Zanim...
Zanim...



Polskie Forum FPV

Forum modelarzy i pilotów FPV
Dzisiaj jest niedziela 16 gru 2018, 00:23


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Post: piątek 13 kwie 2018, 19:50 
Offline

Rejestracja: niedziela 20 wrz 2015, 19:08
Posty: 377
rika2017 pisze:
Karte za 50 zł xD, mi banki płacą żeby zabrać ich produkty. Są ludzie którzy jeszcze płacą, masakra

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka


karta za darmo - korzystanie także jeżeli jest jedna transakcja miesięcznie - mi zależało na czasie bo potrzebuję mavica na połowę maja (mam miesiąc). Samo wyrobienie standardowej karty do rachunku to nawet 10-15 dni roboczych oczekiwania. Nie mogłem sobie pozwolić na czekanie. Bo przecież jeszcze miałem oczekiwać do 10 dni roboczych na samego drona z TomTop (po zakupie - policz teraz ile musiałbym czekać na Mavic-a). Zamówiłem kartę z opcją kuriera i będę ją miał do 2-3 dni w domu (od założenia rachunku). Tutaj cała magia 50 złotych - wiedziałem co biorę bo miało być taniej (TomTop), ale wyszło jak każdy widzi. Dla mnie zabawka za ponad 4000 to za dużo by rezygnować z gwarancji tym bardziej że chciałem od razu po zakupie aktywować DJI CARE. Teraz pewnie rozumiesz dlaczego podjąłem taką decyzję. Wiem mogłem mieć Revolut za free - ale nie mam w zwyczaju rozsyłać skanów dowodu gdzie tylko się da. Każdy ma swoje zdanie na ten temat.

_________________
Mavic Pro Platinum Combo


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: piątek 13 kwie 2018, 20:06 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 11:11
Posty: 8816
Lokalizacja: 50°08′13″N ; 18°57′59″E
Jagoda pisze:
@Adrián, fakt, nie każdy kupuje care, ale co z normalna gwarancją?
W temacie co zapodałeś jest mowa również o gwarancji, że wyłączona dla latadeł......
Cena może nie spadnie ale sprzedaż pewnie tak.


Tak to już gorzej..

BTW ponoć dji wydłużyło gwarancję. Przynajmniej dla sparka do dwóch lat
Jak odszukam, to wkleję.

No nic, poczekajmy zobaczymy co będzie dalej.

_________________
Mój kanał na YT


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: piątek 13 kwie 2018, 20:08 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 21 sie 2013, 22:04
Posty: 3250
Lokalizacja: Olsztyn
rika2017 pisze:
Są ludzie którzy jeszcze płacą, masakra

Jak ktoś jest w gorącej wodzie kąpany to płaci za dostarczenie karty kurierem ;-)

_________________
"Jak mądrze zadawać pytania"

Polska Giełda Modelarska i FPV na facebooku


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: piątek 13 kwie 2018, 20:12 
Offline

Rejestracja: niedziela 20 wrz 2015, 19:08
Posty: 377
PiotrSz pisze:
rika2017 pisze:
Są ludzie którzy jeszcze płacą, masakra

Jak ktoś jest w gorącej wodzie kąpany to płaci za dostarczenie karty kurierem ;-)


czytałeś w ogóle o czym pisałem ? eh.... zresztą co za różnica....

_________________
Mavic Pro Platinum Combo


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: sobota 14 kwie 2018, 08:39 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 19 mar 2014, 02:03
Posty: 6676
Lokalizacja: Polska
Adrián pisze:
BTW ponoć dji wydłużyło gwarancję. Przynajmniej dla sparka do dwóch lat

Nie wyglada na to
https://www.dji.com/service/policy (patrz Warranty Period of Main Parts)
2 lata to mozesz miec co najwyzej z rekojmi.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: sobota 14 kwie 2018, 09:05 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 11:11
Posty: 8816
Lokalizacja: 50°08′13″N ; 18°57′59″E
Ok, już wiem, gdzie jest "błąd" https://dronexpert.eu/gwarancja-dji-pm-20.html

_________________
Mój kanał na YT


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: niedziela 22 kwie 2018, 15:54 
Offline

Rejestracja: sobota 02 gru 2017, 23:19
Posty: 18
Lokalizacja: Wrocław
A czy jest jakaś możliwość kupienia gwarancji taniej niż oficjalne ceny?

Zastanawiałem się, ale koszt do Mavica PRo Platinum jest bardzo wysoki.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: niedziela 22 kwie 2018, 16:19 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 11:11
Posty: 8816
Lokalizacja: 50°08′13″N ; 18°57′59″E
Nie.

_________________
Mój kanał na YT


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: niedziela 22 kwie 2018, 17:00 
Offline

Rejestracja: niedziela 20 wrz 2015, 19:08
Posty: 377
podepnę się pod temat - kupiłem sobie DJI Care - dostałem potwierdzenie - ale gdzieś wcześniej czytałem że znależy zaznaczyć że ma to być dla PL - z tego co mi się wydaje to miałem lokalizację zaznaczoną jako PL ale czy da się po kupnie DJI CARE sprawdzić dokładnie dla jakiego obszaru (kraju) dokonano zakupu ?
Płaciłem w Euro ale równie dobrze mogłem się pomylić o jedną pozycję przy wyborze kraju i np kupić DJI CARE dla innego kraju europejskiego typu Portugalia czy inne.
W samym potwierdzeniu mam tylko datę od/do kiedy jest ważne DJI CARE
Mojego maila, numer telefonu, numery seryjne drona i gimbala, typ drona (model), ilość możliwych napraw - nie ma nic o kraju do którego zostało przypisane samo DJI CARE
Chciałem zweryfikować dokładnie dla jakiego obszaru mam wykupione DJI CARE (podczas zakupu samego DJI CARE miałem problemy z płatnością i próbowałem tego dokonać około 7-8 razy i dlatego istnieje jakieś małe ryzyko że za 7-8 razem mogłem coś "zepsuć").

_________________
Mavic Pro Platinum Combo


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: poniedziałek 23 kwie 2018, 11:50 
Offline

Rejestracja: czwartek 28 sty 2016, 12:46
Posty: 255
pawelsky pisze:
Adrián pisze:
BTW ponoć dji wydłużyło gwarancję. Przynajmniej dla sparka do dwóch lat

Nie wyglada na to
https://www.dji.com/service/policy (patrz Warranty Period of Main Parts)
2 lata to mozesz miec co najwyzej z rekojmi.
Tak z polskiej dystrybucji z tym, że jeśli dostawca nie będzie mieć szans odzyskać zielone to Tobie też jej nie odda i tedy pozostanie pozew składany na słomianych nogach.

Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka

_________________
P3A v.2


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: poniedziałek 30 kwie 2018, 23:11 
Offline

Rejestracja: czwartek 01 lut 2018, 10:01
Posty: 64
To znaczy ze zdążyłem z Care z moim zakupem z Chin :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: niedziela 20 maja 2018, 14:22 
Offline

Rejestracja: niedziela 20 wrz 2015, 19:08
Posty: 377
Chciałbym moderatorzy/administratorzy wydzielili wszystkie posty o DJI CARE/REFRESH/REFRESH + (PLUS) z tematów i przenieśli je tutaj.
Temat ten jest szeroki a posty o tej tematyce są porozrzucane po każdym modelu drona (Od sparka, przez mavic-a, phantoma aż do inspire).

Jako że samo ubezpieczenie ewoluowało (począwszy od DJI CARE - zakończywszy na CARE REFRESH +), także zasady samego ubezpieczenia, rejestracji szkody, całego procesu wymiany także się zmieniły).

Często w tematach o jednym modelu drona np mavic - nie ma pełnych informacji na temat ubezpieczenia i trzeba się doszukiwać informacji w tematach o innych modelach DJI - co robi się trochę skomplikowane.

Dzięki

Stan na dzień: 20.05.2018

Na początku warto powiedzieć czym jest DJI CARE/REFRESH/REFRESH + (i jakie są różnice).

DJI CARE - Program od firmy DJI który możemy nazwać ubezpieczeniem od samego producenta. Jest to ubezpieczenie które obejmuje uszkodzenie drona spowodowane przez użytkownika (nas samych). Jednym słowem obejmuje uszkodzenia których nie obejmuje sama gwarancja (jednak z małymi wyjątkami).
Kiedy rozbijemy naszego drona o ścianę, most, utopimy go, czy zaliczymy tzw kreta - to mając ubezpieczenie DJI CARE możemy ubiegać się o naprawę, a nawet o wymianę sprzętu na całkiem nowy, bądź odnowiony w pełni sprawny.
Wymiana wiąże się jednak z poniesieniem drobnych opłat (w zależności od danego modelu jest to kwota od ok 50-150 euro- co daje nam ok 10% wartości drona).
Ubezpieczenie na drona możemy aktywować maksymalnie do 48 godzin od chwili aktywacji drona, lub w późniejszym czasie, jednak będziemy musieli udowodnić że nasz dron jest w pełni sprawny (wiąże się to z nagraniem filmu na którym według wytycznych DJI pokazujemy że wszystko działa - ok 30-60 minut zabawy z przechodzeniem wszystkich kalibracji itd). Ubezpieczenie jest przypisywane do modelu drona i obowiązuje tylko na terenie w którym dron został zakupiony (czytaj kupiony i aktywowany w Polsce - ubezpieczenie obowiązuje tylko na terenie Polski).
Ubezpieczenie można wykupić na maksymalnie 1 rok i tylko jeden raz (nie można go kupić na kolejne lata).

Program DJI CARE obejmuje następujące modele dronów (w nawiasie koszt ubezpieczenia):
- Phantom 3 Standard (159 €)
- Phantom 3 Advanced (219 €)
- Phantom 3 Professional (299 €)
- Phantom 3 4K (179 €)
- Phantom 4 (249 €)
- Inspire 1 Pro (599 €)
- Inspire 1 Raw (849 €)
- Inspire 1 v2.0 (449 €)

Program DJI CARE REFRESH obejmuje następujące modele:
- Phantom 3SE (79 €)
- Phantom 4 Advanced (159 €)
- Phantom 4 Pro (169 €)
- Zenmuse X4S (69 €)
- Zenmuse X5S (219 €)
- Zenmuse X7 (519 €)
- Inspire 2 (339 €)
- Mavic Pro (119 €)
- Mavic Pro Platinum (149 €)
- Spark (69 €)
- Mavic Air (99 €)



DJI CARE REFRESH OBEJMUJE:
- uszkodzenia spowodowane błędem pilota
- uszkodzenia spowodowane zanikiem/brakiem sygnału
- kolizje
- upadki
- uszkodzenia wodne (utopienie, zalanie itd)

DJI CARE REFRESH NIE OBEJMUJE:
- szkód powstałych w wyniku lotów w warunkach ekstremalnych
- zagubienia sprzętu
- kradzieży
- nadajnika/kontrolera drona
- uszkodzeń kosmetycznych
- uszkodzeń spowodowanych przez modyfikację i dodatkowe akcesoria
- uszkodzeń spowodowanych siłą wyższą (cokolwiek to znaczy)
- napraw przez nieautoryzowane serwisy

Obecnie wszedł program DJI CARE REFRESH + (PLUS) -który daje nam możliwość przedłużenia obecnego ubezpieczenia (DJI CARE REFRESH) o kolejny rok - jednak na chwilę obecną nie można go wykupić na terenie Polski, może się to zmieni, nie wiem.



Wpis będę aktualizował z biegiem czasu - jeżeli macie coś od siebie to dodajcie a wyedytujemy post.

_________________
Mavic Pro Platinum Combo


Ostatnio zmieniony niedziela 20 maja 2018, 15:22 przez photolucas84, łącznie zmieniany 4 razy

Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: niedziela 20 maja 2018, 14:25 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 19 mar 2014, 02:03
Posty: 6676
Lokalizacja: Polska
photolucas84 pisze:
Chciałbym moderatorzy/administratorzy wydzielili wszystkie posty o DJI CARE/REFRESH/REFRESH + (PLUS) z tematów i przenieśli je tutaj.

A ja bym chcial pokoj na ziemi i zeby nie bylo biedy.

Jak tak bardzo chcesz zeby byl porzadek to przejdz sie po watkach i wskaz te posty ktore ew. powinny byc wydzielone. Myslisz ze moderatorzy nie maja nic ciekawszego do roboty?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: wtorek 22 maja 2018, 18:20 
Offline

Rejestracja: sobota 19 maja 2018, 18:19
Posty: 4
Lokalizacja: Polska
Witam.

Chciałbym zapytać o zasady w DJI CARE REFRESH - bo są dla mnie trochę niejasne.

Czy przy małej kraksie/uszkodzeniu drona - typu odpada noga, pęka ramię - itp i wysłaniu drona (DJI MAVIC PRO) na DJI CARE REFRESH (nasza wina)- wada jest naprawiana jako "wymiana drona" czytaj pobierana oplata za pierwszą wymianę (109 euro) ? czy po prostu cena za naprawę usterki (czytaj płatna gwarancja ?)

Dla mnie stwierdzenie "pierwsza wymiana" - tyczy się sytuacji kiedy nasz dron leci w drobny mak lub nie ma sensu go naprawiać - " cytuję : wymiana drona na nowy bądź na taki którego stan jest jak nowy"

To czy przy pęknięciu ramienia czy złamaniu nogi itp - Z NASZEJ WINY - dron będzie wymieniany ? Jeżeli nie to noga jest wymieniana (ramie wymieniane) - ale przecież nie dostajemy wymiany urządzenia tylko naprawę.
Czy wtedy licznik 2 napraw w roku (DJI CARE) jest nabijany (drobne uszkodzenie) - jak to z tym jest ?

Czytałem że niby w trakcie naprawy można "targować" się w sprawie naprawy (czy idzie z DJI CARE REFRESH czy z gwarancji/płatnej gwarancji) - ale czy w każdym przypadku ?
Jeżeli tak to w przypadku usterki wysyłamy drona na gwarancję czy w ramach programu DJI CARE REFRESH ? - żeby później nie było że wysłałem z Refresh a chcę gwarancję itd...

Może to ktoś w miarę jasno wytłumaczyć?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: wtorek 22 maja 2018, 19:24 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: poniedziałek 27 sty 2014, 21:15
Posty: 4239
Lokalizacja: Winnica k/Pułtuska
Wiedza jest kosztowna, i trzeba za nią płacić... nawiązując do twojego mądralowania.
Forum jest od pomagania, ale nie w cwaniactwie jak orżnąć DJI, bo ci się dronik porysował :-P

_________________
Pozdrawiam, Artur
Lepiej wejść komuś w drogę, niż w tyłek...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z . Polityką prywatności
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.