Spalony Gimbal tarot t-2d. Pomocy ;/
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
Spalony Gimbal tarot t-2d. Pomocy ;/
Kurcze tak się cieszyłem swoim tarotem, że podpiąłem do serwa szybko drugi pakiet I polecial dymek.
Silniki się nie ruszają, dioda nie miga. Zrobiłem zdjęcie kontrolera.
Czy jest szansa na naprawę? Proszę o pomoc..
http://i41.tinypic.com/2j1a7v9.jpg
Silniki się nie ruszają, dioda nie miga. Zrobiłem zdjęcie kontrolera.
Czy jest szansa na naprawę? Proszę o pomoc..
http://i41.tinypic.com/2j1a7v9.jpg
Re: Spalony Gimbal tarot t-2d. Pomocy ;/
Pokaż jak podpiąłeś pakiet do serwa i czemu je podłączałeś... to jakieś cyfrowe czy zwykłe?Aberio pisze:podpiąłem do serwa szybko drugi pakiet I polecial dymek.
...i tak nie skończysz na jednym ani na dwóch
- krystianen
- Posty: 82
- Rejestracja: poniedziałek 25 lis 2013, 01:32
- Lokalizacja: Poznań - Swarzedz
taka sytaucja ja mam ten sam problem podpiałem zasilenie wyprowadzone z phantoma (12V). troche dymku i spalony te sam układ..... co teraz....
jak podlączałem na krotko bylo spoko... po przylutowaniu taka akcja....
EDIT
powodem tego bylo zle podlaczenie zasilania +/-. Mimo pozaru na plytce gimbal dziala.... ufff...
jak podlączałem na krotko bylo spoko... po przylutowaniu taka akcja....
EDIT
powodem tego bylo zle podlaczenie zasilania +/-. Mimo pozaru na plytce gimbal dziala.... ufff...
- krystianen
- Posty: 82
- Rejestracja: poniedziałek 25 lis 2013, 01:32
- Lokalizacja: Poznań - Swarzedz
W jakich okolicznościach przestał Ci działać? Po prostu po którymś podłączeniu zasilania zero reakcji, czy może przekręcałeś go "ręcznie" w którejś z osi? Mam ten sam problem, jednak ja przy procesie inicjalizacji, kiedy zaraz po podłączeniu zasilania kalibruje się żyroskop i gimbal się poziomuje, trąciłem go ręką i przekręciłem go w osi roll, w tym momencie silniki przestały reagować, na płytce zero objawów spalenia czegokolwiek w GUI na komputerze, prąd pobierany przez gimbal około 7A, jak wszystko było ok, to był na poziomie 0.004... :/. Poza tym zielona dioda świecąca ciągle wcale nie oznacza, że jest ok, to alarmuje o tym, że pobierany jest zbyt duży prąd, w instrukcji piszą, że to zabezpieczenie, w razie jakby wyjście na któryś silnik zostało zwarte. Wtedy sterowanie silnikami zostaje wyłączone, żeby zapobiec spaleniu układu. Nie udało mi się niestety dojść dlaczego tak się dzieje i co jest w tym przypadku winowajcą.