nie dzialajacy apm

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

jarek1967
Posty: 14
Rejestracja: sobota 21 lut 2015, 11:46

nie dzialajacy apm

Post autor: jarek1967 »

Witam wszystkich uzytkowników forum i z racji tego,ze jestem tu po raz pierwszy zycze wszystkim tyle samo udanych startów i ladowan.
Od jakiegos czasu jestem posiadaczem apm2.6.po podlaczeniu go przez usb wszystko jest ok tzn. w mission planer widzi nadajnik kanaly ,wszystko sie konfiguruje,jednak po podlaczeniu serw zero reakcji.nadajnik hitec aurora odbiornik hitec optima 9.odbiornik zbindowany bez apm serwa dzialaja.Bardzo prosze o wszelkie sugestie i przepraszam za jezyk ale jestem laikiem w elektronice.
Sonix
Posty: 317
Rejestracja: piątek 19 lis 2010, 15:11
Lokalizacja: Strzelin

Re: nie dzialajacy apm

Post autor: Sonix »

Myślę że warto abyś przejrzał:

http://plane.ardupilot.com/wiki/common- ... your_board
jarek1967
Posty: 14
Rejestracja: sobota 21 lut 2015, 11:46

Re: nie dzialajacy apm

Post autor: jarek1967 »

Bardzo dziekuje za podpowiedz,problem rozwiazany,a ja ze swojej strony biore sie za lekture ardupilota,gdyz bez tego ani rusz.jeszcze raz dziekuje.
jarek1967
Posty: 14
Rejestracja: sobota 21 lut 2015, 11:46

Re: nie dzialajacy apm

Post autor: jarek1967 »

troszke pospieszylem sie z iformacja ze wszystko ok,owszem napiecie dochodzi do serw ale apm nie reaguje na sygnaly z nadajnika,nadal podczas polaczenia usb mision planer widzi apm, na laptopie widze wychyly na nadajniku a po rozlaczeniu z usb nie dziala nic.prosze o pomoc
tomekst16
Posty: 42
Rejestracja: środa 15 paź 2014, 07:34
Lokalizacja: Leżajsk

Re: nie dzialajacy apm

Post autor: tomekst16 »

A uzbrajasz silniki ?
Trzeba je uzbroić żeby kopter poleciał.
Drążek gazu w dół i w prawo(jeśli masz mode 2, a jeśli mode 1 to w lewo), przytrzymujesz jakieś 5-6 sek i w tedy musi być jakaś reakcja ;-)
jarek1967
Posty: 14
Rejestracja: sobota 21 lut 2015, 11:46

Re: nie dzialajacy apm

Post autor: jarek1967 »