Silniki do 250

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Awatar użytkownika
kamilborkowski
Posty: 2183
Rejestracja: niedziela 02 lut 2014, 14:43
Lokalizacja: Opole

Re: Silniki do 250

Post autor: kamilborkowski »

Ktoś z Was przewijał silniki do 250? Mam kilka spalonych różnego rodzaju, np. Cobra 1960kv i zastanawiam się czy warto je przewijać.
Awatar użytkownika
kaczmarsky
Posty: 505
Rejestracja: poniedziałek 08 lis 2010, 10:28
Lokalizacja: Tomaszów Maz.

Re: Silniki do 250

Post autor: kaczmarsky »

Zawsze warto spróbować pod warunkiem że uda się stator oddzielić (zciągnąć) z podstawy silnika która utrudnia przewinięcie. Mam uszkodzonego najmniejszego Multistara i niestety nie udało mi się go rozebrać do "gołego statora". Zakupiłem nowy egzemplarz.
Ponadto rozwijając stare uzwojenie należy rozpoznać sposób nawinięcia uzwojeń silnika czyli czy to jest gwiazda, trójkąt, tudzież inny sposób nawinięcia, że o średnicy drutu nie wspomnę.
Kiedyś miałem dobry wzrok i przewijałem silniki z CD romów i innych napędów adaptując do celów modelarskich ale dziś oczy już nie te.
legend
Posty: 50
Rejestracja: czwartek 21 maja 2015, 14:04

Re: Silniki do 250

Post autor: legend »

Czy to ma sens?
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=66423
Tzn. czy to porównywalny motor z np. "RCX H1806-6 2400KV"?

Kamil
Latam na 250...
Awatar użytkownika
albanOs
Posty: 293
Rejestracja: czwartek 09 paź 2014, 11:15
Lokalizacja: Warszawa

Re: Silniki do 250

Post autor: albanOs »

Słuchajcie a co myślicie żeby zamintować te silniki
http://www.myrcmart.com/rcx-h1306-2300k ... -7927.html
Do forumowego bad cata i do tego regli kiss12A? Ma to sens?

EDIT -scalenie

Ponawiam pytanie używal ktoś z Was rcx 1306 2400kv?
Bad-cat- flip32+, frsky D4R-II+DJT TG9X,emax simonkK 12A, dys1806
Xava2011
Posty: 33
Rejestracja: czwartek 14 maja 2015, 18:08

Re: Silniki do 250

Post autor: Xava2011 »

albanOs pisze:Słuchajcie a co myślicie żeby zamintować te silniki
http://www.myrcmart.com/rcx-h1306-2300k ... -7927.html
Do forumowego bad cata i do tego regli kiss12A? Ma to sens?
Forumowego bad cata nie znam, ale i tak moim zdaniem lepiej brać 1806 2400kv
Sam do swojej carbonowej 250tki kupiłem SunnySky 2207 2100kv
legend
Posty: 50
Rejestracja: czwartek 21 maja 2015, 14:04

Re: Silniki do 250

Post autor: legend »

Bierz 1806 lub większy!
Latam na 250...
maxxxior
Posty: 1019
Rejestracja: wtorek 21 paź 2014, 16:12
Lokalizacja: Łódź

Re: Silniki do 250

Post autor: maxxxior »

witam
przymierzam się do złożenia pierwszej 250'tki. I zastanawiam się nad tymi 3 silnikami:
http://www.banggood.com/DYS-BE1806-2300 ... 33192.html
http://www.banggood.com/ZMR-1804-2400KV ... 23424.html
http://www.banggood.com/Emax-MT2204-230 ... 46400.html

dużo osób z tego forum używa chyba DYS'ów, ale słyszałem że są głośne i nie wyważone. Czy te ZMR-1804 będą lepsze od tych DYS'ów? Czy na początek warto kupić te EMAX'y? Troche droższe są, a pewnie pierwsze loty będą się kończyły crashami...
Awatar użytkownika
michalk
Posty: 130
Rejestracja: wtorek 23 gru 2014, 10:49
Lokalizacja: Krakuszowice k. Gdowa

Re: Silniki do 250

Post autor: michalk »

Ja miałem te DYS-BE1806-2300KV z banggood właśnie. Były takie niewyważone, że dałem sobie spokój z nimi
quuu
Posty: 4
Rejestracja: środa 11 mar 2015, 21:48
Lokalizacja: Pionki, Warszawa

Re: Silniki do 250

Post autor: quuu »

maxxxior pisze:witam
przymierzam się do złożenia pierwszej 250'tki. I zastanawiam się nad tymi 3 silnikami:
.
Mam te ZMR. Zamówione w Polsce biorą ok. 7A przy maksymalnym gazie, z Banggood - do 9A. Chińskie mają lekko inną wysokość (ok. 0,5 mm), inne magnesy i większe luzy. Jeden egzemplarz z Polski mi się ostatnio rozleciał (temat wyżej). Latać można, ale teraz kupiłbym inne.
Awatar użytkownika
albanOs
Posty: 293
Rejestracja: czwartek 09 paź 2014, 11:15
Lokalizacja: Warszawa

Re: Silniki do 250

Post autor: albanOs »

michalk pisze:Ja miałem te DYS-BE1806-2300KV z banggood właśnie. Były takie niewyważone, że dałem sobie spokój z nimi
Potwierdzam dysy z BG, szału nie robią, wyważenie ich jest na poziomie bardzo marnym, ja właśnie swoje kończę już wydają przeróżne odgłosy:) teraz planuję emaxy, zastanawiam się pomiędzy 1804 a 2204
Bad-cat- flip32+, frsky D4R-II+DJT TG9X,emax simonkK 12A, dys1806
Awatar użytkownika
albanOs
Posty: 293
Rejestracja: czwartek 09 paź 2014, 11:15
Lokalizacja: Warszawa

Re: Silniki do 250

Post autor: albanOs »

czy ktoś wie cos na temat tych silników? wydajność i pobór?
http://abc-rc.pl/Silnik-Tarot-MT2204
Bad-cat- flip32+, frsky D4R-II+DJT TG9X,emax simonkK 12A, dys1806
maxxxior
Posty: 1019
Rejestracja: wtorek 21 paź 2014, 16:12
Lokalizacja: Łódź

Re: Silniki do 250

Post autor: maxxxior »

gdzieś ktoś pisał (nie mogę znaleźć :/) że te RCX1804 z myrcart biorą mniej prądu niż te z Banggood. Może ktoś wie gdzie jest ten post/temat, albo sprawdził to w praktyce?
maxxxior
Posty: 1019
Rejestracja: wtorek 21 paź 2014, 16:12
Lokalizacja: Łódź

Re: Silniki do 250

Post autor: maxxxior »

witam
może mi ktoś powiedzieć gdzie dostanę śrubki mocujące silniki ZMR1804? po ostatnim locie 2 mi się odkręciły i silnik się zerwał(był przykręcony tylko na 2 sztuki) a już kupiłem takie z brakującymi śrubkami... jakie to w ogóle są śrubki?
slaweks
Posty: 316
Rejestracja: wtorek 28 sty 2014, 18:11
Lokalizacja: Siewierz

Re: Silniki do 250

Post autor: slaweks »

maxxxior
Posty: 1019
Rejestracja: wtorek 21 paź 2014, 16:12
Lokalizacja: Łódź

Re: Silniki do 250

Post autor: maxxxior »

no tak, tylko bardziej chodziło mi o rozmiar tych śrubek, jaki tam jest gwint itp. Jak bym to wiedział to Później już bym sobie znalazł gdzie kupić :-)
ODPOWIEDZ