DJI - Spreading Wings S(W)800

FC - wykorzystujące sprzęt firmy DJI

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Awatar użytkownika
waldorf
Posty: 783
Rejestracja: czwartek 07 paź 2010, 13:00
Lokalizacja: Zbąszyń/Poznań
Kontakt:

Post autor: waldorf »

jakuban pisze:na dobrą sprawę każdy jest boczny :)
no nie do końca w układzie X boczne nie są dublowane w układzie + przedni i tylni.
w układzie X na przodzie pracują dwa ramiona, z boku tylko jedno pełnej długości
Pozdrawiam Waldek
http://heli.waldorf.pl
Awatar użytkownika
mikun
Posty: 2540
Rejestracja: środa 26 maja 2010, 21:40
Lokalizacja: Poznań

Post autor: mikun »

Tak się nie zachowuje kopter jak mu wyłączy się silnik/regiel :-) to wygląda jakby jeden silnik/regiel dał na maxa w palnik. W lipcu spadła mi hexa (3 tygodnie temu okto) w obydwóch wyłączyły się 2 silniki. W reglach były podróbki mosfetów P/N z dużym Rds(on) i powstała tak wysoka temperatura że cyna się upłynniła w miejscu gdzie miałem podlutowane przewody od silnika. Obydwa koptery spadały poziomo obracając się w osi Z dawanie gazu na max niewiele pomagało jednak pewnie spowolniło upadek. Obydwa koptery miały podczepionego nexa na gimbalu i obydwa przeżyły (hexa wbiła się nogami w miękki grunt a okto wylądował na drzewie 3m nad ziemią) na szczęście zero strat. Jestem po wymianie fetów i dołożeniu radiatorów.
...i tak nie skończysz na jednym ani na dwóch :-)
mac
Posty: 252
Rejestracja: czwartek 17 lis 2011, 17:28
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: mac »

Mikołaj pytanie mk czy wk spadło?
x6f16m50d
Awatar użytkownika
ECO400
Posty: 5743
Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 13:53
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: ECO400 »

mk, ale co to za różnica? Przecież napisał że to wina regli.
Awatar użytkownika
jakuban
Posty: 813
Rejestracja: wtorek 03 maja 2011, 21:48
Lokalizacja: Lublin

Post autor: jakuban »

waldorf pisze:
jakuban pisze:na dobrą sprawę każdy jest boczny :)
no nie do końca w układzie X boczne nie są dublowane w układzie + przedni i tylni.
w układzie X na przodzie pracują dwa ramiona, z boku tylko jedno pełnej długości
Moim zdaniem to nie ma znaczenia, o czym świadczy choćby tryb carefree gdzie w dowolnej chwili każde ramie/ramienia mogą być przodem/ tyłem/ bokiem zarazem.
Awatar użytkownika
miś
Posty: 9241
Rejestracja: niedziela 07 lut 2010, 15:24
Lokalizacja: Bytom

Post autor: miś »

Carefree to oszukaństwo :-) To tylko miksowanie sterowania zależne od odczytów z magnetometru. Dla elektroniki dalej prawy silnik jest po prawej stronie przedni tam gdzie pokazuje strzałka ect. A ty wychylając drążek np od siebie powodujesz sterowanie jednocześnie pitch i roll tak aby leciał w tym kierunku jak miał nos podczas startu, i podczas obracania w yaw proporcje się dynamicznie zmieniają.
Pzdr. -----MIŚ-----
Awatar użytkownika
jakuban
Posty: 813
Rejestracja: wtorek 03 maja 2011, 21:48
Lokalizacja: Lublin

Post autor: jakuban »

W takim razie oszukanstwo ale działa rewelacyjnie :)
Bihtus
Posty: 683
Rejestracja: niedziela 26 lut 2012, 21:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bihtus »

A wracająć do pochylonych ramion robił ktoś już jakieś testy ? bo zastanawiam się co by było gdyby przechylić same silniki na ramionach a nie ramiona ?
Skrzydła .... 600 mm .... 820 mm .... 2000 mm ... :-)
Awatar użytkownika
rex
Posty: 379
Rejestracja: piątek 09 kwie 2010, 21:42
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rex »

Ja dawałem w okto podkładkę pod jedną ze śrub (zewnętrzną) mocowania śilników. Nie zauważyłem różnicy, więc może to za mało.
Bihtus
Posty: 683
Rejestracja: niedziela 26 lut 2012, 21:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bihtus »

no właśnie mam silniki przykręcone bezpośrednio do ramion na dwie śruby i muszę pokombinować ale muszę najpierw kupić dłuższe śruby. Myślałem że ktoś już to przetestował na zwykłej ramie :)
Skrzydła .... 600 mm .... 820 mm .... 2000 mm ... :-)
ODPOWIEDZ