DJI Mavic

Moderatorzy: Adrián, breweryhills, moderatorzy2014, moderatorzy

Hip3q
Posty: 53
Rejestracja: piątek 17 mar 2017, 22:49

Re: DJI Mavic

Post autor: Hip3q »

bigwaser - ilość śmigieł się zgadza, śmigła są podane w parach nie w sztukach. U mnie folia na przednich czujniach też nie trzymała się perfekt i jedna spadła podczas wyciągania z pudełka. Nie rozumiem o jaką naklejke chodzi Ci przy aparaturze. Ja mam dwie, jedną na ekranie aparatury drugą przy antenach (nie pamiętam czy były jakieś inne).
Spróbuj się zarejestrować przez oficjalną stronę DJI - https://www.dji.com/. Po przejściu rejestracji w aplikacji DJI GO wystarczy się tylko zalogować i aktywować drona.
bigwaser
Posty: 12
Rejestracja: piątek 11 sie 2017, 08:54
Lokalizacja: Poznań, pow. Poznań

Re: DJI Mavic

Post autor: bigwaser »

Hip3q pisze:bigwaser - ilość śmigieł się zgadza, śmigła są podane w parach nie w sztukach. U mnie folia na przednich czujniach też nie trzymała się perfekt i jedna spadła podczas wyciągania z pudełka. Nie rozumiem o jaką naklejke chodzi Ci przy aparaturze. Ja mam dwie, jedną na ekranie aparatury drugą przy antenach (nie pamiętam czy były jakieś inne).
Spróbuj się zarejestrować przez oficjalną stronę DJI - https://www.dji.com/. Po przejściu rejestracji w aplikacji DJI GO wystarczy się tylko zalogować i aktywować drona.
Ale u mnie było ewidentnie widać że są odklejone i potem przyklejone, zanim wyciągnąłem je z kartonu, a na pilocie to włąsnie ta naklejka przy antenach była ściagnieta i naklejona ponownie takie coświdać od razu, na ekranie pilota jest nienaruszona naklejka. Póki co wszysko działa więc to bez róznicy czy naklejki są czy nie ważne że nie jest nic porysowane.

Ale problem jest z tą aktywacją, na stronie www po wejsciu na moje konto, nie widze nigdzie mozliwości aktywowania drona, tak jak to jest przy podłączonym telefonie do pilota z włączonym dronem, nie można nic zrobić bo pojawia się ten wymóg rejestracji na numer telefonu tylko że wymaga chiński.
Rozumiem że Wy tez musieliście aktywowac za pomocą nr telefonu ale u Was wchodził normalnie polski numer ?
Hip3q
Posty: 53
Rejestracja: piątek 17 mar 2017, 22:49

Re: DJI Mavic

Post autor: Hip3q »

bigwaser, a zalogowałeś się na swoje konto w alikacji DJI GO? Tu masz tutka aktywacji drona i nie ma tam nic na temat podawania nr. tel.. Zapodaj jakiś zrzut ekranu momentu w którym potrzebujesz podać numer.
luc4s
Posty: 147
Rejestracja: poniedziałek 28 kwie 2014, 09:19
Lokalizacja: KRK

Re: DJI Mavic

Post autor: luc4s »

Ta folia za antenami często odłazi. U mnie macic miał jakąs naklejkę na przodzie, która została usunięta. Może na rynek chiński coś naklejają? Z aktywacją to IMO robisz coś nie tak.

Dział handlowy, jest w innym miejscu.
bigwaser
Posty: 12
Rejestracja: piątek 11 sie 2017, 08:54
Lokalizacja: Poznań, pow. Poznań

Re: DJI Mavic

Post autor: bigwaser »

Tak przeszedlem przez wszystkie kroki tego aktywatora odpalilem na chwile symulator. A potem przy ponownym podlaczeniu drona pojawil sie komunikat jak na zdjeciu:
Obrazek
Ostatnio zmieniony środa 23 sie 2017, 17:34 przez bigwaser, łącznie zmieniany 4 razy.
waltz
Posty: 131
Rejestracja: czwartek 19 mar 2015, 11:25
Lokalizacja: Kraków

Re: DJI Mavic

Post autor: waltz »

Się obrazek nie wkleił
dudi011
Posty: 90
Rejestracja: piątek 05 sie 2016, 19:24
Lokalizacja: Gliwice

Re: DJI Mavic

Post autor: dudi011 »

Poczytaj sobie ten wątek bo jeden z kolegów miał ten sam problem z rejestracją. W jego przypadku podobno to wina symulatora i wystarczy ponowna reinstalacja.

http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?f=54&t=41383&start=0

I podobno po reinstalacji póki nie wejdzie w symulator to wszystko działa.
bigwaser
Posty: 12
Rejestracja: piątek 11 sie 2017, 08:54
Lokalizacja: Poznań, pow. Poznań

Re: DJI Mavic

Post autor: bigwaser »

OK, znalazłem też info w innym miejscu, problem rozwiązało wypełnienie danych o lokalizacji na koncie dji ( państwo , miasto), potem usunięcie z telefonu dji go i jego wszystkich powiązanych plików cache itp, a następnie ponowna instalacja programu. ;)
luc4s
Posty: 147
Rejestracja: poniedziałek 28 kwie 2014, 09:19
Lokalizacja: KRK

Re: DJI Mavic

Post autor: luc4s »

Informacyjnie, cashback Tomtop wypłaca dokładnie po miesiącu, status zmienia się z Pending na Valid.
bigwaser
Posty: 12
Rejestracja: piątek 11 sie 2017, 08:54
Lokalizacja: Poznań, pow. Poznań

Re: DJI Mavic

Post autor: bigwaser »

luc4s pisze:Informacyjnie, cashback Tomtop wypłaca dokładnie po miesiącu, status zmienia się z Pending na Valid.
luc4s ? nie do końca rozumiem tego cash back'a, pytanie czy jak kupiłem drona to da sie zrobić cash back ( bo jakiś taki wpis widziałem kilka stron wcześniej), czy też jest to możliwe dla dopiero nowo kupowanego drona ?
Kiedyś kupowałem konkretną płytę główną to cash back rejestrowało sie tylko na stronie po zakupie produktu. Więc tutaj powinno być podobnie.
luc4s
Posty: 147
Rejestracja: poniedziałek 28 kwie 2014, 09:19
Lokalizacja: KRK

Re: DJI Mavic

Post autor: luc4s »

Jak już kupiłeś to przeszlo Ci koło nosa 10% ceny zakupu :( To nie jest cashback od DJI tylko od Tomtopa, za zakup z reflinka.
talib1990
Posty: 156
Rejestracja: wtorek 10 sty 2017, 16:32
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: DJI Mavic

Post autor: talib1990 »

Instalował już ktoś ? Obrazek

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
luc4s
Posty: 147
Rejestracja: poniedziałek 28 kwie 2014, 09:19
Lokalizacja: KRK

Re: DJI Mavic

Post autor: luc4s »

Ja, ale nie latałem jeszcze.
rika2017
Posty: 489
Rejestracja: wtorek 07 mar 2017, 20:16

Re: DJI Mavic

Post autor: rika2017 »

Jak lata to się nie aktualizuje, nowy firmware zawsze nowe problemy

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
talib1990
Posty: 156
Rejestracja: wtorek 10 sty 2017, 16:32
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: DJI Mavic

Post autor: talib1990 »

rika2017 pisze:Jak lata to się nie aktualizuje, nowy firmware zawsze nowe problemy

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
Na przykładzie Phantoma 3 standard wiem , że nie zawsze ;) zaktualizowałem , w sobotę oblot :)

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
ODPOWIEDZ