Witam. Kupiłem Phantoma 3 standard po upadku. Oczywiście sprzedawca zapewniał że wszystko OK tylko taśmę od gimbala wymienić uchwyt i będzie latać.
Problemy z jakimi się napotkałem wymienię w punktach żeby było łatwiej.
Najpierw stan drona:
- ułamany gimbal
- zerwana taśma
- reszta dorna wydaje się OK, mocowania silnika nie pourywane wizualnie stan 8/10 (drobne otarcia nic wielkiego)
Dron w aplikacji pokazuje dwa błędy gimbala nic więcej.
Teraz problemy:
1. Po włączeniu aparatury i drona łączą się (tak samo aplikacja) ale po jakiś 30 sekundach dioda na apce z zielonej zmienia się na czerwoną i po chwili znowu na zieloną. W tym czasie na apce wywala błąd diconected. W jakości połączenia pokazuje Good i za chwile Poor.
Dodam że parowałem drona z aparaturą.
2. Po uruchomieniu silników w dronie jeden silnik pomimo że się kreci to nie nabiera obrotów (pozostałe 3 OK). Po wielu męczarniach skalibrowałem IMU i Kompas. Ale nic to nie pomogło.
3. W aplikacji pokazuje stan baterii przez ułamek sekundy (bateria ma 11 cykli) i przy teście (guzikowym na wyjętej baterii) pokazuje jej jakość jako 100%, później w podglądzie pokazuje napięcie , ale jak się wejdzie w baterie to tak jak by jej nie było...
Czy te problemy mogą być związane z uszkodzonym gimbalem? Bo nie wiem czy jest sens zabierać się za wymianę gimbala czy kłócić się z gościem który mi drona sprzedał :)
ps. Czy da rade sprawdzić czy to wina uszkodzonego silnika czy coś więcej?
Phantom 3 standard po upadku
Moderatorzy: Adrián, breweryhills, moderatorzy2014, moderatorzy
-
- Posty: 2
- Rejestracja: środa 08 maja 2019, 07:30
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Phantom 3 standard po upadku
IMHO są to uszkodzenia "wielonarządowe" - prawdopodobnie własnie też upadł na ten silnik, więc uległ on uszkodzeniu.
Moim zdaniem cała ta naprawa będzie pasmem frustracji i dron nigdy nie wróci do pełnej sprawności naprawiany chałupniczo. Zawsze coś będzie nie tak.
kasa za zakup + kasa i czas jaki się poświęci na naprawę własnymi siłami = innej działającej używce = kasie za zakup + kasie na "profesjonalny" serwis ;
Pozdrawiam,
Moim zdaniem cała ta naprawa będzie pasmem frustracji i dron nigdy nie wróci do pełnej sprawności naprawiany chałupniczo. Zawsze coś będzie nie tak.
kasa za zakup + kasa i czas jaki się poświęci na naprawę własnymi siłami = innej działającej używce = kasie za zakup + kasie na "profesjonalny" serwis ;
Pozdrawiam,
-
- Posty: 2
- Rejestracja: środa 08 maja 2019, 07:30
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Phantom 3 standard po upadku
Ok. Jak sprawdzić czy uszkodzona jest płyta główna drona. Chodzi mi o gubienie zasięgu aparatura <-> dron.