Phantom 4, awaria i nieuznana reklamacja

Moderatorzy: Adrián, breweryhills, moderatorzy2014, moderatorzy

barowc
Posty: 15
Rejestracja: piątek 16 gru 2016, 23:50
Lokalizacja: Katowice

Re: Phantom 4, awaria i nieuznana reklamacja

Post autor: barowc »

Nie wiem na ile to istotne w sprawie, ale drona kupiłem na firmę - faktura vat
Awatar użytkownika
maxiiii
Posty: 2350
Rejestracja: piątek 03 kwie 2015, 07:04

Re: Phantom 4, awaria i nieuznana reklamacja

Post autor: maxiiii »

Jagoda pisze:Gwarancja - producent
Rękojmia - sprzedawca.
Uściślając dalej Gwarancja - gwarant.

Może to być też sklep.
barowc pisze:faktura vat
Zostaje tylko KC 556 i dalsze.
14 dni nie obowiązuje.
PiotrSz pisze: Sklep ma 14 dni na rozpatrzenie Twojego roszczenia
Tutaj nie ma to znaczenia.
barowc pisze:drona kupiłem na firmę
Sprawdź czy rekojmia nie została wyłączona. (558)
barowc
Posty: 15
Rejestracja: piątek 16 gru 2016, 23:50
Lokalizacja: Katowice

Re: Phantom 4, awaria i nieuznana reklamacja

Post autor: barowc »

Panowie, czy jest gdzieś biegły od takich spraw ? Bo tak przeglądam te logi całe i dziwne to jakieś.

Już opisuje raz jeszcze, bo się drobna nieścisłość wkradła. To jednak 4 miesiące już minęło...

Loty jakie robiłem były dla potrzeb filmowania - Tworzyłem film pewnego miejsca " z lotu ptaka" (nie skończony jeszcze)
Co jakiś czas, w różnych porach w ciągu iluś tam dni oblatywałem teren zbierając materiał.

Lot 1 : Przebieg bez problemu. (bat. start 95%) Wróciłem, wyciągam kartę, sprawdzam- nagrało się tylko jakieś 2 minuty lotu i koniec. Karta czysta. Dziwne ( i teraz myśle że to juz coś było nie tak)
I dlatego poleciałem PONOWNIE. ( oczym właśnie zapomniałem już nawet opisując po raz pierwszy zakładając temat. Tutaj wklejam ten drugi przelot który ponowiłem żeby zebrać materiał. Potem okazało się, że nie nagrało się nic a nic, choć wyraźnie odpalałem nagrywanie filmu. I nie, nie pomyliłem się, nie było to zdjęcie czy coś innego. Ja serio mam już trochę przelatane i choć tyle potrafię poprawnie. Nie jestem dzieckiem - mam 38 lat. ( to tak dla innych domysłów ;) )

https://youtu.be/j3nzzmDDNdQ

Sama końcówka filmu jest istotna, dlatego przyspieszyłem film bo bez sensu całość. To samo na końcu. dodałem lekko w dół, po czym dron fiknął kozła. No i pod koniec widać próbę wyłączenia silników (czyli to szalone klikanie jak się da i czym się da) - ale to już dron na glebie brzuchem do góry..

No i po tym to co było wyżej, czyli wymiana śmigła, i próba lotu - zakończona tym samym, choć skutki już gorsze niestety
Awatar użytkownika
pawelsky
Posty: 9760
Rejestracja: środa 19 mar 2014, 02:03
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Phantom 4, awaria i nieuznana reklamacja

Post autor: pawelsky »

PiotrSz pisze:to znaczy że Twoja gwarancja
PiotrSz pisze:nieprzekraczalne 14 dni na rozpatrzenie roszczenia gwarancyjnego
Wszystko fajnie ale nie gwarancja (bo to swiadczenie dobrowolne) tylko reklamacja z tytulu rekojmi.

EDIT: gdzies mi umknely posty jagody i maxiiii
barowc pisze:Sama końcówka filmu jest istotna,
No z filmu ewidentnie wynika ze w krytycznej chwili poruszasz sie w tyl ok. 2m/s...

Wystaw gdzies pelne logi to sie przyjrzymy...
barowc
Posty: 15
Rejestracja: piątek 16 gru 2016, 23:50
Lokalizacja: Katowice

Re: Phantom 4, awaria i nieuznana reklamacja

Post autor: barowc »

Nie mam pojęcia niestety co to znaczy że mam wstawić pełne logi. Nie wiem jak, nie wiem gdzie :(
być może cofałem dronem, ale dobrze pamiętam co się stało. Dron na całkiem dużej wysokości (koło metra) po prostu zwariował jak dla mnie. spokojnie cofam do lądowania, a tu ni z tego ni z owego dron obraca się do góry nogami i wali o ziemie. Pisałem już to z resztą...
Awatar użytkownika
Adrián
Posty: 9286
Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 11:11
Lokalizacja: 50°08′13″N ; 18°57′59″E

Re: Phantom 4, awaria i nieuznana reklamacja

Post autor: Adrián »

Słabo to widzę..
Myślę, że nie do udowodnienia. Jeszcze jakbyś miał nagranie z zew patrząc na kopter, a tak po tym co pokazales źle to wygląda.
Awatar użytkownika
pawelsky
Posty: 9760
Rejestracja: środa 19 mar 2014, 02:03
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Phantom 4, awaria i nieuznana reklamacja

Post autor: pawelsky »

barowc pisze:Nie mam pojęcia niestety co to znaczy że mam wstawić pełne logi. Nie wiem jak, nie wiem gdzie :(
https://datfile.net/DatCon/retrieveV3.html
barowc
Posty: 15
Rejestracja: piątek 16 gru 2016, 23:50
Lokalizacja: Katowice

Re: Phantom 4, awaria i nieuznana reklamacja

Post autor: barowc »

Jak rozumiem bez otrzymania mojego drona z powrotem nie nie mogę dalej zrobić ?
Ponowię swoje pytanie : Czy jest jakiś biegły/ rzeczoznawca od takich spraw w Polsce ?
Awatar użytkownika
maxiiii
Posty: 2350
Rejestracja: piątek 03 kwie 2015, 07:04

Re: Phantom 4, awaria i nieuznana reklamacja

Post autor: maxiiii »

Ci akurat są z okolic Katowic.
chwila szukania i sam znajdziesz.
http://katowice.wiih.gov.pl/index.php?c=getfile&id=277
Awatar użytkownika
Krzysiek H
Posty: 90
Rejestracja: wtorek 05 lip 2011, 20:35
Lokalizacja: Łódź

Re: Phantom 4, awaria i nieuznana reklamacja

Post autor: Krzysiek H »

a czy fiknął na plecy w momencie przyziemienia czy jeszcze w powietrzu ???
Pozdrawiam, Krzysiek.
barowc
Posty: 15
Rejestracja: piątek 16 gru 2016, 23:50
Lokalizacja: Katowice

Re: Phantom 4, awaria i nieuznana reklamacja

Post autor: barowc »

W powietrzu , tak gdzieś metr nad ziemią. I zrobił DOKŁADNIE to samo 2 razy. Przy bardzo lekkim pochyleniu potencjometru "w dół" przy próbie lądowana. I żadne tam "loty koszące" . Chyba że delikatnie żeby dokładnie w miejscu gdzie trzeba posadzić. Ten "koszący lot" to taka bzdura że mnie telepie z nerwów. I to dwa razy pod rząd to samo. Jasne..

Czekam na drona i będę walczył z nimi. Nie odpuszczę. Wiem co zrobiłem i wiem co odwalił dron.

Swojego czasu miałem taką biedronę co miała taki myk, że ustawienie w pewnej pozycji drążków powodowało że dron robił takiego fikoła w powietrzu. Mój phantome 4 zrobił to sobie sam, tyle że nad samą ziemią i bez takiej funkcji w zestawie... ;)
Awatar użytkownika
Krzysiek H
Posty: 90
Rejestracja: wtorek 05 lip 2011, 20:35
Lokalizacja: Łódź

Re: Phantom 4, awaria i nieuznana reklamacja

Post autor: Krzysiek H »

barowc pisze:Jasne..
Jasne, jasne ...
barowc pisze:Wiem co zrobiłem i wiem co odwalił dron.
to jeszcze pozostaje dowiedzieć się dla czego ...
Pozdrawiam, Krzysiek.
Carrock
Posty: 255
Rejestracja: czwartek 28 sty 2016, 12:46

Re: Phantom 4, awaria i nieuznana reklamacja

Post autor: Carrock »

Krzysiek H pisze:
barowc pisze:Jasne..
Jasne, jasne ...
barowc pisze:Wiem co zrobiłem i wiem co odwalił dron.
to jeszcze pozostaje dowiedzieć się dla czego ...
A to pomocne bylo.

Do autora - Twoje zadanie to udowodnic, ze dron zrobil cos co spowodowalo jego upadek. Producent musi potem udowodnic, ze to Ty zawiniles.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
P3A v.2
Awatar użytkownika
Krzysiek H
Posty: 90
Rejestracja: wtorek 05 lip 2011, 20:35
Lokalizacja: Łódź

Re: Phantom 4, awaria i nieuznana reklamacja

Post autor: Krzysiek H »

Carrock pisze:A to pomocne bylo.
pomocne mniej więcej tak samo jak Twoja odpowiedź, po prostu to "...jasne.." wydało mi się niegrzeczne ... i tyle
Pozdrawiam, Krzysiek.
ODPOWIEDZ