Strona 81 z 114

Re: DJI Mavic

: czwartek 07 gru 2017, 14:17
autor: jarocin84
Ostatnio pytałem czy naprawią w Holandii w ramach gwarancji mavica z tomtop, dziś mogę potwierdzić że naprawiają. Ogólnie cała akcja reklamacyjna przebiega jak na razie bardzo sprawnie. Paczka DHl-em dostarczona w niecałe 4 doby,(wypadła sobota ale odebrali), we wtorek pierwszy mail z serwisu, a już dziś dostałem numer monitorowania przesyłki UPS.

Re: DJI Mavic

: czwartek 07 gru 2017, 17:42
autor: rika2017
Wysyłałeś dowód zakupu?

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka

Re: DJI Mavic

: czwartek 07 gru 2017, 21:00
autor: jarocin84
Wydruk z PayPal potwierdzający dokonanie płatności.

Re: DJI Mavic

: piątek 08 gru 2017, 12:48
autor: jarocin84
napisałem " dziś mogę potwierdzić że naprawiają" jednak w moim przypadku nie naprawili a wymienili mavica.

Re: DJI Mavic

: piątek 08 gru 2017, 14:38
autor: talib1990
jarocin84 pisze:napisałem " dziś mogę potwierdzić że naprawiają" jednak w moim przypadku nie naprawili a wymienili mavica.
Świetna wiadomość ;)

Wysłane z mojego Mi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Re: DJI Mavic

: piątek 08 gru 2017, 14:59
autor: Jagoda
jarocin84 pisze: nie naprawili a wymienili mavica.
Jak na uszkodzoną taśmę gimbala to podoba mi się taka "naprawa"
Czy może było coś więcej?

Re: DJI Mavic

: piątek 08 gru 2017, 16:51
autor: mohinder
Nie chcę Cię martwić, ale wymiana nie koniecznie oznacza lepiej. Swój sprzęt miałeś, wiedziałeś o nim co nieco. Obraz z kamery chyba miałeś dobry skoro nie na to wysłałeś do serwisu. Czytałem sporo wątków nie tylko tutaj o przypadkach, gdzie ludzie wysyłali do serwisu ze względu na miejscowe braki ostrości w pewnych częściach obrazu i dostawali właśnie nowe sprzęty z innymi bądź takimi samymi wadami. Ja osobiście wolałbym dostać mój sprzęt naprawiony.
Tak przy okazji, ja też miałem problem z ostrością obrazu w dwóch miejscach kadru. Na początku myślałem, że wszystko jest ok, później po trafieniu na jeden z wątków o tym zacząłem się dokładniej przyglądać obrazowi i czasem myślałem, że jest ok a czasem bardzo wyraźnie było widać wadę. Jednak postanowiłem nie wysyłać. Kupiłem dwie sztuki kamery od dwóch różnych chińczyków. Każda po około 10 euro. Wymieniłem kamerę i teraz po pierwszych testach obraz wygląda bardzo dobrze. Dlaczego kupiłem dwie kamery? Dlatego, że obawiałem się któraś może mieć podobną wadę tyle, że w innym miejscu. Na szczęście pierwsza z nich okazała się trafiona dobrze. Sama wymiana to prosta sprawa. Ale rozpisałem się w sumie chyba nie na temat.
Tak czy inaczej cieszę się, że sprzęt wraca do Ciebie, a właściwie to jedzie, bo nigdy wcześniej nie był u Ciebie :) i mam nadzieję, że obawy które spowodowałem odejdą po przetestowaniu Mavica.
Pozdrawiam serdecznie

Re: DJI Mavic

: piątek 08 gru 2017, 20:02
autor: jarocin84
Też wolałbym dostać swojego naprawionego, ale cóż zrobić. Pocieszam się tym ze mój miał rysę przez środek obiektywu która, nie dawała mi spokoju ( na zdjęciach nie widoczna). Co do samej usterki, to nieautoryzowany serwis w Warszawie stwierdził że to "taśma", Dji zdiagnozowali jako "Gimbal Control Board" (czy to ta sama usterka nie wiem, nie znam się) za całe 16,53 EUR. W poniedziałek ma być u mnie, przekonam się co to DJI Mavic refurbished ;-). Dzięki Pozdrawiam.

Re: DJI Mavic

: piątek 08 gru 2017, 20:33
autor: mohinder
Czekam na Twoją relację z oceny i testu "nowego sprzętu". Ja też czekam ale na Goggle RE, dzisiaj zamówiłem.

Re: DJI Mavic

: piątek 08 gru 2017, 20:33
autor: rika2017
Ja miałem po wymianie, zwyczajna nówka sztuka

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka

Re: DJI Mavic

: poniedziałek 11 gru 2017, 10:11
autor: luc4s
DJI nie naprawia, a wymienia na nowy. Ja miałem podobną wadę kamery jak mohinder, wysłałem, wymienili na idealny egzemplarz.

Re: DJI Mavic

: środa 13 gru 2017, 08:51
autor: aquatarion
Są jakieś aktualne kupony na mavica na tomtop?

Re: DJI Mavic

: sobota 23 gru 2017, 22:47
autor: kwinto
Mavic, lot nocny, zima..
Czy podczas lotu nocą powinny być włączone czy wyłączone "visual navigation settings" "advanced vision settings" ? miał ktoś problemy z orientacją mavic-a podczas lotu nocą?

Re: DJI Mavic

: niedziela 24 gru 2017, 07:17
autor: yasiu18
Nagrywałem ostatnio wesołe miasteczko, https://youtu.be/8_sh7V4QhgE , i faktycznie w momencie jak światło trafiało w drona to się zatrzymywał, jakby miał zaraz w ścianę wlecieć. Musiałem wyłączyć czujniki.

Re: DJI Mavic

: niedziela 24 gru 2017, 22:15
autor: kwinto
Już myślałem że coś nie tak z moim mavikiem! Faktycznie dziś latałem nocą na wyłączonych czujkach a nie jak ostatnio na włączonych... problemy się nie powtórzyły uff... Pozdrawiam