Strona 1 z 1

Inspire 1 v2.0

: niedziela 08 sty 2017, 21:07
autor: zGred
Witam. Panowie mam problem z serwisem a raczej sklepem w którym kupiłem mojego inspire. Latak latał i spadł... Mianowicie po wszystkich modłach startowych inspire wzbił się w powietrze, wisiał tak spokojnie ok 30 sek po czym przytulił się do podłogi. Na logu jest info o 3 błędach gimbala po czym dronidło wali o glebę;/ Serwis twierdzi, że nie było śmigła lub se odpadło co jest totalną bzdurą... co robić? Dodam, że naprawe wycenili na 4200 zł. poszła kamera z gimbalem x3, mocowanie ramienie i systemu unoszenia oraz mocowanie 1 silnika...

Re: Inspire 1 v2.0

: poniedziałek 09 sty 2017, 11:02
autor: Carrock
Czesc. Robiles zdjecie drona zaraz po wypadku? Jesli smiglo nie odpadlo opisz w jakim stanie byl dron po wypadku. Nie moga odrzucic roszczenia w oparciu o przypuszczenie. Pamietaj reklamowac w oparciu o rekojmie i wade produktu w momencie zakupu. Jak beda uparci pozostanie urzad konsumenta.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Re: Inspire 1 v2.0

: poniedziałek 09 sty 2017, 11:30
autor: zGred
Tak mam zdjęcia jest też zapis z LOG o błędach gimbala ale serwis się nie ustosunkował do nich. Na chwilę obecną jest pat. Co do rękojmi to rzecznik praw konsumenta powiedział, że moje roszczenia powinny być skierowane do sklepu, w którym zakupiłem lataka. Z racji wystawienia przez nich faktury oni z tytułu rękojmi są gwarantem. Obawiam się, że będę musiał podać sklep do sądu...

Re: Inspire 1 v2.0

: wtorek 10 sty 2017, 18:48
autor: PiotrSz
zGred, zamiast bić się sklepem ślij do serwisu do Niemiec po wcześniejszym zgłoszeniu gwarancyjnym. Zapłacisz około 40zł za przesyłkę ale tam nie ma takich jaj z gwarancję jak w naszych sklepach.
A jak nie to oddaj sprzęt do sklepu jako niezgodność towaru z umową, nie daj się spławić bez ekspertyzy z DJI i pilnuj terminu 14 dni jak ognia. Jak tym czasie nie odezwą się do Ciebie to przyjdź do sklepu po pieniądze albo nowy sprzęt ponieważ brak odpowiedzi w ciągu 14 dni to jest uznanie roszczenia.
Powodzenia

Re: Inspire 1 v2.0

: wtorek 10 sty 2017, 19:51
autor: adam1203
Z tego co wiem na podstawie Phantoma nie ma możliwości wynikającej z konstrukcji aby śmigło odkręciło się podczas lotu. Jeżeli tak jest, zdecydowanie ściemniają.

Re: Inspire 1 v2.0

: wtorek 10 sty 2017, 20:11
autor: zGred
PiotrSz pisze:zGred, zamiast bić się sklepem ślij do serwisu do Niemiec po wcześniejszym zgłoszeniu gwarancyjnym. Zapłacisz około 40zł za przesyłkę ale tam nie ma takich jaj z gwarancję jak w naszych sklepach.
A jak nie to oddaj sprzęt do sklepu jako niezgodność towaru z umową, nie daj się spławić bez ekspertyzy z DJI i pilnuj terminu 14 dni jak ognia. Jak tym czasie nie odezwą się do Ciebie to przyjdź do sklepu po pieniądze albo nowy sprzęt ponieważ brak odpowiedzi w ciągu 14 dni to jest uznanie roszczenia.
Powodzenia

Zonk polega na tym ze mam na niego fakturę czyli rękojmie sklepu. Serwis twierdzi ze to wina złe zamontowanego lub braku śmigła co jest absurdem. Twierdzą ze w trakcie startu śmigło jest dociskanie do ziemi a w zwisie na odwrót.

EDIT - scalenie
adam1203 pisze:Z tego co wiem na podstawie Phantoma nie ma możliwości wynikającej z konstrukcji aby śmigło odkręciło się podczas lotu. Jeżeli tak jest, zdecydowanie ściemniają.

To nie phantom a inspire 1

Re: Inspire 1 v2.0

: środa 25 sty 2017, 10:18
autor: pest801a
witam jestem nowy na forum wiec najpierw sie przywitam hallo .

Probuje ustalic przyczyne awarii mojego inspire 1 v2 w czasie ostatnich lotow zaliczylem glebe 30 sek po starcie dron spad jakby odcieto mu zasilanie, przed startem dostalem ostrzezenie o zimnej baterii bylo 7stC na zewnatrz po uruchomieniu smigiel odczekalem chwilke unioslem 3m nad ziemie i 3 m do przodu spadl centralnie na beton, uzywalem samsunga s7 edge zresetowal mi sie przed startem z poczatku myslalem ze to problem baterii telefonu ale telefon jest dosyc nowy ok 7miesiecy , zauwazylem ze przy komunikacji z phatom3 tez sie resetuje jednak po resecie tel nic sie nie stalo drona posadzilem bezpiecznie .

uszkodzenia to kamera do wymiany bo zlamal sie gimbal i amortyratory przy nozkach , smigla nie spadly do konca sie trzymaly i nawet sie nie uszkodzily

Czy te resety tel moga byc przyczyna naglego wylaczenia zasilania smigiel inspire? chcialbym uniknac tego w przyszlosci

Re: Inspire 1 v2.0

: środa 25 sty 2017, 10:26
autor: Adrián
Kup ogryzka, tam się restarty nie przytrafiaja, jak w aplikacjach na andka. Żeby nie było, mam oba systemy.
Nie wiem jak jest w inspire, ale alert o zimnej baterii jest tu zapewne kluczem katastrofy. Który zignorowales.

Re: Inspire 1 v2.0

: środa 25 sty 2017, 10:56
autor: pest801a
tak teraz juz wiem uzywam tabletu bo i wiekszy i jasniejszy. Ale czy nie jest tak ze jak jest niewystarczajaca temp to nie moge wystartowac? tak jest w ph3 odczekalem chwile na wlaczonych smiglach zanim wystartowalem zeby wyrownac temp.

Re: Inspire 1 v2.0

: środa 25 sty 2017, 11:29
autor: Ghostwell
30 sec to za mało na wyrównanie temp. Baterie powinieneś trzymać w cieple. Mógłbyś latać nawet w ujemnej temp pod warunkiem, że baterię wsadzasz ciepłą ok 20st C. Mimo wszystko lot i tak będzie krótszy niż w ciepłe dni.
Tak więc w tym przypadku niska temp spowodowała, że reakcje chemiczne w baterii zachodziły wolniej i bateria nie była w stanie wytworzyć odpowiedniego napięcia.

Ja miałem taki komunikat przy temp baterii 15stC ( za zewnątrz ok -2stC). Udało się wylądować na szczęście.