Naza V2 i F450
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
Naza V2 i F450
Witam,
W końcu udało mi się złożyć F450... mam wrażenie że jest dość wolna, w porównaniu do oglądanych na YT, mam wrażenie że dron lata jakby był czymś ograniczony (masa startowa 1200, z kamerą 1350). Zacząłem od defaultowych gainów i uważam że są w porządku przynajmniej narazie, dron się stabilizuje i reaguje na ruchy drążków, mam więc pytania:
1. Jak powinienem ustawic throttle w naza assistant, czy ruch drążka od skrajnego dolnego położenia do maks górnego to wartości -1000 do 1000 czy 0 do 1000, czytałem w kilku tematach spotkałem różne odpowiedzi?
2. W zakładce MotorIdle Speed mam ustawione Recommended oraz Intelligent, czy zmiana na HIGH "ożywi" drona ?
Ogólnie dron lata w porządku, ale przy wznoszeniu mam wrażenie że mógłby i powinien to robić znacznie szybciej, latam w trybie GPS.
EDIT: Silniki DJI 2212 920kV, 30A SimonK ESC, Naza Lite(upgrade V2), GPS M8N, Lipo Multistar 4S 5200mAh 10/20C, śmigła DJI 9043 (niebieski pasek)
W końcu udało mi się złożyć F450... mam wrażenie że jest dość wolna, w porównaniu do oglądanych na YT, mam wrażenie że dron lata jakby był czymś ograniczony (masa startowa 1200, z kamerą 1350). Zacząłem od defaultowych gainów i uważam że są w porządku przynajmniej narazie, dron się stabilizuje i reaguje na ruchy drążków, mam więc pytania:
1. Jak powinienem ustawic throttle w naza assistant, czy ruch drążka od skrajnego dolnego położenia do maks górnego to wartości -1000 do 1000 czy 0 do 1000, czytałem w kilku tematach spotkałem różne odpowiedzi?
2. W zakładce MotorIdle Speed mam ustawione Recommended oraz Intelligent, czy zmiana na HIGH "ożywi" drona ?
Ogólnie dron lata w porządku, ale przy wznoszeniu mam wrażenie że mógłby i powinien to robić znacznie szybciej, latam w trybie GPS.
EDIT: Silniki DJI 2212 920kV, 30A SimonK ESC, Naza Lite(upgrade V2), GPS M8N, Lipo Multistar 4S 5200mAh 10/20C, śmigła DJI 9043 (niebieski pasek)
Ostatnio zmieniony czwartek 09 lut 2017, 12:42 przez ardjan, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Naza V2 i F450
Hej!
Chyba jeszcze musiał byś podać komponenty maszyny bo może silniki są za słabe i masz małą siłę nośną.
Chyba jeszcze musiał byś podać komponenty maszyny bo może silniki są za słabe i masz małą siłę nośną.
Re: Naza V2 i F450
Przełącz na manual i porównaj zachowania.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Naza V2 i F450
-1000 do 1000ardjan pisze:1. Jak powinienem ustawic throttle w naza assistant
Nieardjan pisze:2. W zakładce MotorIdle Speed mam ustawione Recommended oraz Intelligent, czy zmiana na HIGH "ożywi" drona ?
Zanim zaczniemy analizowac czy cos jest tak czy nie tak, najpierw moze powiedz do czego konkretnie porownujesz i pokaz jak to Towje latadlo lata...
Nie proponuj czlowiekowi ktory zaczyna zabawe z Naza latania w manualu, bo to sie moze skonczyc gleba...Bouli_wro pisze:Przełącz na manual i porównaj zachowania.
Re: Naza V2 i F450
Dzięki za konkretne odpowiedzi, postaram się nagrać jakiś filmik jak to lata. Mogę spróbować lotu przy nodze w manualu.
Ogólnie nie powinny być różnicy w prędkościach lotu/wznoszenia między trybami GPS/Manual ?
Ogólnie nie powinny być różnicy w prędkościach lotu/wznoszenia między trybami GPS/Manual ?
Re: Naza V2 i F450
lepiej nie, bo se jeszcze nogę upier.. yyy utniesz:Dardjan pisze:Mogę spróbować lotu przy nodze w manualu.
Moje zabawki: Syma X5SW ORANGE + TX MOD | Syma X8C MODDED | DJI F450 NaZa-GULL - RIP. | TBS Discovery NAZA-GuLL | DJI Phantom 3 ADV - SPRZEDANY | DJI Phantom 4 PRO
WWW/BLOG: www.matulekpl.com | Kanał YouTube: Youtube | Foto: Flickr
WWW/BLOG: www.matulekpl.com | Kanał YouTube: Youtube | Foto: Flickr
Re: Naza V2 i F450
Wznoszenie wznoszeniem ale za to są drastyczne różnice w reakcji koptera na drążki. Przełączając na manual wyłączasz całkowicie stabilizację i NAZA zaczyna się zachowywać jak racer w ACRO tj. jak go wychylisz i puścisz drągi to tak już zostanie póki go sam nie wyprostujesz a jak będziesz dusił drąg np. do przodu to ci zrobi flipa. Bardzo ładnie to widać na tym filmiku:ardjan pisze:Ogólnie nie powinny być różnicy w prędkościach lotu/wznoszenia między trybami GPS/Manual ?
Na szczęście dla Bouli_wro w regulaminie forum nie ma przewidzianego bana za kretyńskie porady choć może warto się na przyszłość nad tym pochylić.
Ten wredny...
Re: Naza V2 i F450
Niestety dla wielu osób "manual" to stabilize/gyro. A tu proszę, jest jeszcze bardziej manualny manual :D
Smart 650W Battery Discharger
Dragon X5 220/Matek F405-STD/Racerstar 30A ESC + Racerstar 2306S/5045@3S
Quadcopter 390/Matek F722-STD/Racerstar 30A ESC + Racerstar 2216/1038@4S
Octocopter 900/Pixhawk 2.4.8/Racerstar 30A ESC + Racerstar 4114/2060@4S
Dragon X5 220/Matek F405-STD/Racerstar 30A ESC + Racerstar 2306S/5045@3S
Quadcopter 390/Matek F722-STD/Racerstar 30A ESC + Racerstar 2216/1038@4S
Octocopter 900/Pixhawk 2.4.8/Racerstar 30A ESC + Racerstar 4114/2060@4S
Re: Naza V2 i F450
Nikt mu nie każe robić tego w domu czy nad fiordem, swoją f550 testowałem zaraz po kupnie we wszystkich trybach i nikomu nogi nie odcięło ba, nawet flipa nie zrobiłem, mimo wszystko rozumiem twoją obawę, gorzej jak coś odmówi posłuszeństwa i trzeba będzie się ratować w innym trybie niż GPS ten pierwszy raz ;)