Zanim...
Zanim...

Zanim...


Polskie Forum FPV

Forum modelarzy i pilotów FPV
Dzisiaj jest piątek 21 wrz 2018, 23:08


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Post: wtorek 22 maja 2018, 19:56 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 11:11
Posty: 8651
Lokalizacja: 50°08′13″N ; 18°57′59″E
Napisz do dji, odpowiedzą Ci na Twoje rozterki.
Będziesz wiedział konkretnie u źródła.

_________________
Mój kanał na YT


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: wtorek 22 maja 2018, 20:12 
Offline

Rejestracja: sobota 19 maja 2018, 18:19
Posty: 4
Lokalizacja: Polska
Kowal pisze:
Wiedza jest kosztowna, i trzeba za nią płacić... nawiązując do twojego mądralowania.
Forum jest od pomagania, ale nie w cwaniactwie jak orżnąć DJI, bo ci się dronik porysował :-P


@Kowal - bez obrazy ale co Ty masz dzisiaj z tym mądralowaniem ? to już Twój drugi post o praktycznie tej samej treści.
Apropo orżnięcia DJI to po sie kupuje ubezpieczenie by coś dawało (czytaj zazwyczaj ubezpieczyciele rżną klientów a nie na odwrót - stąd moje pytanie - co konkretnie obejmuje ubezpieczenie - nie wiesz - nie pisz bo Ci to nie wychodzi.

Pierwsze piszesz że:
Cytuj:
wiedza jest kosztowna i trzeba za nią płacić

Cytuj:
Forum jest od pomagania

- czytasz w ogóle to co piszesz ? czy leci wszystko a dopiero później nad tym myślisz (bądź nie). Sam zaprzeczasz sobie tym co piszesz ;)

I nikt nie mówił że mi się "dronik" porysował - kolejna rzecz którą sobie wymyśliłeś - niezły jesteś w tym :)

Dzięki za wpis tyle wnoszący do tematu...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: czwartek 31 maja 2018, 06:54 
Offline

Rejestracja: niedziela 20 wrz 2015, 19:08
Posty: 374
Gwarancja na drony DJI w Europie jest przez DWA LATA - nie rok jak niektórzy pisali ale DWA LATA, dlatego nie ma w Europie dostępnego DJI CARE REFRESH + (PLUS).
Plus obejmuje tylko te kraje w których gwarancja jest tylko na ROK
(jest to informacja od konsultanta DJI)

_________________
Mavic Pro Platinum Combo


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: sobota 02 cze 2018, 19:02 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 19 mar 2014, 02:03
Posty: 6498
Lokalizacja: Polska
photolucas84 pisze:
Gwarancja na drony DJI w Europie jest przez DWA LATA - nie rok jak niektórzy pisali ale DWA LATA

Nie gwarancja tylko (w Polsce) rekojmia czyli odpowiedzialnosc sprzedawcy (a nie producenta).


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: wtorek 05 cze 2018, 11:20 
Offline

Rejestracja: niedziela 20 wrz 2015, 19:08
Posty: 374
pawelsky pisze:
photolucas84 pisze:
Gwarancja na drony DJI w Europie jest przez DWA LATA - nie rok jak niektórzy pisali ale DWA LATA

Nie gwarancja tylko (w Polsce) rekojmia czyli odpowiedzialnosc sprzedawcy (a nie producenta).



Właśnie potwierdziłem informację i muszę przyznać że nie masz racji.

Gwarancja na dron Mavic Pro Platinum - edycja drona na Europę - mam 24 miesiące gwarancji PRODUCENTA.
Pytałem na czacie DJI czy jest to gwarancja sprzedawcy czy producenta i odpowiedziano mi że PRODUCENTA.

Dodatkowo zapytałem jeszcze czy np po 13 miesiącach w razie usterki drona (wykluczając moją winę) - mogę odesłać go na gwarancję - odpowiedziano mi tak - że dron będzie naprawiony w ramach gwarancji po analizie usterki.

Już drugi raz pytałem na czacie DJI o gwarancję i drugi raz powiedziano mi że są to 24 miesiące gwarancji - tym razem dodano że gwarancji producenta.

_________________
Mavic Pro Platinum Combo


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: wtorek 05 cze 2018, 12:37 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 19 mar 2014, 02:03
Posty: 6498
Lokalizacja: Polska
photolucas84 pisze:
Gwarancja na dron Mavic Pro Platinum - edycja drona na Europę - mam 24 miesiące gwarancji PRODUCENTA.
Pytałem na czacie DJI czy jest to gwarancja sprzedawcy czy producenta i odpowiedziano mi że PRODUCENTA.

Jak kupisz od DJI to producent jest sprzedawca, wiec masz 24 miesiace.

photolucas84 pisze:
Dodatkowo zapytałem jeszcze czy np po 13 miesiącach w razie usterki drona (wykluczając moją winę) - mogę odesłać go na gwarancję - odpowiedziano mi tak - że dron będzie naprawiony w ramach gwarancji po analizie usterki.

A pytales co bedzie jak kupisz nie do DJI tylko w innym sklepie :)

Pierwszy z brzegu przyklad
https://www.cyfrowe.pl/kamery/dji-mavic-pro.html
Gwarancja: 12 miesiecy
Myslisz ze nie napisaliby 24 gdyby mogli? :-)

A tu masz przyklad gwarancji na 24 miesiace
https://www.euro.com.pl/drony/dji-mavic-pro.bhtml
Tylko zobacz sobie kto jest gwarantem (nie, nie jest to DJI)
https://f01.esfr.pl/product_warranty_te ... _PL_24.pdf
Zobacz tez jakich komponentow dotyczy 24 miesieczna gwarancja.

Zalecam ostroznosc jesli chodzi o tak ogolnikowe stwirdzenia jak "Gwarancja na drony DJI w Europie jest przez DWA LATA" bo jak widzisz to nie jest tak czarno biale i trzeba dokladnie przeczytac warunki gwarancji (ktora przypomne jest swiadczeniem dobrowolnym)...

Jedyne czego mozesz byc pewien to 24 miesieczna rekojmia.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: wtorek 05 cze 2018, 13:15 
Offline

Rejestracja: niedziela 20 wrz 2015, 19:08
Posty: 374
Moj dron kupiony w rc forever w Polsce. Dron aktywowany w Polsce.
Na czacie DJI pytam ile mam gwarancji.
Proszą mnie o podanie numeru seryjnego drona po czym piszą mi ze mam 24 miesiące gwarancji producenta.
Jutro napisze w tej sprawie do nich maila by miec to na piśmie

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

_________________
Mavic Pro Platinum Combo


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: wtorek 05 cze 2018, 14:21 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 11:11
Posty: 8651
Lokalizacja: 50°08′13″N ; 18°57′59″E
Na smarka też sprawdzałem i odpisali, że mam 24mies producenta.
Zobaczymy jak będzie po 12mies heh ;-)

_________________
Mój kanał na YT


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: wtorek 05 cze 2018, 17:46 
Offline

Rejestracja: niedziela 20 wrz 2015, 19:08
Posty: 374
Adrián pisze:
Na smarka też sprawdzałem i odpisali, że mam 24mies producenta.
Zobaczymy jak będzie po 12mies heh ;-)
Dlatego wolę mieć na piśmie, w razie problemów podam się na maila od nich. Ale szczere mówiąc ciągle zastanawiałem się jak to jest ze DJI ma gwarancję niezgodną z wytycznymi UE (ale to juz rozmowa walkowana wcześniej, nie na ten temat, więc olać to, jutro ślę maila do Dji) i będę miał na piśmie.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

_________________
Mavic Pro Platinum Combo


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: wtorek 05 cze 2018, 17:48 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 19 mar 2014, 02:03
Posty: 6498
Lokalizacja: Polska
photolucas84 pisze:
jak to jest ze DJI ma gwarancję niezgodną z wytycznymi UE

A gdzie konkretnie widzisz te niezgodnosc?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: wtorek 05 cze 2018, 17:56 
Offline

Rejestracja: niedziela 20 wrz 2015, 19:08
Posty: 374
no i odpisali że rok gwarancji DJI a reszta (wymagana europejskim prawem - (razem) 2 lata) - leży po stronie sprzedawcy.

Czytaj CZAT mówi co innego, na maila odpisują co innego.

Wychodzi na to że konsultanci z czatu DJI nie zawsze mówią wszystko dobrze...

_________________
Mavic Pro Platinum Combo


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: sobota 23 cze 2018, 16:19 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: sobota 27 kwie 2013, 16:56
Posty: 746
Lokalizacja: Kraków
Pomijając offtop o gwarancji,
to spotkał się ktoś z przypadkiem wymiany w DJI CARE/Refresh mavica/sparka kupionego w chinach?

Oczywiście z care kupionym już po tym, jak dodali adnotację o kraju pochodzenia drona (tfu.. quadrocoptera ;) ).


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 11 lip 2018, 14:03 
Offline

Rejestracja: niedziela 27 gru 2015, 10:56
Posty: 64
Dobrze zrozumiałem, że jak kupie na Aliexpres mavic air to nie moge dokupic care/refresh?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 11 lip 2018, 14:03 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 19 mar 2014, 02:03
Posty: 6498
Lokalizacja: Polska
jacom pisze:
Dobrze zrozumiałem, że jak kupie na Aliexpres mavic air to nie moge dokupic care/refresh?

Dokupic mozesz, ale obowiazywac bedzie w Chinach


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 11 lip 2018, 14:09 
Offline

Rejestracja: niedziela 27 gru 2015, 10:56
Posty: 64
Czyli co to dla mnie oznacza? Jak rozwalę w europie, to mogę oddać do naprawy wysyłając do chin? Czy jak rozwalę w europie to nie podlega naprawie?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z . Polityką prywatności
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.