pit202 quadroX-kopter
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
ech , nie wyrobie w tym sporcie , jak tak dalej pójdzie przejdę na czołgi ;-/
dzisiaj już się ładnie wznosił ale wiatr pociągnął go na bok , palce jeszcze źle reagują, znowu nie potrafiłem nim wrócić a jak za mocno wychyliłem drążek zrobiłem flipa w ziemie , straty nie za wielkie wygięte mocowanie silnika ( ten krzyżaczek ) i śmigło złamane , niebawem skończy mi się zapas.
dzisiaj już się ładnie wznosił ale wiatr pociągnął go na bok , palce jeszcze źle reagują, znowu nie potrafiłem nim wrócić a jak za mocno wychyliłem drążek zrobiłem flipa w ziemie , straty nie za wielkie wygięte mocowanie silnika ( ten krzyżaczek ) i śmigło złamane , niebawem skończy mi się zapas.
Zauważyłem że wielu z was mocuje silniki na krzyżak. Ja mam te same u siebie silniki co Pit202 i mocowałem aluminiowe profile bezpośrednio do silników. Te krzyżaki u was są w jakimś konkretnym celu ?
Pit, możesz sobie potrenować latanie na symulatorze wybierając helikopter. Można się nauczyć dobrych odruchów. Ja mam do czynienia z helikami i copterem i zasady są te same z tym że copterem łatwiej ;)
Pit, możesz sobie potrenować latanie na symulatorze wybierając helikopter. Można się nauczyć dobrych odruchów. Ja mam do czynienia z helikami i copterem i zasady są te same z tym że copterem łatwiej ;)
Zasadniczo montuje się je w celu zwiększenia stabilności koptera...no bo jak będzie cięższy to będzie bardziej mułowaty czyli mniejszy wariat czyli w efekcie stabilniejszyadriano pisze:... Te krzyżaki u was są w jakimś konkretnym celu ?
...
Ale czy ta droga jest słuszna? Polemizowałbym
Ja tam montuję silniki bezpośrednio do profilu.
infekcja FPV postępuje w zastraszającym tempie...
A dlaczego uczysz się latać z włączonym BARO ? ?
1) nie nauczysz się dobrze latać, czuć modelu
2) na tej wysokości baro oszukuje i TYM bardziej pkt 1)
po prostu w tym układzie, na wysokości 1m jesteś zapętlony i słaba nauka jest. Za nisko latasz i automatyka próbuje wyręczyć Cie, co na tej wysokości jej nie wychodzi, co następnie Ty korygujesz i po Tobie znowu automat próbuje to ogarnąć...nic z tego nie będzie.
1) nie nauczysz się dobrze latać, czuć modelu
2) na tej wysokości baro oszukuje i TYM bardziej pkt 1)
po prostu w tym układzie, na wysokości 1m jesteś zapętlony i słaba nauka jest. Za nisko latasz i automatyka próbuje wyręczyć Cie, co na tej wysokości jej nie wychodzi, co następnie Ty korygujesz i po Tobie znowu automat próbuje to ogarnąć...nic z tego nie będzie.
infekcja FPV postępuje w zastraszającym tempie...
ok, umiem tez go trzymać bez baro , chcialem zobaczyc czy to dziala i w jakim zakresie, nastepnym razem go wyłącze , dzięki za uwagi, szkoda , ze tak podwiewało bo nie wiem czy go znosilo bo wiatr czy zle ustawiony acc.
no i szkoda , ze przy walnięciu w ziemie wariuje regulator wysokosci bo chętnie bym go sobie mocnie przystroił , moze niepoprawnie, ale lubie sobie nisko nad ziemią podryfować, moze doczekam sie kiedys az ktos zaimplementuje jakis czujnik odleglosci ?
no i szkoda , ze przy walnięciu w ziemie wariuje regulator wysokosci bo chętnie bym go sobie mocnie przystroił , moze niepoprawnie, ale lubie sobie nisko nad ziemią podryfować, moze doczekam sie kiedys az ktos zaimplementuje jakis czujnik odleglosci ?
Generalnie BARO trzyma wysokość na wysokości ale nawet w MK najlepiej ustawionym będzie pływał +/- metr...
Nisko nad ziemią to rzeczywiście ultrasonic...ale bez przesady, jak to mówią :" praw fizyki Pan nie zmienisz " i jak gleba za blisko to nic nie utrzyma bo kopter dostaje kopa od odbitego strumienia zaśmigłowego...
Nisko nad ziemią to rzeczywiście ultrasonic...ale bez przesady, jak to mówią :" praw fizyki Pan nie zmienisz " i jak gleba za blisko to nic nie utrzyma bo kopter dostaje kopa od odbitego strumienia zaśmigłowego...
infekcja FPV postępuje w zastraszającym tempie...