Witam po ok 3 tygodniach nie użytkowania drona po włączeniu pojawił się komunikat w aplikacji damaged battery.
W overall status wyświetla się:
(czerwony trójkącik z wykrzyknikiem) Battery cel broken
(taki klucz) stop using the battery and return it to factory for reparing
Co zrobić w takim przypadku? Obejmuje to gwarancja? Pisać do serwisu DJI?
Damaged Battery Phantom 3
Moderatorzy: Adrián, breweryhills, moderatorzy2014, moderatorzy
Re: Damaged Battery Phantom 3
Spojrz we warunki gwarancji. Na baterie sa 3 lub 6 m-cy gwarancji. Jesli gwarancja juz tego nie obejmuje zarzadaj naprawy z tytulu rekojmi.
Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka
P3A v.2
Re: Damaged Battery Phantom 3
W polsce gwarancja na baterie wynosi 6 mcy lub poniżej 200ładowań.
Pytałem tez w Dji.com i tam jest 1 rok. Tak wiec jak rok nie minął to słać do producenta.
Pytałem tez w Dji.com i tam jest 1 rok. Tak wiec jak rok nie minął to słać do producenta.
Re: Damaged Battery Phantom 3
Witam w sprawie powyżej mam pytanie gdyż DJI każe mi wysłać cały zestaw do serwisu DJI do holandii, lecz za przesyłkę muszę zapłacić sam, a oni pokryją koszta odesłania.
Czy tak powinno to wyglądać? skoro dron jest na gwarancji?
Może się ktoś wypowiedzieć?
Ile może kosztować taka paczka do holandii kurierem?
Czy tak powinno to wyglądać? skoro dron jest na gwarancji?
Może się ktoś wypowiedzieć?
Ile może kosztować taka paczka do holandii kurierem?
Re: Damaged Battery Phantom 3
Oddałem drona z baterią do sklepu gdzie go kupiłem a oni wysłali do serwisu, lecz dron wrócił z odpowiedzią że na baterie jest okres gwarancji 6 miesięcy i nic w związku z tym nie zrobili. Ma ktoś jakiś pomysł co lub gdzie w jaki sposób jeszcze próbować naprawy bądź wymiany baterii dodam że bateria ma 9miesięcy
Re: Damaged Battery Phantom 3
Wysyłaj do serwisu w Holandii, pytałem się swojego czasu na czacie DJI ile wynosi gwarancja na baterię i dostałem jednoznaczną odpowiedz że rok czasu.