DJI Phantom 4 Pro + SERWIS

Moderatorzy: Adrián, breweryhills, moderatorzy2014, moderatorzy

sylrawa
Posty: 1
Rejestracja: wtorek 24 kwie 2018, 11:03
Lokalizacja: Gdańsk

DJI Phantom 4 Pro + SERWIS

Post autor: sylrawa »

Witam!

Posiadam firmowego drona i w ostatnim czasie jeden z użytkowników "coś z nim zrobił" nie wiem co, ale wyświetla się komunikat o przeciążonych silnikach, informacja o szybkim nagrzewaniu sprzętu, problemy z transmisją obrazu, ponieważ dron jest na gwarancji przekazałam go do serwisu - wysłali go do Niemiec, a w dniu dzisiejszym otrzymałam informację o odrzuceniu reklamacji na drona.

Uzasadnienie:
Dron został poddany działaniu wody lub zbyt wilgotnemu środowisku o czym świadczy naruszony wskaźnik wilgotności.
Koszt naprawy urządzenia wynosi 5600 zł brutto.
Cena naprawy obejmuje nowego drona z gimbalem oraz akumulatorem.

Oczywiście nie będę kupować nowego drona, a podobno podczas deszczu nie latał...

Pytanie do was - polecacie jakiś dobry serwis w Polsce i nie za miliony monet?

Pozdrawiam,
Sylwia
dudi011
Posty: 90
Rejestracja: piątek 05 sie 2016, 19:24
Lokalizacja: Gliwice

Re: DJI Phantom 4 Pro + SERWIS

Post autor: dudi011 »

Jeśli chodzi o dobry i rzetelny serwis to mogę polecić Pawła Siweckiego z "Cyber-shop" w Krakowie. Można go odnaleźć również przez Facebook gdyż dużo udziela się na forach i pomaga. W razie czego można do niego wysłać i pewnie pomoże.
Fajny717
Posty: 249
Rejestracja: sobota 23 sty 2016, 15:02

Re: DJI Phantom 4 Pro + SERWIS

Post autor: Fajny717 »

A czy dronem normalnie da się latać? Czy po wylądowaniu któryś z silników jest nadmiernie gorący w porównaniu do pozostałych?
Czy masz pewność że dron napewno nie wpadł do wody? Jak wyciagniesz baterie po bokach masz płytki regulatorów. Nie są pokryte przypadkiem osadem po wodzie.
Sprawdzić w historii lotów kiedy wyświetlał się ten komunikat.
ODPOWIEDZ