Phantom 3 Professional

Moderatorzy: Adrián, breweryhills, moderatorzy2014, moderatorzy

Fajny717
Posty: 249
Rejestracja: sobota 23 sty 2016, 15:02

Re: Phantom 3 Professional

Post autor: Fajny717 »

A stary kompas uległ całkowitemu zniszczeniu? Czy urwał się przewód? Jeżeli wygląda na cały spróbuj go wpiąć na próbę może nowy też być wadliwy.
piotrek21
Posty: 54
Rejestracja: niedziela 10 kwie 2016, 17:53

Re: Phantom 3 Professional

Post autor: piotrek21 »

Stary kompas nie uległ zniszczeniu. Kabel ani się nie przerwał, nic się z nim nie stało. Mam jeszcze takie pytanie do czego są czujki zaczepione we wszystkich czterech "nogach"? W aplikacji dji przy włączeniu jest napis " Kompas error". Będę chciał dać go komuś kto będzie umiał sprawdzić co i jak(jeśli chodzi o same gniazdo). Jeśli to nie gniazdo to co może być jeszcze winne za tą usterkę?
gorszysort
Posty: 244
Rejestracja: niedziela 19 cze 2016, 17:55
Lokalizacja: Pomorskie/Zachodniopom.

Re: Phantom 3 Professional

Post autor: gorszysort »

piotrek21 pisze:dałem jeden stary kabelek (wydaje mi się, że jest to jakiś czujnik).
No tak, to jest wąskopasmowy aktywny czujnik do pomiaru zmienności pola elektromagnetycznego. Zwykle nazywamy takie krótko - antenami.
piotrek21 pisze:Czyli kompas też jest nowy. Zastanawiam się czy nie pomyliłem się w przyczepianiu "czujników" do płytki, ale na 80% są one dobrze zamontowane(moduł OFDM)
Nie pomyl się bo po pierwszym locie będziesz zbierał drona.
https://phantompilots.com/threads/anten ... st-1274775
piotrek21 pisze:Na telefonie widnieje napis Magnetic Field Interference. Zastanawiam się czy jest tu wina rzeczywiście portu.
Wina jest taka jak to określa napis. Skoro dron potrafi zdecydować że dane otrzymane (cyfrowo) z kompasu są podejrzane, to znaczy że - działa łącze pozwalające przekazać dane z kompasu.

Gdy widzisz jakikolwiek komunikat błędu, instynktownie powinieneś go wygooglać, często oszczędzi ci to dużo czasu.
piotrek21
Posty: 54
Rejestracja: niedziela 10 kwie 2016, 17:53

Re: Phantom 3 Professional

Post autor: piotrek21 »

Napisałem do supportu i zobaczymy co odpiszą, bo gniazdo działa tylko plastiki są pęknięte (jeszcze dam to do przejrzenia komuś kto się na tym bardziej zna). Gdzieś tam przeczytałem, że kompas musi działać i wysyłać dane ale takie, które dron nie może rozpoznać, dlatego jest "error".
Fajny717
Posty: 249
Rejestracja: sobota 23 sty 2016, 15:02

Re: Phantom 3 Professional

Post autor: Fajny717 »

Nie koniecznie może być wina samego kompasu ale samego sterownika. Miałem raz płytę główną w której wywałało błąd barometru. Po wlutowaniu nowego nadal było to samo.

Support nie napisze Ci nic więcej jak odeślij do serwisu dji..

Bez kompasu nie uzbroisz nawet silników. Spróbuj jeszcze wpiąć ten stary.

Serwis co najwyżej wymieni gniazdko ale jeśli nie ono jest winne to tylko wymiana całej płyty.
piotrek21
Posty: 54
Rejestracja: niedziela 10 kwie 2016, 17:53

Re: Phantom 3 Professional

Post autor: piotrek21 »

Czy ktoś zna się na tym i mógłby to sprawdzić? Chciałem w tym tygodniu jechać do Warszawy i dać to serwisowi. Polecacie jakiś serwis w Warszawie? Jeszcze będę chciał pokazać to jednej osobie, ale jak to powiedział "Fajny717" może to być czegoś innego wina.
ODPOWIEDZ