Dzień dobry
Czy u kogoś z Was tez występują bądź występowały problemy z ze spatchowaną aplikacją DJI GO w wersji .8; .28; .38 polegające, że po zainstalowaniu na tabletach/smartfonach (oczywiście zgodnie z podawanymi w tematach instrukcjami instalacji) wersja w ogóle się nie przestawiała w żądany (upragniony) tryb FCC dla np. PH3S? (brak widoku ilości kanałów po wejściu w ikonke wifi-widoczne tylko "nazwa SSID"; "hasło" i niedziałający przycisk "Apply", oraz zanikający sygnał w odległości 200m)
Jeśli tak, to proszę o komentarz jak sobie z tym poradziliście, bo nie wiem czy to problem występujący tylko u mnie czy to obejmuje większą grupę użytkowników...
Problemy ze spatchowaną aplikacja DJI GO
Moderatorzy: Adrián, breweryhills, moderatorzy2014, moderatorzy
Re: Problemy ze spatchowaną aplikacja DJI GO
Witaj, ja mam dokładnie to samo,pobieram zmodowaną aplikacje instaluje i nic żadnych rezultatów wszystko wygląda jak poprzednio jak najnowsza wersja aplikacji a uprzednio odinstalowałem poprzednią wyczyściłem pozostałe pliki jak i nawet resetowałem tablet, po instalacji nie widać kanałów czy jest 11 czy 13 po prostu jak bym pobrał ze sklepu play.
Re: Problemy ze spatchowaną aplikacja DJI GO
nie mam pojęcia czemu tak się dzieje, że jednym działa a drugim nie... może szkopuł tkwi w androidzie...