Powiem tak już wiem o co chodzi. Tryb Acro w skrzydle działa tak że go stabilizuje. Ma związek z ustawieniem serw które ustawia kontroler i model leci prosto. I wtedy następuje zapisanie tych ustawień do kontrolera. W trybie PASSTHRU to nie miało by sensu ponieważ model robi tylko tyle ile każe mu użytkownik za pośrednictwem radia. Więc ta kolejność jest poprawna.Verid pisze:No właśnie wynika że z trybem. Acro konkretnie. Przeczytaj jeszcze raz moje żałosne próby rozkminienia tematu w tamtym wątku bo też miałem problem ze zrozumieniem jak to działczy i dlaczego.Bihtus pisze:Ale tu omawiamy przypadek skrzydła/samolotu więc nie ma co poruszać kwestii kopterowych... próbuje ustalić w jakim trybie uruchomić Servo Auto Trim bo z wątku Marbalona wynika że w bez trybu
PS. oblataliśmy sky surfera kolega mega zadowolony
no właśnie bo w Trybie Angle prawie zabrakło mi prawie pola jak zakręcałem :)wiesiek_kr pisze:Przestankowe.Bihtus pisze: mu znaki przystankowe :)
W trybacg Stab, ANGLE, jest ograniczenie. Można to zmienić w CLI. Należy zwiększyć parametr set max_angle_inclination_rll = 600
set max_angle_inclination_pit = 450, domyslnie jest duzo mniej
Wątek na razie uznaje za zamknięty bo PID-y były dalekie od ideału i strasznie telepało dziadem ... robiłem różne eksperymenty i niestety rozwaliłem skrzydło. Był to egzemplarz eksperymentalny i już wcześniej wiele przeszedł dlatego na razie eksperymenty kończę. Myślę jednak nad sterownikiem z Autotune bo PID-y mnie przerażają...