Servis

FC - wykorzystujące sprzęt firmy DJI

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Awatar użytkownika
Rufio
Posty: 1157
Rejestracja: sobota 23 kwie 2011, 22:57
Lokalizacja: Wa-wa

Servis

Post autor: Rufio »

W ramach ćwiczenia napisałem do serwisu "dji innovation" maila z prośbą po pewne informacje co do NAZA'y.
Czekam od tygodnia (nawet przypomnienie wysłałem).

I jestem pełen zniesmaczenia - ZERO odpowiedzi.

Jeśli jako konsument (na razie potencjalny) będę miał jakiś problem to nawet nie chcę myśleć z jakim shitem zostanę.

Wnioski - albo mnie olewają, albo mają tyle zgłoszeń :-)
Awatar użytkownika
kuki83
Posty: 2091
Rejestracja: wtorek 19 paź 2010, 19:08
Lokalizacja: Ropczyce/Podkarpacie

Post autor: kuki83 »

napisz im maila jeszcze raz , kiedyś z nimi pisałem i miałem problem bo moje maile szły do nich do spamu


a potem jak juz z nimi pisałem to odpowiedź miałem w ciągu kilku godzin
Awatar użytkownika
Rufio
Posty: 1157
Rejestracja: sobota 23 kwie 2011, 22:57
Lokalizacja: Wa-wa

Post autor: Rufio »

Jasne, że dam im jeszcze szansę. Może się przez ten filtr SPAMowy przebiję.
Jakub Jewuła
Posty: 1867
Rejestracja: poniedziałek 12 lip 2010, 11:51
Lokalizacja: Kraków

Re: Servis

Post autor: Jakub Jewuła »

Rufio pisze:...
Jeśli jako konsument (na razie potencjalny) będę miał jakiś problem to nawet nie chcę myśleć z jakim shitem zostanę. Wnioski - albo mnie olewają, albo mają tyle zgłoszeń :-)
Maja po prostu siec przedstawicieli.
Minn po to zeby nie odpowiadac na milion maili miesiecznie...

Powyzej pewnej wielkosci sprzedazy nie ma mozliwosci pracowac inaczej

q
Awatar użytkownika
zasadek
Posty: 121
Rejestracja: sobota 26 lis 2011, 21:52
Lokalizacja: Kraków

Post autor: zasadek »

W temacie, to akurat dzisiaj wysmarowałem serwisowego maila do polskiego dystrybutora.
Profilaktycznie wcześniej zadzwoniłem i opisałem swoje "gorzkie żale". No i zobaczymy jak w praktyce zostanę obsłużony...

Artur
Awatar użytkownika
Rufio
Posty: 1157
Rejestracja: sobota 23 kwie 2011, 22:57
Lokalizacja: Wa-wa

Post autor: Rufio »

Mały nic nie wnoszący update: po 2gim mailu z prośbą o informacje/przypomnienie mam pierwsze oznaki komunikacji z DJI Innovations - czyli da się z nimi skomunikować, nie jest źle.
Teraz czekam na konkrety.

EDIT:
No i proszę ONI naprawdę odpowiadają jak należy!!! Jak obiecali tak zrobili dostałem w miarę wyczerpującą odpowiedź od ich inżyniera i to w terminie który zadeklarowali.
Z ewentualnym serwisem nie powinno chyba być problemu.
Awatar użytkownika
zasadek
Posty: 121
Rejestracja: sobota 26 lis 2011, 21:52
Lokalizacja: Kraków

Post autor: zasadek »

A teraz czas na update z mojej strony - tak więc sprawdziłem w boju naszego oficjalnego dystybutora. Jak wiadomo, po sprzedaży bywa różnie, zbyt często my, konsumenci, budzimy się z reką w nocniku. W przypadku DJI z pełną odpowiedzialnością mogę stwierdzić, iż mają naprawdę profesjonalne podejście do klienta. Gwarancja bardzo się przydała, moje klocki zgodnie z oczekiwaniami zostały wymienione.

Jest dobrze!

Artur
Awatar użytkownika
JLasocki
Posty: 186
Rejestracja: wtorek 31 sie 2010, 09:49
Lokalizacja: Łódź

Post autor: JLasocki »

Mogę w tym miejscu potwierdzić, bo przerabiałem swój problem z polskim dystrybutorem.
Co prawda problem rozwiązałem sam, ale kontakt jest ok i są chętni do pomocy.
ODPOWIEDZ