Witam.
Mam troche nietypowy projekt nad ktorym glowkuje,
Otoz, czesto latam samolotem 4 miejscowym, Piper Archer III i zawsze mam GoPro zamontowane z tylu zamna.
Chcialbym zrobic gimbala ktorego mozna by zamontowac nazewnatrz samolotu, np. pod skrzydlem.
Gimbal musi wytrzymac wysokie predkosci, czyli rzedu 90-130knots cruise speed, czyli 165-245km/h.
Skoro mamy do czynienia z duzym wiaterm i oporem powietrza to myslalem zeby zastosowac silniki Rctimer GBM5208-SR, tylko ze te silniki sa przeznaczone pod DLSR.
Gimbala chce zbudowac z aluminium, ktore obrobie w warszacie do obrobki metali. Tutaj liczy sie wytrzymalosc, stabilnosc i aerodynamika a nie waga gimbala.
Pytanie, ja wiem ze te silniki sa overkill do GoPro, ale czy one dadza rade wystabilizowac GoPro czy poprostu sa za mocne zeby obraz byl ladny i stabilny? Czy ktos moze ma jakies doswiadczenie z duzymi silnikami a mala waga kamery?
Z gory dziekuje za pomoc.
Gimbal pdo samolotu Piper Archer III
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
Gimbal pdo samolotu Piper Archer III
GG: 4842234
Re: Gimbal pdo samolotu Piper Archer III
A nie lepiej dobra kopuła? Nie będzie lądowania na brzuchu które standardowo załatwia takie konstrukcje a odchodzi ci masa problemów...
Ten wredny...
Re: Gimbal pdo samolotu Piper Archer III
Chodzi o 3 osiowa stabilizowana kopole, czu zabudowac zwykly gimbal w kopole?
GG: 4842234
Re: Gimbal pdo samolotu Piper Archer III
O to właśnie. Dobra plexiglasowa kopuła i w niej schowany jakiś Feyiutech czy STormGoose pisze: czu zabudowac zwykly gimbal w kopole?
Ten wredny...
Re: Gimbal pdo samolotu Piper Archer III
No super pomysl. Musze to sobie w SolidWorks rozrysowac.
Wielkie dzieki.
Wielkie dzieki.
GG: 4842234