GPS Naza
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
RTH dziala rewelacyjnie...latam na assan x8 i przy odpalaniu odbiornika musze miec gaz na <10% i przelacznik 3-poz na failsafe (poswiecilem manuala na rzecz F/S) .... wtedy failsafe jest ustawiony tak jak sobie DJI zyczy....ale po wylaczeniu apki za pierwszym razem banan na twarzy dlugo byl
Pozdrawiam
"If flying were the language of man, soaring would be it's poetry"
"If flying were the language of man, soaring would be it's poetry"
Mnie też dopadł ten problemtak jak Artu, czyli wyleciał mi seger z osi silnika, mało tego
wypadło też łozysko, całe szczęście że stało się to w czasie prób, trzymałem hexę w ręku
i nic się nie stało.Ale to BARDZO zachwialo moją wiarę w dobrą jakość wyrobów DJI. Do tej
pory nic takiego mi się nie przytrawiło a sporo silników "przeszło przez moje ręce".
wypadło też łozysko, całe szczęście że stało się to w czasie prób, trzymałem hexę w ręku
i nic się nie stało.Ale to BARDZO zachwialo moją wiarę w dobrą jakość wyrobów DJI. Do tej
pory nic takiego mi się nie przytrawiło a sporo silników "przeszło przez moje ręce".
Ehh myslalem ,ze montaz gps-a pojdzie jak z platka a jednak dopadl mnie problem.
Quad w trybie gps-atti pochyla sie i driftuje w prawo tgak jakby myslal ,ze jest 100m gdzies po prawo. Co ciekawe driftuje bardzo prosto, znaczy sie w osi. W atti wszystko ok, jak tylko przelaczam w atti gps quad sie pochyla. Patrzac od tylu quada, gps jest zamontowany na podstawce po prawej stronie center plata (na sruby i nakretki, sam gps oczywiscie zamontowany na tasmie 3m do tej podstawki) wiec w mounting wpisalem
x= 0
y= 5cm
z= -8cm
Kompas wykalibrowany.Dioda miga na zielono wiec satelity sa. Tryby to gps atti-atti-manual. Zmiana ustawien mounting nic nie dala. Zastanawiam sie nad takimi opcjami:
1. Czy to moze byc wina tego ,ze gps jezeli jest wychylony z 0,5-1 stopien w lewo (po sklejeiu podstawki, nie byla w 100% prosta, bardzo minimalnie przechylona).
2. Wibracje z center plata przechodza na podstawke i gps szaleje. Moze dac jeszcze 3m pod krzyzak mocujacy ?
3. Zrekalibrowac jeszcze raz wsyzstkie drazki (nie byly rekalibrowane po instalacji GPS-a)
4. Podczas kalibracji kompasu bylo wlaczone oswietlenie modelu, moze to tego wina ?
5. Zle wywazony quad/ mounting zle wpisane.
Quad w trybie gps-atti pochyla sie i driftuje w prawo tgak jakby myslal ,ze jest 100m gdzies po prawo. Co ciekawe driftuje bardzo prosto, znaczy sie w osi. W atti wszystko ok, jak tylko przelaczam w atti gps quad sie pochyla. Patrzac od tylu quada, gps jest zamontowany na podstawce po prawej stronie center plata (na sruby i nakretki, sam gps oczywiscie zamontowany na tasmie 3m do tej podstawki) wiec w mounting wpisalem
x= 0
y= 5cm
z= -8cm
Kompas wykalibrowany.Dioda miga na zielono wiec satelity sa. Tryby to gps atti-atti-manual. Zmiana ustawien mounting nic nie dala. Zastanawiam sie nad takimi opcjami:
1. Czy to moze byc wina tego ,ze gps jezeli jest wychylony z 0,5-1 stopien w lewo (po sklejeiu podstawki, nie byla w 100% prosta, bardzo minimalnie przechylona).
2. Wibracje z center plata przechodza na podstawke i gps szaleje. Moze dac jeszcze 3m pod krzyzak mocujacy ?
3. Zrekalibrowac jeszcze raz wsyzstkie drazki (nie byly rekalibrowane po instalacji GPS-a)
4. Podczas kalibracji kompasu bylo wlaczone oswietlenie modelu, moze to tego wina ?
5. Zle wywazony quad/ mounting zle wpisane.