Strona 2 z 2

Re: Zakup Phantom 3 Advanced

: niedziela 26 sie 2018, 19:53
autor: pirat
Witam
Dronem trochę polatałem fajna zabawka niema porównania z symą którą porwał wiatr ale dzięki niej trochę polatałem i się podszkoliłem tak że przesiadka była jak z malucha do mercedesa


Mam do was pytanie pojawił się problem z nagrywaniem czasem nie chce się włączyć albo wyłącza się w trakcie nagrywanie gdzie szukać przyczyny formatowanie karty nie pomaga

Re: Zakup Phantom 3 Advanced

: niedziela 26 sie 2018, 20:08
autor: s050197
Wymień kartę.

Re: Zakup Phantom 3 Advanced

: niedziela 26 sie 2018, 21:24
autor: Verid
W innym produkcie DJI obsługiwanym przez DJIGo taki problem (problem ze startem/zatrzymaniem nagrania) był związany z podglądem o niskiej wydajności - masz możliwość sprawdzenia na mocniejszym tablecie/fonie?

Re: Zakup Phantom 3 Advanced

: poniedziałek 27 sie 2018, 07:41
autor: pirat
Mam jeszcze lenovo A916 sprawdzę, katę też spróbuję zmienić tylko muszę zakupić. Dość dziwne to wygląda podczas próby włączenia nagrywania nic się nie dzieje żadnych komunikatów na tablecie