Za duży silnik
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
Za duży silnik
Tworzę gimbal na bezlusterkowca pokroju RX100 (<300g) do ew. nex-6n itp (ok. 500g), jednocześnie chcę mieć nielimitowany obrót YAW, najpopularniejsze silniki z hollow shaft aby wsadzić tam slipring 12,5mm mają rozmiar 5208 - oczywiście są za duże do wielkości aparatu, pozostałe osie będą już w normalnych rozmiarach, tylko yaw będzie nadwymiarowy. Czy zbyt duży silnik w jakiś sposób może źle działać z kontrolerem (zacznę pewnie od storm32, ale pewnie zasada jest podobna), ew. są inne przeciwwskazania? Myślałem też, że jeśli tak, to zrobiłbym podwozie zintegrowane z gimbalem, wtedy automatycznie silnik yaw miałby większe obciążenie. Nie jestem jeszcze w pełni przekonany do lądowania na osi silnika, choć wiem, że takie rozwiązania istnieją i sprawdzają się. Co radzicie?
Smart 650W Battery Discharger
Dragon X5 220/Matek F405-STD/Racerstar 30A ESC + Racerstar 2306S/5045@3S
Quadcopter 390/Matek F722-STD/Racerstar 30A ESC + Racerstar 2216/1038@4S
Octocopter 900/Pixhawk 2.4.8/Racerstar 30A ESC + Racerstar 4114/2060@4S
Dragon X5 220/Matek F405-STD/Racerstar 30A ESC + Racerstar 2306S/5045@3S
Quadcopter 390/Matek F722-STD/Racerstar 30A ESC + Racerstar 2216/1038@4S
Octocopter 900/Pixhawk 2.4.8/Racerstar 30A ESC + Racerstar 4114/2060@4S
Re: Za duży silnik
Moim zdaniem nie ma znaczenia. U mnie 5208 to standard w gimbalach .
Możesz też skorzystać z silników Dualsky TAKICHmają otwór pod slipring 12,5 mm
Możesz też skorzystać z silników Dualsky TAKICHmają otwór pod slipring 12,5 mm
Vega, trzepakolot, heksa z gimbalkiem, diy gogle