Cześć
Mam następujący problem, który postaram się zwięźle i czytelnie opisać.
Do tej pory latałem na silnikach racerstar 2205 - 2300kv i esc 28A, jakiś czas temu przesiadłem się na nową rame z silnikami Dys 2306 - 2500kv i esc 30A, czyli teoretycznie mocniejszy.
Od razu jednak odczucie miałem że brak mi mocy. Chwile tak polatałem ale stwierdziłem że jednak coś musi być nie tak. Polatałem więc na starych racestarach z 28A esc i przekonałem się że coś jest na rzeczy. Tak wygląda screen z betaflight jak silniki chodzą na full mocy: 30A 2500kv oraz 28A i 2300KV. Zastanawia mnie ten amperarz?? Jest ogromna różnica... W samym odsłuchu też, racestary chcą wręcz odlecieć, wirują bardzo mocno a te dysy bardzo spokojne. Proszę o jakąś pomoc, wskazówki na czym może polegać problem.... Testowane na tym samym lipo tyle że inne FC.
ESC problem z obrotami silnika
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
ESC problem z obrotami silnika
- Załączniki
-
- 28A.PNG (49.48 KiB) Przejrzano 5552 razy
-
- 30A.PNG (57.39 KiB) Przejrzano 5552 razy