Ładowarki Li-pol

monitory, nagrywarki, itp

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Awatar użytkownika
Krzysiek H
Posty: 90
Rejestracja: wtorek 05 lip 2011, 20:35
Lokalizacja: Łódź

Re: Ładowarki Li-pol

Post autor: Krzysiek H »

A czy ktoś miał jakieś doświadczenia z taką :
https://rcpro.pl/product-pol-6667-Ladow ... T6755.html
Pozdrawiam, Krzysiek.
Awatar użytkownika
pawelsky
Posty: 9750
Rejestracja: środa 19 mar 2014, 02:03
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Ładowarki Li-pol

Post autor: pawelsky »

Krzysiek H pisze:A czy ktoś miał jakieś doświadczenia z taką :
https://rcpro.pl/product-pol-6667-Ladow ... T6755.html
Mam taka pod marka Hitec (X1 Touch).

Plusy:
- AC
- touchscreen (wygodniejszy niz guziki)
- presety ladowania
- graficzny podglad napiec
- mala, poreczna

Minusy:
- glosny wiatrak
- touchscreen (moglby byc bardziej czuly)
- balansowanie mogloby byc precyzyjniejsze
- brak obslugi LiHV

Inne:
- aplikacja do podgladu ladowania na PC, ale dosc biedna
- tlumaczenie UI dosc nieintuicyjne (np. ENTER oznacza EXIT)
piodabro
Posty: 46
Rejestracja: niedziela 06 gru 2015, 12:54

Re: Ładowarki Li-pol

Post autor: piodabro »

kura666 pisze:W instrukcji do tych baterii jest napisane, ze przy dluzszym przechowywaniu nalezy naladowac je do 3.8-3.9V per cela. Przy czym dluzsze przechowywanie zaczyna sie od minimum tygodnia. Oczywiscie potwierdza to stwierdzenie "do not short circuit". Latam czesciej niz raz w tygodniu, wiec uwazam, ze problem zacznie mnie dotyczyc po zakonczeniu sezonu.
Co według Ciebie oznacza zacytowane przez Ciebie zdanie "do not short circuit"?
Dodam tylko, że zacytowałeś z błędem ;)
A z kontekstu wypowiedzi wynika, że nie rozumiesz tego zdania :)
kura666
Posty: 11
Rejestracja: środa 19 kwie 2017, 20:23
Lokalizacja: Chudow

Re: Ładowarki Li-pol

Post autor: kura666 »

piodabro pisze:
kura666 pisze:W instrukcji do tych baterii jest napisane, ze przy dluzszym przechowywaniu nalezy naladowac je do 3.8-3.9V per cela. Przy czym dluzsze przechowywanie zaczyna sie od minimum tygodnia. Oczywiscie potwierdza to stwierdzenie "do not short circuit". Latam czesciej niz raz w tygodniu, wiec uwazam, ze problem zacznie mnie dotyczyc po zakonczeniu sezonu.
Co według Ciebie oznacza zacytowane przez Ciebie zdanie "do not short circuit"?
Dodam tylko, że zacytowałeś z błędem ;)
A z kontekstu wypowiedzi wynika, że nie rozumiesz tego zdania :)
Oszcholera... cale zycie zylem z bledem :) Kiedykolwiek widzialem to stwierdzenie myslalem, ze chodzi o krotkie doladowywanie. Glupi ja!

W kazdym razie laduje 10 aku tymi tanimi ladowarkami, latam... i jak narazie jest ok.

Pozdrawiam i zycze super lotow.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam.
Kura.
Zairon
Posty: 60
Rejestracja: niedziela 23 kwie 2017, 14:47

Re: Ładowarki Li-pol

Post autor: Zairon »

Może tu mi ktoś podpowie. Mam redoxa alphe i problem z trybem storage.
Albo ładuje do 16,8V albo rozładowuje do 12,2V jest to zależne od stanu naładowania. Czy tak to powinno wyglądać? Bo wydaje mi się, że powinno ładować do 14,8V ew. dobić do tych 16 czy 12 i potem lecieć na te 14,8.
Tanner
Posty: 793
Rejestracja: wtorek 31 maja 2016, 20:08
Lokalizacja: Gdańsk/Kraków

Re: Ładowarki Li-pol

Post autor: Tanner »

Mi w storage ładuje do 3.78v wiec tak, finalnie w storage pakiet 4s powinien mieć napięcie ok 15V. Więc coś u Ciebie nie działa ;-)
ODPOWIEDZ