NAZA Fail-safe zmiana ustawień?

FC - wykorzystujące sprzęt firmy DJI

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Damian
Posty: 19
Rejestracja: piątek 20 lip 2012, 07:53
Lokalizacja: Białystok

NAZA Fail-safe zmiana ustawień?

Post autor: Damian »

Witam.
Mam F550+naza+gps.
Mam trzeci problem, który jak mi się wydaje będziecie w stanie pomóc mi rozwiązać.
1. Otóż po wymianie kontrolera na nowy - poprzedni jak się okazało był sprawy- a prawdziwa przyczyna moich wcześniejszych problemów już znikła, mój kopter zaczął latać niestabilnie.
Chodzi mi o to, że czasami jak wisi w powietrzu to robi to równo bez problemów a często jest tak, że się jak by to powiedzieć talepie się(macha). Jeśli chodzi o fpv to jest to problem. Wcześniej przed wymianą kontrolera tak nie było. O dziwo latał stabilniej. Przy nowym kontrolerze zainstalowałem nowszy soft assistanca i firmware.
Kolejne pytanie, które najbardziej mnie nurtuje:
2. Czy da się zmienić ustawienia fail-safe?
Gdy wejdzie mi w ten tryb to powiem, że maszyna opada całkiem szybko. I wydaje mi się, że z wysokości 10m i wyżej by mi się porostu rozwaliła. Może da się zwiększyć gaz dla trybu FAIL-SAFE?
3. Do czego właściwie służą ustawienia w AUTOPILOT 1.Basic Parameters ?
Chodzi mi o Basic Gain i Attitude Gain. Co się powinno zmienić jak zmniejszę lub zwiększę te parametry?

Pozdrawiam.
Często edytuję swoje posty. Poprawiam wtedy głównie błędy lub przeformułowuje zdania by były bardziej zrozumiałe. Jeśli zmieniam zdanie to piszę kolejny post.
Awatar użytkownika
jakuban
Posty: 813
Rejestracja: wtorek 03 maja 2011, 21:48
Lokalizacja: Lublin

Post autor: jakuban »

Myślę, że powinieneś przeczytać instrukcję, gdyż znajdziesz w niej odpowiedzi na oba pytania, które powinny Cię miło zaskoczyć:) Tak więc instrukcja w łapki i do lektury!
Damian
Posty: 19
Rejestracja: piątek 20 lip 2012, 07:53
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Damian »

Czy mógłbyś mnie nakierować na tą selekcję w instrukcji?
Bo jakoś nie mogę znaleźć zmiany gazu dla failsafe (punkt 2).
Jedyne co tam mam to Enhanced Failed-safe Methods gdzie opisuje sie metody ladowania dla modułu GPS.
W punkcie 4. Autopilot też nie widze nic o modyfikacji gazu dla fail-safe tylko ustawienia reakcji na sterowanie.

Mam instrukcje v2.3.

Co do pytania 3 to fakt jest opisane w instrukcji i być może - choć nie wiem czy na pewno rozwiąże mi to problem 1.

PS. Z tymi ustawieniami fail-safe to by sie przydało jakoś zrobić. Sam troche nie ogarniam jak.
Dziś chciałem polecieć trochę wyżej no i poleciałem tak, że wszedł mi w fail-safe i praktycznie pierdolą jak kamień. Jak spadał to myślałem sobie no to gówno po hexie ale po drodze zahaczył o drzewo wypią akumulator- bo miał uszkodzone zapięcie i walną w kszaczory. Na szczęście nic sie nie uszkodziło poza serwem w gimbalu. Dobrze ze 0,5kg akumulator sie wypią bo jak by z nim walną to mogło by połamać platforme. Naprawde duże szczęście, że sie nie rozwalił bo jest dosyć ciężki i był naprawde wysoko.
Często edytuję swoje posty. Poprawiam wtedy głównie błędy lub przeformułowuje zdania by były bardziej zrozumiałe. Jeśli zmieniam zdanie to piszę kolejny post.
ODPOWIEDZ