Phantom 3 advance brak połączenia wifi.

Moderatorzy: Adrián, breweryhills, moderatorzy2014, moderatorzy

Qbera87
Posty: 3
Rejestracja: środa 03 sty 2018, 23:02
Lokalizacja: Gniezno

Phantom 3 advance brak połączenia wifi.

Post autor: Qbera87 »

Witam wszystkich.

Zacznę może od tego ,ze dziś mija okrągły tydzień od momentu kupna drona. Walczę z nim już kilka dni i nie mogę sobie poradzić z połączeniem wifi. Szukałem oglądałem,kombinowalem i nic. Może wy coś poradzicie.
Zacznę może od tego, że jakiś miesiąc temu kupiłem drone jjrc za bodaj 140zl. Kurza twarz ale czad. No i poplynalem. Z racji tego ,że lubię piękne widoki i przyrodę postanowiłem kupić swoją 1 poważna maszynkę dji phantom 3 advance. Po wielu godzinach wertowania stron internetowych stwierdziłem,ze to będzie to.( czy to dobry wybór nie wiem. Jestem laikiem, ale wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują,ze to porzadna maszyna jak na ten etap mojej przygody.
Do rzeczy. Dron był używany lecz sporadycznie . Jest na gwarancji i wylatal jakieś 30 cykli. Jak po niego pojechałem. Smiagl aż miło. Przywiozłem go i..... i no wlasnie. Nie wiem jak to ugryźć.
Mianowicie.
Wyciągam drona, wkładam baterie włączam aparaturę,włączam drona. Wszystkie kontrolki są zielone. Dron się unosi kamera się normalnie porusza. Ale nie łączy mi wifi. W ogole telefon nie widzi drona a ściślej jego sygnału wifi. Przez co nie mogę korzystać z opcji latania i nie mam podglądu więc nie tykam to nawet żeby nie został gdzieś na drzewie.
Dodam tylko że z apka dji go też był problem by to ściągnąć. W koncu się udało a teraz mam problem z wifi. Szukałem ale nic konkretnego nie ma. Dodam tylko że mam galaxy s7 i czytałem że z tymi androidami są problemy. A może nie pakować się na siłę w podgląd z s7 tylko popatrzeć za jakimś tabletem?.

Wszelkie rady sugestie i inne tego typu rzeczy przyjmę z otwartymi ramionami.
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Dawid
Awatar użytkownika
Adrián
Posty: 9286
Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 11:11