DJIF550
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
smootny pisze: dlaczego nie chcesz zastosować żadnego rozłączalnego na szybko połączenia?
To się zemści znając życie.
Nie nie... nie chodzi o to ze chce baterie dac na sztywno z plyta.. Tylko chodzi o ten kabelek z zenskim wtyczka xt60 ktory jest dolutowany do plyty coptera.. Rozlaczac i podlaczajac kilka razy dziennie pakiety ten kabel juz peka..Ale klopot jest z lutowaniem takich grubych kabli jak 10 i 12AWG (500 malych drucikow :) bo chyba nie mam wystarczajaco dobrej lutownicy itp.. Dlatego jednak bedzie tak jak mialem 12 AWG nawet 10AWG moge dac.. tylko nie bede lutowac tego kabelka odrazu do plyty tylko wlutuje go do wtyczki takiej jak pokazywalem.. dodatkowo zacisne ja na tym kablu co spowoduje ze kabel mi sie nie odlutuje. Ostatnio mialem taki przypadek ze rozlaczac te xt60 jeden z kabli mi wylecial z wtyczki na szczescie to bylo na ziemi.. Nie chce myslec co by sie stalo w powietrzu. Luty nie sa moja mocna strona dlatego kombinuje z wtyczkami ktore bedzie mozna latwiej dolutowac do tej plyty koptera. No nic , jak zrobie to pokaze.. Ciekaw tylko jestem dlaczego DJI dal wlasnie ten 14awg w pudelku... a moze to jakis zapas do regulatorow hmm .
A tak jeszcze to 2dni temu dostalem 2 nowe baterie z kablami 10AWG.. przerazilem sie gruboscia.. poniewaz uzywam xt60 . Myslalem o HXT ktore maja 4mm ale to i tak za malo zeby bezpiecznie taki kabel przylutowac.. wiec zakupilem sobie 5.5mm wtyczki
oraz 6mm wtyki
No dobra szkoda drazyc dalej ten temat.. Jak polutuje i zrobie to pokaze. Dzieki za uwage ;)
JR XG8, F550NazaGps (stock)
ImmRC 5.8G
ImmRC 5.8G
Po pierwsze primo, to co widać na fotce o pomstę woła - najpierw naucz się lutować (kup sobie kalafonię i troszkę potrenuj) lub poproś kogoś o polutowanie - oczywiście kogoś kto umie to zrobićMarcin77 pisze:no tak na oko.. Czy do 25A sie wyrobie ? .. Myslalem o kabelkach 14AWG bo 12 ciezko sie lutuje
Obrazek
pozdrawiam
Ben
Ben
..odnosnie lutowania... odkryłem wielką radość z tej czynności gdy popsuła mi się lutownica transformatorowa i kupiłem oporową (za 14zł)...
A tak odnośnie samej konstrukcji F550 (i F450) - w tej ramie słabe jest to że wszystkie styki są na zewnątrz i są narażone na brud i wilgoć. Zakleiłem je taśmą izolacyjną ale zastanawiam się czy nie da się tego zrobić lepiej? Jak wy sobie radzicie z tym problemem? (a może na waszych drogach i polach nie ma kurzu i piachu?:)
A tak odnośnie samej konstrukcji F550 (i F450) - w tej ramie słabe jest to że wszystkie styki są na zewnątrz i są narażone na brud i wilgoć. Zakleiłem je taśmą izolacyjną ale zastanawiam się czy nie da się tego zrobić lepiej? Jak wy sobie radzicie z tym problemem? (a może na waszych drogach i polach nie ma kurzu i piachu?:)
no sprawa lezala w lutownicy... Moje stare 2 gazowe , jedna kolbowa i jeszcze inna pojda w kosz.. Nowa lutownica , nowy grocik 100W grzeja az milo..Wszystko teraz ladnie wyglada :).Ben pisze:Po pierwsze primo, to co widać na fotce o pomstę woła - najpierw naucz się lutować (kup sobie kalafonię i troszkę potrenuj) lub poproś kogoś o polutowanie - oczywiście kogoś kto umie to zrobićMarcin77 pisze:no tak na oko.. Czy do 25A sie wyrobie ? .. Myslalem o kabelkach 14AWG bo 12 ciezko sie lutuje
Obrazek
Kupilem taka i polecam lutownica
JR XG8, F550NazaGps (stock)
ImmRC 5.8G
ImmRC 5.8G
witajcie,
Jakiś czas temu czytałem m.in. tu http://www.multirotorforums.com/archive ... 6a46520cc2 o przegrzaniu silników z pakietem 4S i śmigłami 10'... czy to aktualne i ktoś to sprawdził czy może jest to jakiś mit?
A drugie pytanie bardziej egzystancjalne... zastanawiam się co się stanie jeśli przy lądowaniu przez przypadek ustawię moc silnika na 0? Czy Naza spadnie czy może ma wbudowane jakieś zabezpiecznia?
Dzięki i pozdrawiam.
Jakiś czas temu czytałem m.in. tu http://www.multirotorforums.com/archive ... 6a46520cc2 o przegrzaniu silników z pakietem 4S i śmigłami 10'... czy to aktualne i ktoś to sprawdził czy może jest to jakiś mit?
A drugie pytanie bardziej egzystancjalne... zastanawiam się co się stanie jeśli przy lądowaniu przez przypadek ustawię moc silnika na 0? Czy Naza spadnie czy może ma wbudowane jakieś zabezpiecznia?
Dzięki i pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony piątek 17 sie 2012, 23:18 przez osobliv, łącznie zmieniany 1 raz.
- latam w f550 na graupnerach 10x5 jest okosobliv pisze:witajcie,
Jakiś czas temu czytałem m.in. tu http://www.multirotorforums.com/archive ... 6a46520cc2 o przegrzaniu silników z pakietem 4S i śmigłami 10'... czy to aktualne i ktoś to sprawdził czy może jest to jakiś mit?
A drugie pytanie bardziej egzystancjalne... zastanawiam się co się stanie jeśli przy lądowaniu przez przypadek ustawię moc silnika na 0? Czy Naza spadnie czy może ma wbudowane jakieś zabezpiecznia?
Dzięki i pozdrawiam.
- masz dwa tryby wyłączania silników - poczytaj o tym.
latam z gimbalem i nexem.zoom pisze:Czy F550 dzwignie gimba plus dlsr ?
dzis lub jutro beda próby z d5100
Poniżej film z lotu moją hexą
http://www.youtube.com/watch?v=qp_1_jRejok&feature=plcp
Bez gimbala, gps i fpv. Filmik lekko zmontowany. Rozważam założenie śmigieł 10' APC
PS. Jak się zamieszcza filmy z youtuba, żeby była miniaturka?
http://www.youtube.com/watch?v=qp_1_jRejok&feature=plcp
Bez gimbala, gps i fpv. Filmik lekko zmontowany. Rozważam założenie śmigieł 10' APC
PS. Jak się zamieszcza filmy z youtuba, żeby była miniaturka?
nie można obejrzeć, chyba wsadziłeś jakąś "zakazaną" muzę i YT zablokował film.osobliv pisze:Poniżej film z lotu moją hexą
<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/qp_1_jRejok" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Bez gimbala, gps i fpv. Filmik lekko zmontowany. Rozważam założenie śmigieł 10' APC