Servis
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
Servis
W ramach ćwiczenia napisałem do serwisu "dji innovation" maila z prośbą po pewne informacje co do NAZA'y.
Czekam od tygodnia (nawet przypomnienie wysłałem).
I jestem pełen zniesmaczenia - ZERO odpowiedzi.
Jeśli jako konsument (na razie potencjalny) będę miał jakiś problem to nawet nie chcę myśleć z jakim shitem zostanę.
Wnioski - albo mnie olewają, albo mają tyle zgłoszeń
Czekam od tygodnia (nawet przypomnienie wysłałem).
I jestem pełen zniesmaczenia - ZERO odpowiedzi.
Jeśli jako konsument (na razie potencjalny) będę miał jakiś problem to nawet nie chcę myśleć z jakim shitem zostanę.
Wnioski - albo mnie olewają, albo mają tyle zgłoszeń
-
- Posty: 1867
- Rejestracja: poniedziałek 12 lip 2010, 11:51
- Lokalizacja: Kraków
Re: Servis
Maja po prostu siec przedstawicieli.Rufio pisze:...
Jeśli jako konsument (na razie potencjalny) będę miał jakiś problem to nawet nie chcę myśleć z jakim shitem zostanę. Wnioski - albo mnie olewają, albo mają tyle zgłoszeń
Minn po to zeby nie odpowiadac na milion maili miesiecznie...
Powyzej pewnej wielkosci sprzedazy nie ma mozliwosci pracowac inaczej
q
Mały nic nie wnoszący update: po 2gim mailu z prośbą o informacje/przypomnienie mam pierwsze oznaki komunikacji z DJI Innovations - czyli da się z nimi skomunikować, nie jest źle.
Teraz czekam na konkrety.
EDIT:
No i proszę ONI naprawdę odpowiadają jak należy!!! Jak obiecali tak zrobili dostałem w miarę wyczerpującą odpowiedź od ich inżyniera i to w terminie który zadeklarowali.
Z ewentualnym serwisem nie powinno chyba być problemu.
Teraz czekam na konkrety.
EDIT:
No i proszę ONI naprawdę odpowiadają jak należy!!! Jak obiecali tak zrobili dostałem w miarę wyczerpującą odpowiedź od ich inżyniera i to w terminie który zadeklarowali.
Z ewentualnym serwisem nie powinno chyba być problemu.
A teraz czas na update z mojej strony - tak więc sprawdziłem w boju naszego oficjalnego dystybutora. Jak wiadomo, po sprzedaży bywa różnie, zbyt często my, konsumenci, budzimy się z reką w nocniku. W przypadku DJI z pełną odpowiedzialnością mogę stwierdzić, iż mają naprawdę profesjonalne podejście do klienta. Gwarancja bardzo się przydała, moje klocki zgodnie z oczekiwaniami zostały wymienione.
Jest dobrze!
Artur
Jest dobrze!
Artur