NAZA vs. WK-M
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
jak ja mam dac za nieznczna róznice 4500 zl to dziekuje nie powiem bo wkm ma bajery te co naza nie ma, ale zalezy komu do czego potrzebne co chce robić, fulisko ma wkma ale by to wszystko gralo musi dokupic data linka koszt 2000 zl i Waypoint za kazdy punkt placisz , stabilnosc zależy wiekszosci od wagi modelu ,wielkosci !!!!!
ful-fpv
dokładnie tak, dlatego teraz wracam na mk. To jest jednak to co lubię. Od DJI to może w zenmuse kiedyś zainwestuję bo to niezależny system i działa bardzo fajnie, bez względu na to w czym jest zamontowany.vintersky pisze:Eco ma racje wkm średnio sobie radzi z większymi smiglami. Naza jeszcze gorzej. Wg moich doświadczeń Max dla naza to 12", optymalnie 10" na 4s.
WKM jest dobry dla żółtodziobów, którzy 90% swoich umiejętności pilotażowych opierają na GPS.
S800 chodzi na śmigłach 16".vintersky pisze:Eco ma racje wkm średnio sobie radzi z większymi smiglami. Naza jeszcze gorzej. Wg moich doświadczeń Max dla naza to 12", optymalnie 10" na 4s.
Pozdrawia Kuba
http://www.radawiecrc.pl
http://www.radawiecrc.pl
-
- Posty: 859
- Rejestracja: czwartek 09 wrz 2010, 16:41
- Lokalizacja: Kołobrzeg
Eco masz w MK navi ?ECO400 pisze:dokładnie tak, dlatego teraz wracam na mk. To jest jednak to co lubię. Od DJI to może w zenmuse kiedyś zainwestuję bo to niezależny system i działa bardzo fajnie, bez względu na to w czym jest zamontowany.vintersky pisze:Eco ma racje wkm średnio sobie radzi z większymi smiglami. Naza jeszcze gorzej. Wg moich doświadczeń Max dla naza to 12", optymalnie 10" na 4s.
WKM jest dobry dla żółtodziobów, którzy 90% swoich umiejętności pilotażowych opierają na GPS.
Czytaj ze zrozumieniem. Odniosłem sie do wypowiedzi wg której wkm słabo radzi sobie z dużymi smiglami.ECO400 pisze:s800 chodzi na wookongu, my mówimy o nazie.
poza tym oni maja własne silniki, regle i wszystko dostrojone pod swój konkretnie produkt. Nikt nie mówił że jeśli byś wsadził inne silniki do s800 to będzie latał tak samo dobrze
no i s800 chodzi na śmigłach 15x5.5 a nie na 16
Pozdrawia Kuba
http://www.radawiecrc.pl
http://www.radawiecrc.pl
Napisz coś jeszcze o modelach samolotów...ful81 pisze:najwidoczniej coś u ECO400 jakiś problem z grawitacja ??? to jest normalne im cięższy tym, stabilniejszy !! dobry przykład , na zwykłym heli polataj t rex 600 a t rex 450 lub nawet spaline klasy 50 zobaczysz jak się lata jaka jest różnica !!!
Podałeś przykład heli, gdzie za stabilnością stoi masa, bezwładność, itp - czyli w uproszczeniu mechanika.
W kopterkach za stabilność odpowiada elektronika a tej bezwładność i ciężar mogą tylko przeszkadzać. Oczywiście jest parę niuansów ale mniej więcej tak to w uproszczeniu wygląda...
pozdrawiam
Krzysztof
http://www.fly.kartuzy.com.pl
Krzysztof
http://www.fly.kartuzy.com.pl
-
- Posty: 859
- Rejestracja: czwartek 09 wrz 2010, 16:41
- Lokalizacja: Kołobrzeg
trochę jest w tym racji , dodam tylko że może być istotne położenie środka ciężkości , ale jeśli chodzi o masę to my raczej dążymy do ultralekkich konstrukcji ze względu na czas utrzymywania się w powietrzu .ful81 pisze:elektronika odpowiada tak zgodzę się ale jeśli model jest lżejszy to byle podmuch czy zawirowanie nim za miota jest bardziej podatny dryf , z moich doświadczeń
im dałem cięższą baterie lub dwie model słabiej słabszy ale dryf mniejszy
Już kiedyś podawałem tego linka :http://youtu.be/-EqgP8gIeDk?t=39s . Warto też przewinąć na 39s gdzie skazuje link , pokazuje to jak silny był wiatr i żeby model utrzymać w miejscu musiał być przechylony ponad 45%
Warto też przeskoczyć do 4:44 http://youtu.be/-EqgP8gIeDk?t=4m44s pokazane jest porównanie innego lekkiego modelu który próbował latać
I tak skończysz na LawMate