Phantom 3 Professional
Moderatorzy: Adrián, breweryhills, moderatorzy2014, moderatorzy
Re: Phantom 3 Professional
A stary kompas uległ całkowitemu zniszczeniu? Czy urwał się przewód? Jeżeli wygląda na cały spróbuj go wpiąć na próbę może nowy też być wadliwy.
Re: Phantom 3 Professional
Stary kompas nie uległ zniszczeniu. Kabel ani się nie przerwał, nic się z nim nie stało. Mam jeszcze takie pytanie do czego są czujki zaczepione we wszystkich czterech "nogach"? W aplikacji dji przy włączeniu jest napis " Kompas error". Będę chciał dać go komuś kto będzie umiał sprawdzić co i jak(jeśli chodzi o same gniazdo). Jeśli to nie gniazdo to co może być jeszcze winne za tą usterkę?
-
- Posty: 244
- Rejestracja: niedziela 19 cze 2016, 17:55
- Lokalizacja: Pomorskie/Zachodniopom.
Re: Phantom 3 Professional
No tak, to jest wąskopasmowy aktywny czujnik do pomiaru zmienności pola elektromagnetycznego. Zwykle nazywamy takie krótko - antenami.piotrek21 pisze:dałem jeden stary kabelek (wydaje mi się, że jest to jakiś czujnik).
Nie pomyl się bo po pierwszym locie będziesz zbierał drona.piotrek21 pisze:Czyli kompas też jest nowy. Zastanawiam się czy nie pomyliłem się w przyczepianiu "czujników" do płytki, ale na 80% są one dobrze zamontowane(moduł OFDM)
https://phantompilots.com/threads/anten ... st-1274775
Wina jest taka jak to określa napis. Skoro dron potrafi zdecydować że dane otrzymane (cyfrowo) z kompasu są podejrzane, to znaczy że - działa łącze pozwalające przekazać dane z kompasu.piotrek21 pisze:Na telefonie widnieje napis Magnetic Field Interference. Zastanawiam się czy jest tu wina rzeczywiście portu.
Gdy widzisz jakikolwiek komunikat błędu, instynktownie powinieneś go wygooglać, często oszczędzi ci to dużo czasu.
Re: Phantom 3 Professional
Napisałem do supportu i zobaczymy co odpiszą, bo gniazdo działa tylko plastiki są pęknięte (jeszcze dam to do przejrzenia komuś kto się na tym bardziej zna). Gdzieś tam przeczytałem, że kompas musi działać i wysyłać dane ale takie, które dron nie może rozpoznać, dlatego jest "error".
Re: Phantom 3 Professional
Nie koniecznie może być wina samego kompasu ale samego sterownika. Miałem raz płytę główną w której wywałało błąd barometru. Po wlutowaniu nowego nadal było to samo.
Support nie napisze Ci nic więcej jak odeślij do serwisu dji..
Bez kompasu nie uzbroisz nawet silników. Spróbuj jeszcze wpiąć ten stary.
Serwis co najwyżej wymieni gniazdko ale jeśli nie ono jest winne to tylko wymiana całej płyty.
Support nie napisze Ci nic więcej jak odeślij do serwisu dji..
Bez kompasu nie uzbroisz nawet silników. Spróbuj jeszcze wpiąć ten stary.
Serwis co najwyżej wymieni gniazdko ale jeśli nie ono jest winne to tylko wymiana całej płyty.
Re: Phantom 3 Professional
Czy ktoś zna się na tym i mógłby to sprawdzić? Chciałem w tym tygodniu jechać do Warszawy i dać to serwisowi. Polecacie jakiś serwis w Warszawie? Jeszcze będę chciał pokazać to jednej osobie, ale jak to powiedział "Fajny717" może to być czegoś innego wina.