Hexacopter problemy ze sterowaniem

FC opracowane przez Mikrokopter'a

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Awatar użytkownika
AlexClyde
Posty: 15
Rejestracja: środa 11 maja 2016, 20:19
Lokalizacja: Rheinbollen

Hexacopter problemy ze sterowaniem

Post autor: AlexClyde »

Witam wszystkich, nazywam się Bartek i jestem tu nowy, zbudowałem hexacopter na ramie X600, silniki Turnigy, kontroler naze32 aparatura flysky t6, to tak po krótce, mam problem bo jestem całkiem zielony w temacie, maszyna lata skonfigurowałem ładnie PID i wszystko w cleanflight, ale niech ktoś mądry powie mi jak zrobić żeby mój hexa nie miał coś w rodzaju "hold" czyli dźwignia kanału 1 lub drugiego jeśli dam lot do przodu i ją puszcze leci dalej w tej samej pochyłości do przodu, dopiero kiedy dam do tylu to moge go zatrzymać, co mam i gdzie poustawiać żeby po puszczeniu drążka został w pozycji prostej? dokładnie posiadam Naze32 rev5, APARATURA to FS-T6 ;) czekam na pomoc, a niedługo pochwalę się zdjęciami mojej ciężkej wieczorowej pracy oraz filmem jak lata;)
X600 Hexa, Phantom 3 Standard
Awatar użytkownika
false
Posty: 413
Rejestracja: czwartek 09 gru 2010, 12:01
Lokalizacja: Rzeszów/Nowy Sącz

Re: Hexacopter problemy ze sterowaniem

Post autor: false »

W jakim trybie latasz?
Bartek
Awatar użytkownika
AlexClyde
Posty: 15
Rejestracja: środa 11 maja 2016, 20:19
Lokalizacja: Rheinbollen

Re: Hexacopter problemy ze sterowaniem

Post autor: AlexClyde »

a gdzie znajdę "tryb" w jakim latam? w aparaturze? jestem zupełnym świeżakiem więc pytam jak głąb: )
X600 Hexa, Phantom 3 Standard
Awatar użytkownika
false
Posty: 413
Rejestracja: czwartek 09 gru 2010, 12:01
Lokalizacja: Rzeszów/Nowy Sącz

Re: Hexacopter problemy ze sterowaniem

Post autor: false »

Konfigurowałeś naze32 na komputerze przed lataniem?
Bartek
Awatar użytkownika
AlexClyde
Posty: 15
Rejestracja: środa 11 maja 2016, 20:19
Lokalizacja: Rheinbollen

Re: Hexacopter problemy ze sterowaniem

Post autor: AlexClyde »