Silniki do 250

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Awatar użytkownika
Gone
Posty: 219
Rejestracja: niedziela 15 cze 2014, 16:02
Lokalizacja: Mielec/Rzeszów

Re: Silniki do 250

Post autor: Gone »

nie ma co zakładać nowego tematu a dotyczy też 250 i silników do nich. Do rzeczy czy odczuwalne są znacząco różnie pomiędzy tymi silnikami (bardziej chodzi mi o wykonanie i wyważenie bo parametry techniczne znane) za niecałe 10$ każdy. Czytałem o polecanych rcx h1806 z myrcmartu ale wysyłka kosztuje swoje z bg wysyłka free. Bardziej intersuje mnie opinia o tych drugich.
1) http://www.myrcmart.com/rcx-h18066-2400 ... -7990.html
2) http://www.banggood.com/DYS-BE1806-2300 ... 46416.html
3) http://www.banggood.com/DYS-BE1806-2300 ... 33192.html
Awatar użytkownika
albanOs
Posty: 293
Rejestracja: czwartek 09 paź 2014, 11:15
Lokalizacja: Warszawa

Re: Silniki do 250

Post autor: albanOs »

Witam wszystkich, to i ja zadam pytanie, mam sporo ogniw Lion 18650 panasonica 10A, czy jest szansa wykorzystać je w takiej 250 i zrobić jakiś pakiecik powiedzmy 3s1p, czy są jakieś silniczki którym to wystarczy? dzięki za odp.
Bad-cat- flip32+, frsky D4R-II+DJT TG9X,emax simonkK 12A, dys1806
Awatar użytkownika
Adrián
Posty: 9286
Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 11:11
Lokalizacja: 50°08′13″N ; 18°57′59″E

Re: Silniki do 250

Post autor: Adrián »

Nie ma szans. Z takich ogniw możesz zrobić pakiet, ale do długiego i spokojnego latania na innych silnikach itd Do 250 to nie przejdzie.
Awatar użytkownika
albanOs
Posty: 293
Rejestracja: czwartek 09 paź 2014, 11:15
Lokalizacja: Warszawa

Re: Silniki do 250

Post autor: albanOs »

No to lipa czyli nikt nie próbował?
Bad-cat- flip32+, frsky D4R-II+DJT TG9X,emax simonkK 12A, dys1806
Lucfindal
Posty: 269
Rejestracja: środa 20 sie 2014, 23:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa

Re: Silniki do 250

Post autor: Lucfindal »

A co tu próbować ? Pakiety 30C w 250tkach potrafią 'klękać' przy ostrych nawrotach, a ty rozważasz 10C.
Awatar użytkownika
Burakko
Posty: 2231
Rejestracja: czwartek 14 cze 2012, 20:55
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: Silniki do 250

Post autor: Burakko »

Jak wyssasz z nich 60A nie przekraczając 2kg wagi to da rade :D
Mapka ŚL http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... bcc46646ee

Kontroler lotu: "Widoczność pionowa zero."
Pilot: "W stopach czy w metrach?"

Nie pisz "Dron" moje dzieci mogą to czytać...
Awatar użytkownika
albanOs
Posty: 293
Rejestracja: czwartek 09 paź 2014, 11:15
Lokalizacja: Warszawa

Re: Silniki do 250

Post autor: albanOs »

ok rozumiem, czy ktoś może mi powiedzieć jakie ten silnik ma parametry żebym mógł sobie w ecalc sprawdzić?
http://www.banggood.com/DYS-BE1806-2300 ... 33192.html
Bad-cat- flip32+, frsky D4R-II+DJT TG9X,emax simonkK 12A, dys1806
Awatar użytkownika
Adrián
Posty: 9286
Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 11:11
Lokalizacja: 50°08′13″N ; 18°57′59″E

Re: Silniki do 250

Post autor: Adrián »

No jak to jakie? 1806 2 300 KV
Editt
Poczytaj trochę, może nawet więcej niż trochę..
Awatar użytkownika
albanOs
Posty: 293
Rejestracja: czwartek 09 paź 2014, 11:15
Lokalizacja: Warszawa

Re: Silniki do 250

Post autor: albanOs »

Adrian , to jaki model silnika i obroty to zlituj się aż tak ułomny nie jestem, chodziło mi o głębsze info taki jak ilość magnesów, rezystancja chociażby...resztę nie priblem wyczytać z opisu.
Bad-cat- flip32+, frsky D4R-II+DJT TG9X,emax simonkK 12A, dys1806
porferalfa
Posty: 216
Rejestracja: wtorek 26 mar 2013, 20:37
Lokalizacja: Mikołów_Sl

Re: Silniki do 250

Post autor: porferalfa »

Słuchajcie, mam pytanie bo teraz zgłupiałem. Własnie przyszły do mnie silniczki sunnysky 2204 i są dwa rodzaje. CCW i CW. I teraz pytanie. Czy ten CW ma się obracać w prawo czy to tylko oznaczenie gwintu i musi w tym momencie obracać się w lewo? I jeszcze jedno pytanie się nasuwa, jak wtedy założyć silnik, jeśli ma być zamontowany pod ramieniem (ku dołowi)? Testy "w palcach" nie dają mi jednoznacznej odpowiedzi :(
Liczę na Waszą pomoc :)
Pozdrawiam
Marcin
Awatar użytkownika
Adrián
Posty: 9286
Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 11:11
Lokalizacja: 50°08′13″N ; 18°57′59″E

Re: Silniki do 250

Post autor: Adrián »

albanOs pisze:Adrian , to jaki model silnika i obroty to zlituj się aż tak ułomny nie jestem, chodziło mi o głębsze info taki jak ilość magnesów, rezystancja chociażby...resztę nie priblem wyczytać z opisu.
Na rcgroups znajdziesz.
W datasheet też znajdziesz potrzebne informację.
Awatar użytkownika
Burakko
Posty: 2231
Rejestracja: czwartek 14 cze 2012, 20:55
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: Silniki do 250

Post autor: Burakko »

Masz dwie piasty z lewym gwintem
Mapka ŚL http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... bcc46646ee

Kontroler lotu: "Widoczność pionowa zero."
Pilot: "W stopach czy w metrach?"

Nie pisz "Dron" moje dzieci mogą to czytać...
dooku655
Posty: 88
Rejestracja: niedziela 15 mar 2015, 20:25
Lokalizacja: Kraków

Re: Silniki do 250

Post autor: dooku655 »

Które silniki będą lepsze/trwalsze/mniej problematyczne/wydajniejsze?
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... 4_V2_.html
czy
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... y_DYS.html
w testach wypadają podobnie więc może, któraś z firm porządniejsza?

A może warto poczekać na
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... y_DYS.html
albo
http://www.banggood.com/S...l-p-952075.html
?

Śmigła 5030 lub 6045 (5030 do nauki a 6045 jak opanuję latadło) na pakiecie 3s. Docelowo z FPV, regle http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... ware_.html a FC cc3d (docelowo Cleanflight i oneshot)
Rama typu QAV250, ZMR250, RCX250 (w sumie podobne +/- 10g) z carbonu lub custom w stylu http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?f=27&t=26096 projektowanej na forum :)
slaweks
Posty: 316
Rejestracja: wtorek 28 sty 2014, 18:11
Lokalizacja: Siewierz

Re: Silniki do 250

Post autor: slaweks »

Mam pytanie . Czy jak zmienie silniki z 1804 na 1806 albo 2204 to bedzie dluzej latal quadro ? Bo teraz zmienilem smigla z 5030 na 5045 i mi lata tak pięć minut krócej
Awatar użytkownika
Burakko
Posty: 2231
Rejestracja: czwartek 14 cze 2012, 20:55
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: Silniki do 250

Post autor: Burakko »

Większy silnik większe zużycie. Więc większa bateria i większa waga = większe zużycie i tak w kółko :D Zwiększając silniki zwiększysz moc bądź moment obrotowy zależy na co zmienisz. Ale to nie wydłuży jakoś znacznie czasu lotu. Wszystko zależy od agresywności pilota. No ale Lipo za każdy razem droższe bo większe.
Mapka ŚL http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... bcc46646ee

Kontroler lotu: "Widoczność pionowa zero."
Pilot: "W stopach czy w metrach?"

Nie pisz "Dron" moje dzieci mogą to czytać...
ODPOWIEDZ