Witam!
Posiadam firmowego drona i w ostatnim czasie jeden z użytkowników "coś z nim zrobił" nie wiem co, ale wyświetla się komunikat o przeciążonych silnikach, informacja o szybkim nagrzewaniu sprzętu, problemy z transmisją obrazu, ponieważ dron jest na gwarancji przekazałam go do serwisu - wysłali go do Niemiec, a w dniu dzisiejszym otrzymałam informację o odrzuceniu reklamacji na drona.
Uzasadnienie:
Dron został poddany działaniu wody lub zbyt wilgotnemu środowisku o czym świadczy naruszony wskaźnik wilgotności.
Koszt naprawy urządzenia wynosi 5600 zł brutto.
Cena naprawy obejmuje nowego drona z gimbalem oraz akumulatorem.
Oczywiście nie będę kupować nowego drona, a podobno podczas deszczu nie latał...
Pytanie do was - polecacie jakiś dobry serwis w Polsce i nie za miliony monet?
Pozdrawiam,
Sylwia
DJI Phantom 4 Pro + SERWIS
Moderatorzy: Adrián, breweryhills, moderatorzy2014, moderatorzy
Re: DJI Phantom 4 Pro + SERWIS
Jeśli chodzi o dobry i rzetelny serwis to mogę polecić Pawła Siweckiego z "Cyber-shop" w Krakowie. Można go odnaleźć również przez Facebook gdyż dużo udziela się na forach i pomaga. W razie czego można do niego wysłać i pewnie pomoże.
Re: DJI Phantom 4 Pro + SERWIS
A czy dronem normalnie da się latać? Czy po wylądowaniu któryś z silników jest nadmiernie gorący w porównaniu do pozostałych?
Czy masz pewność że dron napewno nie wpadł do wody? Jak wyciagniesz baterie po bokach masz płytki regulatorów. Nie są pokryte przypadkiem osadem po wodzie.
Sprawdzić w historii lotów kiedy wyświetlał się ten komunikat.
Czy masz pewność że dron napewno nie wpadł do wody? Jak wyciagniesz baterie po bokach masz płytki regulatorów. Nie są pokryte przypadkiem osadem po wodzie.
Sprawdzić w historii lotów kiedy wyświetlał się ten komunikat.