Phantom 3 Proffesional - brak obrazu z kamery

Moderatorzy: Adrián, breweryhills, moderatorzy2014, moderatorzy

stas
Posty: 52
Rejestracja: poniedziałek 09 mar 2015, 09:46

Phantom 3 Proffesional - brak obrazu z kamery

Post autor: stas »

Phantom nowy, po wyjęciu z pudełka, aparatura zaktualizowana do najnowszej wersji, Tablet - Smasung Galaxy Tab S2. Po uruchomieniu na ekranie czarne tło - brak obrazu z kamery i komunikat u góry: no signal..... Co może być przyczyną ?
Mariusz 86
Posty: 34
Rejestracja: czwartek 24 wrz 2015, 20:01

Re: Phantom 3 Proffesional - brak obrazu z kamery

Post autor: Mariusz 86 »

Też tak miałem....problem rozwiozało zmiana tabletu.
Zobacz czy na innym tablecie telefonie tez tak masz
stas
Posty: 52
Rejestracja: poniedziałek 09 mar 2015, 09:46

Re: Phantom 3 Proffesional - brak obrazu z kamery

Post autor: stas »

Na samsung Galaxy S4 identycznie... brak obrazu i komunikat no signal
Awatar użytkownika
Kyokushin
Posty: 464
Rejestracja: czwartek 04 cze 2015, 01:08
Kontakt:

Re: Phantom 3 Proffesional - brak obrazu z kamery

Post autor: Kyokushin »

Ja to miałem, nie od nowości, zrobiło się pewnego dnia, ale problemem był brak styku w obu wtyczkach w gimbalu. Kilkukrotnie wyjęcie i włożenie rozwiązało problem.
onlyfun
Posty: 3
Rejestracja: wtorek 03 lis 2015, 19:36

Re: Phantom 3 Proffesional - brak obrazu z kamery

Post autor: onlyfun »

Aby rozwiązać ten problem należy po wpięciu kabla usb do telefonu/tabletu wybrać opcję skojarzenia czynności z aplikacją dji app. Czyli jak wyskoczy okno czy zawsze otwierać aplikację po wpięciu kabla to wybrać zawsze. Powinno się połączyć natomiast działa zawsze po ponownym odpięciu i podpięciu. Taka oto zmiana nastąpiła po update 1.4.10 z tego co pamiętam. Nałamałem sobie głowę z tym problemem a i na infolinii powiedzieli, że problem z aparaturą sterującą i tylko serwis w Niemczech pozostaje.
yasiu18
Posty: 98
Rejestracja: poniedziałek 12 paź 2015, 20:05

Re: Phantom 3 Proffesional - brak obrazu z kamery

Post autor: yasiu18 »

U mnie nie było potrzeby kojarzyć aplikacji. Korzystam z dwóch i w zależności która potrzebuję, uruchamiam ją po podłączeniu kabla.
stas
Posty: 52
Rejestracja: poniedziałek 09 mar 2015, 09:46

Re: Phantom 3 Proffesional - brak obrazu z kamery

Post autor: stas »

onlyfun pisze:Aby rozwiązać ten problem należy po wpięciu kabla usb do telefonu/tabletu wybrać opcję skojarzenia czynności z aplikacją dji app. Czyli jak wyskoczy okno czy zawsze otwierać aplikację po wpięciu kabla to wybrać zawsze.
No właśnie o to chodzi że tak zrobiłem...... aplikacja działa, można w aplikacji uruchomić nagrywanie z kamery itd..... wszystko działa oprócz tego że zamiast obrazu z kamery czarne tło i komunikat na czerwono NO SIGNAL ( to chyba w tym miejscu, gdzie normalnie wyświetlają się parametry filmowania). Oczywiście Link HD wyświetla 100%. Wygląda to tak, jakby do modułu nadawczego Lightbridge nie docierał fizycznie sygnał video bezpośrednio z kamery.....
gregson
Posty: 181
Rejestracja: środa 02 wrz 2015, 22:27
Lokalizacja: Torun

Re: Phantom 3 Proffesional - brak obrazu z kamery

Post autor: gregson »

stas pisze:Phantom nowy, po wyjęciu z pudełka, aparatura zaktualizowana do najnowszej wersji, Tablet - Smasung Galaxy Tab S2. Po uruchomieniu na ekranie czarne tło - brak obrazu z kamery i komunikat u góry: no signal..... Co może być przyczyną ?
Jest to powszechny problem.
W czesci przypadkow pomoglo pogrzebanie przy kabelkach :)
W czesci nie, ale w wiekszoci przypadkow pojawilo sie to po aktualizacji firmwaru.
Poczytaj tutaj, moze ktora z podpowiedzi zadziala u ciebie:
http://forum.dji.com/thread-18942-1-1.html

I napisz jak rozwiazales problem jak Ci sie uda go rozwiazac.
stas
Posty: 52
Rejestracja: poniedziałek 09 mar 2015, 09:46

Re: Phantom 3 Proffesional - brak obrazu z kamery

Post autor: stas »

gregson pisze:I napisz jak rozwiazales problem jak Ci sie uda go rozwiazac.
Problem rozwiązałem w taki sposób, że mianowicie odesłałem na gwarancję do sklepu. W sklepie-serwisie stwierdzili, że jest niemożłiwy do wskrzeszenia.... i odesłali na serwis do Niemiec..... czekałem około miesiąca i po tym czasie wyczerpała się moja cierpliwość. Wysłałem pismo do sklepu że odstępuję od umowy kupna-sprzedaży..... po kilku dniach się ze mną skontaktowali... przepraszali itd.... i mam już nowego, zaktualizowanego i co najważniejsze sprawnego a z tamtym co odesłałem nie wiem co się dzieje, ale jak mniemam miał wadę fabryczną a ja pecha że to właśnie mi się trafił...
Seneszal
Posty: 17
Rejestracja: sobota 08 lip 2017, 12:49

Re: Phantom 3 Proffesional - brak obrazu z kamery

Post autor: Seneszal »

Cześć!
Odgrzebuję temat, ale mam dokładnie ten sam problem. Wszystko działa, nie mam tylko podglądu z kamery.
Czy od 2015r. pojawiły się jakieś nowe pomysły związane z tym problemem?
Pozdrawiam!
Fajny717
Posty: 249
Rejestracja: sobota 23 sty 2016, 15:02

Re: Phantom 3 Proffesional - brak obrazu z kamery

Post autor: Fajny717 »

Seneszal pisze:Cześć!
Odgrzebuję temat, ale mam dokładnie ten sam problem. Wszystko działa, nie mam tylko podglądu z kamery.
Czy od 2015r. pojawiły się jakieś nowe pomysły związane z tym problemem?
Pozdrawiam!

Po aktualizacji znikł obraz? Czy jak..?
Seneszal
Posty: 17
Rejestracja: sobota 08 lip 2017, 12:49

Re: Phantom 3 Proffesional - brak obrazu z kamery

Post autor: Seneszal »

Obawiam się, że taki trafił w moje ręce. Od początku nie było obrazu.
Fajny717
Posty: 249
Rejestracja: sobota 23 sty 2016, 15:02

Re: Phantom 3 Proffesional - brak obrazu z kamery

Post autor: Fajny717 »

Seneszal pisze:Obawiam się, że taki trafił w moje ręce. Od początku nie było obrazu.
To czemu nie reklamowałeś od razu? Nie rozumiem ludzi którzy ingerują w oprogramowanie, urządzenie, które od początku nie działa..
Seneszal
Posty: 17
Rejestracja: sobota 08 lip 2017, 12:49

Re: Phantom 3 Proffesional - brak obrazu z kamery

Post autor: Seneszal »

Nie kupowałem od firmy tylko od prywatnej osoby. Jestem z nią w kontakcie. Ciekawy jestem tylko co się dzieje z dronem.

Uszkodzenie taśmy gimbala lub spalona okład na płytce gimbala.
Możliwe? Da się to sprawdzić lub coś samemu podziałać czy do serwisu?
Fajny717
Posty: 249
Rejestracja: sobota 23 sty 2016, 15:02

Re: Phantom 3 Proffesional - brak obrazu z kamery

Post autor: Fajny717 »

Czyli dron jest używany. Tam jest zbyt skomplikowana elektronika by gdybać. Może być taśma może elektronika a może nawet przewód pomiędzy gimbalem a lightbridge.
Czy stabilizacja gimbala działa? Da się sterować gimbalem Góra dół.
ODPOWIEDZ