Witam ponownie,
Chciałem Was zapytać o jedną rzecz.
Mam mały problem w sumie od początku składania quada.
Silniki to EMAX 3510 regle poprzednie to EMAX Lightning 30A teraz HobbyWing 40A FC Naza V2 po upgrade z V1 i apka FlySky FSi-10.
Problem o który chce zapytać to brak liniowego wzmocnienia silników przy przechylaniu drążka. Silniki zbroją się normalnie, jeżeli drążek ma jaki kolwiek wychył to nie gasną - czyli wszystko ok, ale przesuwając przepustnicę ku górze do 45-50% mam dziurę, silniki zaczynają reagować dopiero od poziomu mniej więcej 50%.
Quad startuje normalnie, wszystko działa, jednak zastanawia mnie dlaczego tak się dzieje. Regle oczywiście po kalibracji.
Czy za ten sposób reakcji odpowiedzialna jest Naza?
Pozdrawiam
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Płynna regulacja mocy silników
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
Re: Płynna regulacja mocy silników
No jeżeli nie ustawiłeś sobie ACRO to tak. To jest typowe zachowanie dla ATTI i GPS gdzie zawis to środkowe położenie drążka. Gaz powyżej środka to komenda wznoszenia, poniżej - opadania.z3d pisze:Czy za ten sposób reakcji odpowiedzialna jest Naza?
Ten wredny...
Re: Płynna regulacja mocy silników
Tak dla formalnosci w Nazie to sie nazywa MANUAL.Verid pisze:No jeżeli nie ustawiłeś sobie ACRO to tak.
Re: Płynna regulacja mocy silników
To rewelacja, już myślałem że coś znowu jest skopane, ostatnimi czasy wychodzi mi to dosyć dobrze ;)
Dzięki za odpowiedź
Pozdrawiam
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Dzięki za odpowiedź
Pozdrawiam
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Re: Płynna regulacja mocy silników
Serdeczne dzięki za odpowiedź i potwierdzenie przypuszczeń ;)
Pozdrawiam
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka