Progi alarmów w DJI-NAZA

FC - wykorzystujące sprzęt firmy DJI

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Awatar użytkownika
żółtodziób
Posty: 62
Rejestracja: sobota 30 lip 2011, 01:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Progi alarmów w DJI-NAZA

Post autor: żółtodziób »

Witajcie , chciałbym zapytać czy u Was jest podobnie , mianowicie za Chiny nie mogę ustawić poziomu drugiego progu alarmu (lądowanie) poniżej 9,3V dla pakietu 3S - niby prawidłowo (tzn.według bezpiecznych zaleceń), bo wówczas napięcie na celi wynosi 3,1V, ale jak potem ładuję pakiet , to ładowarka twierdzi, że "weszło" około 1970-2050mAh - pakiety mam 2200mAh , stosunkowo nowe , dwa (jeden Turnigy , drugi Pelikan-zresztą super pakiet) więc trochę mi tej energii szkoda nie wykorzystać. Próba wpisu niższego progu lądowania nie udaje się w konfiguratorze. Trochę mnie to denerwuje bo czas lotu to 8 minut max , a mogłoby być spokojnie 1-2 minuty dłużej (tak zakłądam,bo teoretycznie zostaje 150-230mAh). Oszukanie kalibracji pomiaru napięcia to już ostateczność , nie chcę tak robić. Czy ktoś ustawia 9,0 V lub niżej ? da się ?

Mam teraz tak że pierwszy próg włącza się na 10V , drugi na 9,3V i ląduje ślicznie. Spadek mam ustawiony na 0,5V. Próba obniżenia drugiego progu spadkiem też niemożliwa - konfigurator nazy to przelicza i nie pozwala mi zejść niżej z napięciem drugiego progu.

Aaa, kalibrowałem pomiar napięcia bardzo dokładnie i na pewno mierzy dobrze napięcie (kontroler lotu miał małą odchyłkę w pomiarach , skorygowałem ale nie dało to większego efektu-nadal włazi po locie 1970-2050mAh w pakiet).
Ostatnio zmieniony sobota 12 maja 2012, 20:55 przez żółtodziób, łącznie zmieniany 1 raz.
...cholerne koptery...
Awatar użytkownika
slawko_k
Posty: 1596
Rejestracja: niedziela 28 lut 2010, 14:24
Lokalizacja: podkarpackie

Post autor: slawko_k »

A słyszałeś że na lipolach nie powinno się latać do końca?
Chcesz je zakatować?
Ta 1min więcej niewiele ci da a pakiet po 10 lotach pewnie będzie w kubeł.
Awatar użytkownika
żółtodziób
Posty: 62
Rejestracja: sobota 30 lip 2011, 01:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: żółtodziób »

slawko , niby tak , ale specyfikacje pakietów , tych współczesnych mówią czasem wręcz że można bez większej szkody dla pakietu rozładować go do poziomu 2,8V , (aż tak nie chcę mu robić kuku ale chciałbym tę znamionową pojemność , jaką obiecuje producent - uzyskać). było nie było - to 200 mAh , ciut sporo
...cholerne koptery...
Awatar użytkownika
Marciniasty
Posty: 918
Rejestracja: piątek 18 mar 2011, 14:23
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Marciniasty »

A załóż taką sytuacje ze jestes na 200m wysokosci i jak włącza się autolądowanie ty masz ustawiony próg na 9v i po chwili pakiet jest zupełnie pusty a copter pozostałe 150m spada jak cegła .l poto wlasnie jest ograniczenie 9,3v . W manualu mozesz jechac pakiet do zera .
ODPOWIEDZ