A czy ktoś miał jakieś doświadczenia z taką :
https://rcpro.pl/product-pol-6667-Ladow ... T6755.html
Ładowarki Li-pol
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
- Krzysiek H
- Posty: 90
- Rejestracja: wtorek 05 lip 2011, 20:35
- Lokalizacja: Łódź
Re: Ładowarki Li-pol
Pozdrawiam, Krzysiek.
Re: Ładowarki Li-pol
Mam taka pod marka Hitec (X1 Touch).Krzysiek H pisze:A czy ktoś miał jakieś doświadczenia z taką :
https://rcpro.pl/product-pol-6667-Ladow ... T6755.html
Plusy:
- AC
- touchscreen (wygodniejszy niz guziki)
- presety ladowania
- graficzny podglad napiec
- mala, poreczna
Minusy:
- glosny wiatrak
- touchscreen (moglby byc bardziej czuly)
- balansowanie mogloby byc precyzyjniejsze
- brak obslugi LiHV
Inne:
- aplikacja do podgladu ladowania na PC, ale dosc biedna
- tlumaczenie UI dosc nieintuicyjne (np. ENTER oznacza EXIT)
Re: Ładowarki Li-pol
Co według Ciebie oznacza zacytowane przez Ciebie zdanie "do not short circuit"?kura666 pisze:W instrukcji do tych baterii jest napisane, ze przy dluzszym przechowywaniu nalezy naladowac je do 3.8-3.9V per cela. Przy czym dluzsze przechowywanie zaczyna sie od minimum tygodnia. Oczywiscie potwierdza to stwierdzenie "do not short circuit". Latam czesciej niz raz w tygodniu, wiec uwazam, ze problem zacznie mnie dotyczyc po zakonczeniu sezonu.
Dodam tylko, że zacytowałeś z błędem ;)
A z kontekstu wypowiedzi wynika, że nie rozumiesz tego zdania :)
Re: Ładowarki Li-pol
Oszcholera... cale zycie zylem z bledem :) Kiedykolwiek widzialem to stwierdzenie myslalem, ze chodzi o krotkie doladowywanie. Glupi ja!piodabro pisze:Co według Ciebie oznacza zacytowane przez Ciebie zdanie "do not short circuit"?kura666 pisze:W instrukcji do tych baterii jest napisane, ze przy dluzszym przechowywaniu nalezy naladowac je do 3.8-3.9V per cela. Przy czym dluzsze przechowywanie zaczyna sie od minimum tygodnia. Oczywiscie potwierdza to stwierdzenie "do not short circuit". Latam czesciej niz raz w tygodniu, wiec uwazam, ze problem zacznie mnie dotyczyc po zakonczeniu sezonu.
Dodam tylko, że zacytowałeś z błędem ;)
A z kontekstu wypowiedzi wynika, że nie rozumiesz tego zdania :)
W kazdym razie laduje 10 aku tymi tanimi ladowarkami, latam... i jak narazie jest ok.
Pozdrawiam i zycze super lotow.
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam.
Kura.
Kura.
Re: Ładowarki Li-pol
Może tu mi ktoś podpowie. Mam redoxa alphe i problem z trybem storage.
Albo ładuje do 16,8V albo rozładowuje do 12,2V jest to zależne od stanu naładowania. Czy tak to powinno wyglądać? Bo wydaje mi się, że powinno ładować do 14,8V ew. dobić do tych 16 czy 12 i potem lecieć na te 14,8.
Albo ładuje do 16,8V albo rozładowuje do 12,2V jest to zależne od stanu naładowania. Czy tak to powinno wyglądać? Bo wydaje mi się, że powinno ładować do 14,8V ew. dobić do tych 16 czy 12 i potem lecieć na te 14,8.
Re: Ładowarki Li-pol
Mi w storage ładuje do 3.78v wiec tak, finalnie w storage pakiet 4s powinien mieć napięcie ok 15V. Więc coś u Ciebie nie działa
Smart 650W Battery Discharger
Dragon X5 220/Matek F405-STD/Racerstar 30A ESC + Racerstar 2306S/5045@3S
Quadcopter 390/Matek F722-STD/Racerstar 30A ESC + Racerstar 2216/1038@4S
Octocopter 900/Pixhawk 2.4.8/Racerstar 30A ESC + Racerstar 4114/2060@4S
Dragon X5 220/Matek F405-STD/Racerstar 30A ESC + Racerstar 2306S/5045@3S
Quadcopter 390/Matek F722-STD/Racerstar 30A ESC + Racerstar 2216/1038@4S
Octocopter 900/Pixhawk 2.4.8/Racerstar 30A ESC + Racerstar 4114/2060@4S