Zanim...
Zanim...



Polskie Forum FPV

Forum modelarzy i pilotów FPV
Dzisiaj jest wtorek 10 gru 2019, 12:29


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 773 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 52  Następna
Autor Wiadomość
Post: piątek 27 lip 2018, 16:58 
Offline

Rejestracja: piątek 30 gru 2016, 20:23
Posty: 275
Lokalizacja: Łódź
Połączenie kablem jest dużo bezpieczniejsze = pewniejsze.

_________________
Co masz zrobić jutro, zrób pojutrze. Będziesz miał dwa dni wolnego.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: piątek 27 lip 2018, 17:26 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 11:11
Posty: 9157
Lokalizacja: 50°08′13″N ; 18°57′59″E
Dzięki połączeniu kablem, masz lepszy obraz, mniejsze lagi niż na wifi.
Na wifi działać będzie, ale widać różnicę, pomiędzy tymi dwoma połączeniami.

Poczytaj jeszcze o fcc i masz komplet na możliwie jak najlepszy i najpewniejszy zasięg, jakość połączenia.

_________________
Mój kanał na YT


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: poniedziałek 30 lip 2018, 19:52 
Offline

Rejestracja: piątek 15 wrz 2017, 18:41
Posty: 57
Verid pisze:
krall pisze:
No jak? Przecież ogólnie wiadomo, ze czerwony jest najszybszy... ;-)

O kurna, fakt...ale wtopiłem. Chyba będę musiał swojego na Care oddać bo w Konarzynach będę bez szans :mrgreen:

@photolucas - co do wyłączania silników to widziałem patent że złapanego w dłoń koptera gwałtownie odwraca się brzuchem do góry. Ten wykrywa to jako kraksę i odłącza napęd. Nie ma potrzeby narażać palców sięgając do baterii.


Zawszę startuję z ręki oraz ląduję łapiąc drona.Nigdy nie przechylam drona bo nie ma takiej potrzeby choć można i tak.Bezpieczniej trzymać lewy drąg na dół przez dłuższy czas,czujniki po 2sec odpuszczają i lądujesz w "łapce" prosta sprawa...
Mam pewność że zanieczyszczenia nie dostaną się w gimbal,silniki itp...

_________________
Mavic Air
Furibee f36
lubię "pseudo latanie" i wiatr we włosach :-)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: poniedziałek 30 lip 2018, 22:28 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 11:11
Posty: 9157
Lokalizacja: 50°08′13″N ; 18°57′59″E
kruger pisze:
czujniki po 2sec odpuszczają i lądujesz w "łapce" prosta sprawa...

To kolega chyba nie lądował przy bardzo mocnym wietrze..
W ten sposób, to można stracić palce, lub pociąć sobie dłoń.

W idealnych warunkach, jest to jedno z kilku rozwiązań, ale w ekstremalnych (jak na przykładzie jachtu), zdecydowanie lepszym pomysłem jest szybkie złapanie i obrócenie.

_________________
Mój kanał na YT


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 01 sie 2018, 07:37 
Offline

Rejestracja: wtorek 31 lip 2018, 08:36
Posty: 30
Lokalizacja: Poznań
Witam wszystkich bardzo serdecznie! :-) To mój pierwszy post na tym forum :-)
Jestem świeżo upieczonym posiadaczem Aira (wersja Combo). Czerwonego ;-) , bo ten jest niby szybszy ;-) Mam pytanie dotyczące dodatkowych akcesoriów typu dodatkowe, dłuższe nóżki, kapturki na silniczki, filtry na obiektyw, itp, itd. Co warto kupić? Co jest rzeczywiście przydatne?
Pozdrawiam


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 01 sie 2018, 07:56 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 11:29
Posty: 12434
Lokalizacja: Mikoszewo
Filtry - nie używam ale ja jestem amatorem. Koledzy z "czulszym okiem" w temacie jakości obrazka stosują. Musisz sam ocenić czy ci obrazek odpowiada jaki jest czy wymaga poprawy filtrami.
Nóżki - jestem zwolennikiem startu i lądowania "do łapy" (mniejsze szanse na paprochy na i w maszynie) więc zbędny balast.
Kapturki na silniczki - nie zdejmuję śmigieł a biorąc pod uwagę fakt że sprzeta dostajesz w zgrabnym, utwardzanym etui to wydaje mi się to przerostem formy nad treścią.

Myślałem nad osłoną obiektywu redukującą światło boczne (minimalizacja cienia od śmigieł) ale z racji tego że w przypadku MA ten efekt zbyt często się nie pojawia to póki co na myśleniu się skończyło. Taki sam los spotkał uchwyt pozwalający użyć MA jako kamery ręcznej - może kiedyś.

_________________
Ten wredny...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 01 sie 2018, 09:03 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 11:11
Posty: 9157
Lokalizacja: 50°08′13″N ; 18°57′59″E
Przy zdj zbędne, możesz to uzyskać w postprodukcji (nie licząc polara)
ND w filmie, to poczytaj czy będziesz potrzebował.
Nawet w smarku mam.

_________________
Mój kanał na YT


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 01 sie 2018, 09:49 
Offline

Rejestracja: czwartek 03 wrz 2015, 10:28
Posty: 38
Verid - możesz powiedzieć jak wystartować "z ręki"? z lądowaniem wiem, przechylam drona i silniki się wyłączają, nawet nie trzeba go obracać do góry nogami, wystarczy na bok
Pozdrawiam


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 01 sie 2018, 10:48 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 11:29
Posty: 12434
Lokalizacja: Mikoszewo
Normalnie - łapiesz kopter pod brzuszek tak żeby ci paluchów nie pociął, odpalasz silniki, podnosisz kopter nad glowę żeby ci facjaty nie pokancerował, dajesz w palnik i tyle.

_________________
Ten wredny...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 01 sie 2018, 12:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 11:11
Posty: 9157
Lokalizacja: 50°08′13″N ; 18°57′59″E
W smarku, można ustawić przycisk funkcyjny, jeden z dwóch dostępnych, by lądował i startował po jego naciśnięciu. W Air zapewne też się da.
Ja tego nie używam - ale sprawdzone i działa to fajnie, potrzebuję te przyciski do innych funkcji, dlatego z tego nie korzystam.
Fajne przy starcie. Podczas lądowania, lepiej tak jak robisz, czyli łapiesz pod spodem i przekręcasz o 90.

_________________
Mój kanał na YT


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 01 sie 2018, 15:15 
Offline

Rejestracja: czwartek 03 wrz 2015, 10:28
Posty: 38
z lądowaniem nie problem - spoko działa

ale jak próbowałem z ręki wystartować to nabrał jakiś obrotów hiper mega wysokich, jak by zgłupiały czujniki....

będę próbował jeszcze, a właśnie z tym przyciskiem funkcyjnym to może dobry pomysł bo skoro w jednej ręce trzymam kopter to trudno trochę
odpalić silnik jedna pozostałą ręką....

dzięki
pozdro


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 01 sie 2018, 15:56 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 11:29
Posty: 12434
Lokalizacja: Mikoszewo
Z tymi obrotami to normalne bo trzymając go w łapie uniemożliwiasz mu korekty położenia więc walczy silnikami.
A co do startu to wygląda to tak:
-bier koptra w łapu prawu a aparaturu w lewu co by gaz mieć pod kciukiem.
-lewu łapu daje drąg w prawo-dół. Prawy drąg opierasz o łokieć co by poszedł lewo-dół
-jak silniki zaskoczą kopter nad łeb a lewa łapa daje w palnik. Jak poczujesz moc, puszczasz kopter.
Voila.
Jak dalej niejasne daj cynę, zmodzę ci filma.

_________________
Ten wredny...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 01 sie 2018, 21:44 
Offline

Rejestracja: niedziela 27 gru 2015, 10:56
Posty: 66
Air kupiony, narazie miałem czas tylko na 2 baterie, w sumie nawet nie do końca, muszę jeszcze doczytać jak z tymi ładowaniami, bo chyba było coś o rozładowywaniu ich przed ładowaniem, ale gdy się czyta a tego sie nie widzi to na długo nie zostaje w pamięci:D tak więc muszę wrócić do tematu baterii.
Ale mam pytanko, pewnie znowu do lektury mnie odeślecie... ^^ albo i nie, Air zatrzymuje się przed przeszkodą, ale czytałem że powinien przeszkody omijać, jak to z tym jest? Mam czytać dalej i szukać, coś zepsute, czy ktoś podpowie?:)
Przy drugim locie już miałem spięcie z pojeb... sąsiadka ^^ wylazła na balkon i kazała mi wyłączyć, bo zaglądam jej w taras, debilka.... Najlepsze że potem zobaczyłem że wraca i trzyma wiatrówkę w ręku... Oczywiście nie podglądałem i nie miałem zamiaru;P Dom może i lekko uwieczniony, na nagraniu, ale to raczej nie jest zakazane...:D

A i jeszcze pytanko, jak lądujecie na ręku, czyli łapiecie od dołu, to czujnik nie wyłapuje ręki i Air nie ucieka do góry?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 01 sie 2018, 21:57 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 11:29
Posty: 12434
Lokalizacja: Mikoszewo
jacom pisze:
Air zatrzymuje się przed przeszkodą, ale czytałem że powinien przeszkody omijać,

I tak i tak.Pierwsze robi w normalnym trybie, drugie w APAS



jacom pisze:
Najlepsze że potem zobaczyłem że wraca i trzyma wiatrówkę w ręku

Robisz jej fotę, dzwonisz na Policję że próbuje do ciebie (lub twojego mienia) strzelać i pokazujesz fotkę jako dowód.
Dość szybko uczy rozumu.

_________________
Ten wredny...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 01 sie 2018, 22:15 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 11:11
Posty: 9157
Lokalizacja: 50°08′13″N ; 18°57′59″E
Wyciągasz rękę i trzymasz dłoń nieruchomo i lądujesz, nie będzie protestował. Gdy będzie za blisko Twojej dłoni przed lądowaniem, to czujniki pod spodem zadziałają i będzie się unosił do góry.
Łapiąc od spodu trzeba to zrobić szybko, przekręcić o 90stopni na bok i tyle.

Potrenujesz, to zrozumiesz szybciej. Kwestia wprawy.

_________________
Mój kanał na YT


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 773 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 52  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z . Polityką prywatności
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.