Phantom 3 Proffesional - brak obrazu z kamery
Moderatorzy: Adrián, breweryhills, moderatorzy2014, moderatorzy
Phantom 3 Proffesional - brak obrazu z kamery
Phantom nowy, po wyjęciu z pudełka, aparatura zaktualizowana do najnowszej wersji, Tablet - Smasung Galaxy Tab S2. Po uruchomieniu na ekranie czarne tło - brak obrazu z kamery i komunikat u góry: no signal..... Co może być przyczyną ?
-
- Posty: 34
- Rejestracja: czwartek 24 wrz 2015, 20:01
Re: Phantom 3 Proffesional - brak obrazu z kamery
Też tak miałem....problem rozwiozało zmiana tabletu.
Zobacz czy na innym tablecie telefonie tez tak masz
Zobacz czy na innym tablecie telefonie tez tak masz
Re: Phantom 3 Proffesional - brak obrazu z kamery
Na samsung Galaxy S4 identycznie... brak obrazu i komunikat no signal
Re: Phantom 3 Proffesional - brak obrazu z kamery
Ja to miałem, nie od nowości, zrobiło się pewnego dnia, ale problemem był brak styku w obu wtyczkach w gimbalu. Kilkukrotnie wyjęcie i włożenie rozwiązało problem.
Re: Phantom 3 Proffesional - brak obrazu z kamery
Aby rozwiązać ten problem należy po wpięciu kabla usb do telefonu/tabletu wybrać opcję skojarzenia czynności z aplikacją dji app. Czyli jak wyskoczy okno czy zawsze otwierać aplikację po wpięciu kabla to wybrać zawsze. Powinno się połączyć natomiast działa zawsze po ponownym odpięciu i podpięciu. Taka oto zmiana nastąpiła po update 1.4.10 z tego co pamiętam. Nałamałem sobie głowę z tym problemem a i na infolinii powiedzieli, że problem z aparaturą sterującą i tylko serwis w Niemczech pozostaje.
Re: Phantom 3 Proffesional - brak obrazu z kamery
U mnie nie było potrzeby kojarzyć aplikacji. Korzystam z dwóch i w zależności która potrzebuję, uruchamiam ją po podłączeniu kabla.
Re: Phantom 3 Proffesional - brak obrazu z kamery
No właśnie o to chodzi że tak zrobiłem...... aplikacja działa, można w aplikacji uruchomić nagrywanie z kamery itd..... wszystko działa oprócz tego że zamiast obrazu z kamery czarne tło i komunikat na czerwono NO SIGNAL ( to chyba w tym miejscu, gdzie normalnie wyświetlają się parametry filmowania). Oczywiście Link HD wyświetla 100%. Wygląda to tak, jakby do modułu nadawczego Lightbridge nie docierał fizycznie sygnał video bezpośrednio z kamery.....onlyfun pisze:Aby rozwiązać ten problem należy po wpięciu kabla usb do telefonu/tabletu wybrać opcję skojarzenia czynności z aplikacją dji app. Czyli jak wyskoczy okno czy zawsze otwierać aplikację po wpięciu kabla to wybrać zawsze.
Re: Phantom 3 Proffesional - brak obrazu z kamery
Jest to powszechny problem.stas pisze:Phantom nowy, po wyjęciu z pudełka, aparatura zaktualizowana do najnowszej wersji, Tablet - Smasung Galaxy Tab S2. Po uruchomieniu na ekranie czarne tło - brak obrazu z kamery i komunikat u góry: no signal..... Co może być przyczyną ?
W czesci przypadkow pomoglo pogrzebanie przy kabelkach :)
W czesci nie, ale w wiekszoci przypadkow pojawilo sie to po aktualizacji firmwaru.
Poczytaj tutaj, moze ktora z podpowiedzi zadziala u ciebie:
http://forum.dji.com/thread-18942-1-1.html
I napisz jak rozwiazales problem jak Ci sie uda go rozwiazac.
Re: Phantom 3 Proffesional - brak obrazu z kamery
Problem rozwiązałem w taki sposób, że mianowicie odesłałem na gwarancję do sklepu. W sklepie-serwisie stwierdzili, że jest niemożłiwy do wskrzeszenia.... i odesłali na serwis do Niemiec..... czekałem około miesiąca i po tym czasie wyczerpała się moja cierpliwość. Wysłałem pismo do sklepu że odstępuję od umowy kupna-sprzedaży..... po kilku dniach się ze mną skontaktowali... przepraszali itd.... i mam już nowego, zaktualizowanego i co najważniejsze sprawnego a z tamtym co odesłałem nie wiem co się dzieje, ale jak mniemam miał wadę fabryczną a ja pecha że to właśnie mi się trafił...gregson pisze:I napisz jak rozwiazales problem jak Ci sie uda go rozwiazac.
Re: Phantom 3 Proffesional - brak obrazu z kamery
Cześć!
Odgrzebuję temat, ale mam dokładnie ten sam problem. Wszystko działa, nie mam tylko podglądu z kamery.
Czy od 2015r. pojawiły się jakieś nowe pomysły związane z tym problemem?
Pozdrawiam!
Odgrzebuję temat, ale mam dokładnie ten sam problem. Wszystko działa, nie mam tylko podglądu z kamery.
Czy od 2015r. pojawiły się jakieś nowe pomysły związane z tym problemem?
Pozdrawiam!
Re: Phantom 3 Proffesional - brak obrazu z kamery
Seneszal pisze:Cześć!
Odgrzebuję temat, ale mam dokładnie ten sam problem. Wszystko działa, nie mam tylko podglądu z kamery.
Czy od 2015r. pojawiły się jakieś nowe pomysły związane z tym problemem?
Pozdrawiam!
Po aktualizacji znikł obraz? Czy jak..?
Re: Phantom 3 Proffesional - brak obrazu z kamery
Obawiam się, że taki trafił w moje ręce. Od początku nie było obrazu.
Re: Phantom 3 Proffesional - brak obrazu z kamery
To czemu nie reklamowałeś od razu? Nie rozumiem ludzi którzy ingerują w oprogramowanie, urządzenie, które od początku nie działa..Seneszal pisze:Obawiam się, że taki trafił w moje ręce. Od początku nie było obrazu.
Re: Phantom 3 Proffesional - brak obrazu z kamery
Nie kupowałem od firmy tylko od prywatnej osoby. Jestem z nią w kontakcie. Ciekawy jestem tylko co się dzieje z dronem.
Uszkodzenie taśmy gimbala lub spalona okład na płytce gimbala.
Możliwe? Da się to sprawdzić lub coś samemu podziałać czy do serwisu?
Uszkodzenie taśmy gimbala lub spalona okład na płytce gimbala.
Możliwe? Da się to sprawdzić lub coś samemu podziałać czy do serwisu?
Re: Phantom 3 Proffesional - brak obrazu z kamery
Czyli dron jest używany. Tam jest zbyt skomplikowana elektronika by gdybać. Może być taśma może elektronika a może nawet przewód pomiędzy gimbalem a lightbridge.
Czy stabilizacja gimbala działa? Da się sterować gimbalem Góra dół.
Czy stabilizacja gimbala działa? Da się sterować gimbalem Góra dół.