DJI Mavic

Moderatorzy: Adrián, breweryhills, moderatorzy2014, moderatorzy

jarocin84
Posty: 6
Rejestracja: niedziela 20 sie 2017, 18:54
Lokalizacja: warszawa

Re: DJI Mavic

Post autor: jarocin84 »

Ostatnio pytałem czy naprawią w Holandii w ramach gwarancji mavica z tomtop, dziś mogę potwierdzić że naprawiają. Ogólnie cała akcja reklamacyjna przebiega jak na razie bardzo sprawnie. Paczka DHl-em dostarczona w niecałe 4 doby,(wypadła sobota ale odebrali), we wtorek pierwszy mail z serwisu, a już dziś dostałem numer monitorowania przesyłki UPS.
rika2017
Posty: 489
Rejestracja: wtorek 07 mar 2017, 20:16

Re: DJI Mavic

Post autor: rika2017 »

Wysyłałeś dowód zakupu?

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
jarocin84
Posty: 6
Rejestracja: niedziela 20 sie 2017, 18:54
Lokalizacja: warszawa

Re: DJI Mavic

Post autor: jarocin84 »

Wydruk z PayPal potwierdzający dokonanie płatności.
jarocin84
Posty: 6
Rejestracja: niedziela 20 sie 2017, 18:54
Lokalizacja: warszawa

Re: DJI Mavic

Post autor: jarocin84 »

napisałem " dziś mogę potwierdzić że naprawiają" jednak w moim przypadku nie naprawili a wymienili mavica.
talib1990
Posty: 156
Rejestracja: wtorek 10 sty 2017, 16:32
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: DJI Mavic

Post autor: talib1990 »

jarocin84 pisze:napisałem " dziś mogę potwierdzić że naprawiają" jednak w moim przypadku nie naprawili a wymienili mavica.
Świetna wiadomość ;)

Wysłane z mojego Mi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Jagoda
Posty: 1346
Rejestracja: poniedziałek 20 lip 2015, 16:02

Re: DJI Mavic

Post autor: Jagoda »

jarocin84 pisze: nie naprawili a wymienili mavica.
Jak na uszkodzoną taśmę gimbala to podoba mi się taka "naprawa"
Czy może było coś więcej?
Pozdrawiam. :), :)
mohinder
Posty: 256
Rejestracja: poniedziałek 19 cze 2017, 00:34
Lokalizacja: Limerick

Re: DJI Mavic

Post autor: mohinder »

Nie chcę Cię martwić, ale wymiana nie koniecznie oznacza lepiej. Swój sprzęt miałeś, wiedziałeś o nim co nieco. Obraz z kamery chyba miałeś dobry skoro nie na to wysłałeś do serwisu. Czytałem sporo wątków nie tylko tutaj o przypadkach, gdzie ludzie wysyłali do serwisu ze względu na miejscowe braki ostrości w pewnych częściach obrazu i dostawali właśnie nowe sprzęty z innymi bądź takimi samymi wadami. Ja osobiście wolałbym dostać mój sprzęt naprawiony.
Tak przy okazji, ja też miałem problem z ostrością obrazu w dwóch miejscach kadru. Na początku myślałem, że wszystko jest ok, później po trafieniu na jeden z wątków o tym zacząłem się dokładniej przyglądać obrazowi i czasem myślałem, że jest ok a czasem bardzo wyraźnie było widać wadę. Jednak postanowiłem nie wysyłać. Kupiłem dwie sztuki kamery od dwóch różnych chińczyków. Każda po około 10 euro. Wymieniłem kamerę i teraz po pierwszych testach obraz wygląda bardzo dobrze. Dlaczego kupiłem dwie kamery? Dlatego, że obawiałem się któraś może mieć podobną wadę tyle, że w innym miejscu. Na szczęście pierwsza z nich okazała się trafiona dobrze. Sama wymiana to prosta sprawa. Ale rozpisałem się w sumie chyba nie na temat.
Tak czy inaczej cieszę się, że sprzęt wraca do Ciebie, a właściwie to jedzie, bo nigdy wcześniej nie był u Ciebie :) i mam nadzieję, że obawy które spowodowałem odejdą po przetestowaniu Mavica.
Pozdrawiam serdecznie
jarocin84
Posty: 6
Rejestracja: niedziela 20 sie 2017, 18:54
Lokalizacja: warszawa

Re: DJI Mavic

Post autor: jarocin84 »

Też wolałbym dostać swojego naprawionego, ale cóż zrobić. Pocieszam się tym ze mój miał rysę przez środek obiektywu która, nie dawała mi spokoju ( na zdjęciach nie widoczna). Co do samej usterki, to nieautoryzowany serwis w Warszawie stwierdził że to "taśma", Dji zdiagnozowali jako "Gimbal Control Board" (czy to ta sama usterka nie wiem, nie znam się) za całe 16,53 EUR. W poniedziałek ma być u mnie, przekonam się co to DJI Mavic refurbished ;-). Dzięki Pozdrawiam.
mohinder
Posty: 256
Rejestracja: poniedziałek 19 cze 2017, 00:34
Lokalizacja: Limerick

Re: DJI Mavic

Post autor: mohinder »

Czekam na Twoją relację z oceny i testu "nowego sprzętu". Ja też czekam ale na Goggle RE, dzisiaj zamówiłem.
rika2017
Posty: 489
Rejestracja: wtorek 07 mar 2017, 20:16

Re: DJI Mavic

Post autor: rika2017 »

Ja miałem po wymianie, zwyczajna nówka sztuka

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
luc4s
Posty: 147
Rejestracja: poniedziałek 28 kwie 2014, 09:19
Lokalizacja: KRK

Re: DJI Mavic

Post autor: luc4s »

DJI nie naprawia, a wymienia na nowy. Ja miałem podobną wadę kamery jak mohinder, wysłałem, wymienili na idealny egzemplarz.
aquatarion
Posty: 7
Rejestracja: czwartek 27 lip 2017, 10:37
Lokalizacja: Zabrze

Re: DJI Mavic

Post autor: aquatarion »

Są jakieś aktualne kupony na mavica na tomtop?
Awatar użytkownika
kwinto
Posty: 304
Rejestracja: środa 27 lis 2013, 04:16
Lokalizacja: Toronto GTA

Re: DJI Mavic

Post autor: kwinto »

Mavic, lot nocny, zima..
Czy podczas lotu nocą powinny być włączone czy wyłączone "visual navigation settings" "advanced vision settings" ? miał ktoś problemy z orientacją mavic-a podczas lotu nocą?
Pozytywnie Zakręcony :)
yasiu18
Posty: 98
Rejestracja: poniedziałek 12 paź 2015, 20:05

Re: DJI Mavic

Post autor: yasiu18 »

Nagrywałem ostatnio wesołe miasteczko, https://youtu.be/8_sh7V4QhgE , i faktycznie w momencie jak światło trafiało w drona to się zatrzymywał, jakby miał zaraz w ścianę wlecieć. Musiałem wyłączyć czujniki.
Awatar użytkownika
kwinto
Posty: 304
Rejestracja: środa 27 lis 2013, 04:16
Lokalizacja: Toronto GTA

Re: DJI Mavic

Post autor: kwinto »

Już myślałem że coś nie tak z moim mavikiem! Faktycznie dziś latałem nocą na wyłączonych czujkach a nie jak ostatnio na włączonych... problemy się nie powtórzyły uff... Pozdrawiam
Pozytywnie Zakręcony :)
ODPOWIEDZ