zmr 1804

czyli cała reszta elektroniki - jak OSD, Autopiloty, itp

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Bover
Posty: 27
Rejestracja: wtorek 08 wrz 2015, 19:24
Lokalizacja: Gdańsk

zmr 1804

Post autor: Bover »

witam
mam taki mały problemik z silnikiem zmr 1804 2400kv.
na 3s dedykowane śmigło 5030, ok działa wyśmienicie ciąg ok
ale jak to ma się do 2s ?
jakie optymalne śmigło, i o ile spada moc takiego silnika w % ? jaki ciąg ?
na pewno ktoś to przerabiał wcześniej :)
wiec prosił bym o jakieś porady jak to wyliczyc
Awatar użytkownika
Adrián
Posty: 9286
Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 11:11
Lokalizacja: 50°08′13″N ; 18°57′59″E

Re: zmr 1804

Post autor: Adrián »

Trochę inne silniki, ale generalnie jeden pies, da Ci to jakiś pogląd

Obrazek

Jak nie zdołasz wsadzić 6", to będzie niezły muł. Dlaczego chcesz pod 2s? Pod 3s, te silniki to też nie były jakieś demony prędkości/ciągu.
Bover
Posty: 27
Rejestracja: wtorek 08 wrz 2015, 19:24
Lokalizacja: Gdańsk

Re: zmr 1804

Post autor: Bover »

dziękuje za tabelkę ;)
a zamierzam go wsadzić do su 29 indoor superlite :)
2s ze względu na wagę, lecz nie wiem czy to podoła wszystko, ale zobaczę :)
jak to się mawia "jak nie popsujesz to się nie nauczysz" czy jakoś tak to szlo :D
Awatar użytkownika
Gmeracz
Posty: 852
Rejestracja: czwartek 08 gru 2011, 18:24
Lokalizacja: UE
Kontakt:

Re: zmr 1804

Post autor: Gmeracz »

To nie tak do końca. Wiele modeli ma napędy nadmiarowe. To bardzo powszechne.
Model potrafi po kilku metrach wystartować idąc prawie w pionie, gdy w rzeczywistości musi osiągnąć V1, aby w ogóle wystartować.
Dlatego może być tak, że twój model nabierze bardziej cech oryginału.
Ale może wymagać dłuższego startu.

Tu trzeba byłoby go przeliczyć na obciążenie powierzchniowe i stosunek mocy do masy.
Od śmigła...
Bover
Posty: 27
Rejestracja: wtorek 08 wrz 2015, 19:24
Lokalizacja: Gdańsk

Re: zmr 1804

Post autor: Bover »

wsadziłem do tego śmigło 7,35
model wyszedł jakieś 150g wiec nie jest źle
lata się na tym niezłe, lecz wolno wchodzi na obroty
może to przez miękki start
wyliczenia zostawiam mądrzejszym ;) ja wole wymienić silnik 5 razy i śmigła a potem testować testować testować
mam więcej frajdy z tego no i zawsze coś w głowie zostaje ;)
ODPOWIEDZ