Silniki PH4 w PH1 i zasilanie z 4S
Moderatorzy: Adrián, breweryhills, moderatorzy2014, moderatorzy
Silniki PH4 w PH1 i zasilanie z 4S
"Kończą" mi się silniki w PH1 i będę je wymieniał. Myślę o zakupie i montażu silników od PH4.... czy to dobry pomysł
Ostatnio zmieniony środa 07 cze 2017, 13:31 przez Kowal, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam, Artur
Lepiej wejść komuś w drogę, niż w tyłek...
Lepiej wejść komuś w drogę, niż w tyłek...
Re: Silniki PH4 w PH1
a czym to się objawia ? że się kończą
Re: Silniki PH4 w PH1
"Rozkalibrowane" gniazda łożysk. Zaniedbałem wymianę w odpowiednim czasie, i mam "za swoje"
Pozdrawiam, Artur
Lepiej wejść komuś w drogę, niż w tyłek...
Lepiej wejść komuś w drogę, niż w tyłek...
Re: Silniki PH4 w PH1
co ile sie wymienia takie gniazda lozysk ?
Re: Silniki PH4 w PH1
Gniazda są integralną częścią silnika. Ja "przegapiłem" wymianę rozsypujących się łożysk
Pozdrawiam, Artur
Lepiej wejść komuś w drogę, niż w tyłek...
Lepiej wejść komuś w drogę, niż w tyłek...
-
- Posty: 244
- Rejestracja: niedziela 19 cze 2016, 17:55
- Lokalizacja: Pomorskie/Zachodniopom.
Re: Silniki PH4 w PH1
Nie słyszałem aby ktoś robił tak daleką zmianę - Ph4 do Ph1...
Czytałem gdzieś że ktoś użył silniki Ph3 do Ph2 - twierdził że lata dobrze, ale dostał krótszy czas lotu na baterii.
Nie wiem czy w to wierzyć, brzmi trochę podejrzanie. Ale z drugiej strony jak Dji wprowadziło nowe silniki w Ph3 to wprowadziło też nową płytę z ESC'ami, i podobno stare silniki nie będą działać z nową płytą.
Jakiś czas temu szukałem informacji, czy śmigła do Ph2 można użyć w Ph3. Znalazłem wiele postów, gdzie różni ludzie pisali poważnym tonem że takie śmigła mogą pęc w trakcie lotu, że absolutnie nie można, że inny plastik, że to nie jest sytuacja w której można zignorować ostrzeżenia Dji. Jak sam zacząłem robić testy na moim sprzęcie i się przyglądać, okazało się że jedyna różnica pomiędzy tymi śmigłami to metalowy gwint w Ph2 vs plastikowy w Ph3. Plastikowy gwint daje nieco większy opór i jest mniej podatny na obluzowanie przez wibracje - co w Ph3 ma jakieś znaczenie gdyż dron aktywnie hamuje. Jeśli jednak będziemy pamiętać aby śmigła z Ph2 odpowiednio mocno zacisnąć, nadają się one również do Ph3.
Morał z tej historii jest taki, że pojedyncze opinie w necie mogą okazać się wywodami fanboy'ów Dji, którzy wierzą w świętość słów firmy. Z tymi silnikami - będziesz musiał po prostu zrobić eksperyment.
Czytałem gdzieś że ktoś użył silniki Ph3 do Ph2 - twierdził że lata dobrze, ale dostał krótszy czas lotu na baterii.
Nie wiem czy w to wierzyć, brzmi trochę podejrzanie. Ale z drugiej strony jak Dji wprowadziło nowe silniki w Ph3 to wprowadziło też nową płytę z ESC'ami, i podobno stare silniki nie będą działać z nową płytą.
Jakiś czas temu szukałem informacji, czy śmigła do Ph2 można użyć w Ph3. Znalazłem wiele postów, gdzie różni ludzie pisali poważnym tonem że takie śmigła mogą pęc w trakcie lotu, że absolutnie nie można, że inny plastik, że to nie jest sytuacja w której można zignorować ostrzeżenia Dji. Jak sam zacząłem robić testy na moim sprzęcie i się przyglądać, okazało się że jedyna różnica pomiędzy tymi śmigłami to metalowy gwint w Ph2 vs plastikowy w Ph3. Plastikowy gwint daje nieco większy opór i jest mniej podatny na obluzowanie przez wibracje - co w Ph3 ma jakieś znaczenie gdyż dron aktywnie hamuje. Jeśli jednak będziemy pamiętać aby śmigła z Ph2 odpowiednio mocno zacisnąć, nadają się one również do Ph3.
Morał z tej historii jest taki, że pojedyncze opinie w necie mogą okazać się wywodami fanboy'ów Dji, którzy wierzą w świętość słów firmy. Z tymi silnikami - będziesz musiał po prostu zrobić eksperyment.
Re: Silniki PH4 w PH1
Kontynuując OT odnośnie śmigieł - jako że dostać śmigła do Ph2 coraz ciężej (mówię o oryginałach) więc założyłem te podpisane "Phantom 3". Bez zastrzeżeń.
Co do pytania Artu - Ph3 i Ph4 chodzą na 4S a zmiany w wielkości śmigła nie zauważyłem co prawdopodobnie oznacza że zmienili KV silnika na niższe. Jak chcesz robić podmiankę to sugerowałbym silniki od lub dedykowane dla Phantoma 2 bo i w jedynce i w dwójce zasilanie było 3S.
Co do pytania Artu - Ph3 i Ph4 chodzą na 4S a zmiany w wielkości śmigła nie zauważyłem co prawdopodobnie oznacza że zmienili KV silnika na niższe. Jak chcesz robić podmiankę to sugerowałbym silniki od lub dedykowane dla Phantoma 2 bo i w jedynce i w dwójce zasilanie było 3S.
Ten wredny...
Re: Silniki PH4 w PH1
Temat nie aktualny, bo właśnie kupiłem okazyjnie PH3 Advanced V2
Pozdrawiam, Artur
Lepiej wejść komuś w drogę, niż w tyłek...
Lepiej wejść komuś w drogę, niż w tyłek...
Re: Silniki PH4 w PH1
Co prawda PH1 na razie pozostaje "w rodzinie", wiec kto wie.... Tym bardziej, że mam "pustą ramę" PH2
Pozdrawiam, Artur
Lepiej wejść komuś w drogę, niż w tyłek...
Lepiej wejść komuś w drogę, niż w tyłek...
Re: Silniki PH4 w PH1 i zasilanie z 4S
Aby nie tworzyć nowego tematu...
W związku z "posiadaniem" 4szt pakietów od PH3 nurtuje mnie pytanie: Czy można zasilić "elektronikę" i regulatory PH1 z 4S
W związku z "posiadaniem" 4szt pakietów od PH3 nurtuje mnie pytanie: Czy można zasilić "elektronikę" i regulatory PH1 z 4S
Pozdrawiam, Artur
Lepiej wejść komuś w drogę, niż w tyłek...
Lepiej wejść komuś w drogę, niż w tyłek...
Re: Silniki PH4 w PH1 i zasilanie z 4S
Może inaczej... czy jednym "ograniczeniem" zastosowania pakietów 4S są regulatory silników
Bo Nazę V1 można zasilać nawet 6S z tego co czytam...
Bo Nazę V1 można zasilać nawet 6S z tego co czytam...
Pozdrawiam, Artur
Lepiej wejść komuś w drogę, niż w tyłek...
Lepiej wejść komuś w drogę, niż w tyłek...