PIDy w MK - odwrócone wartości G-P, G-I
: wtorek 10 lis 2015, 12:50
Do tej pory zawsze przy MK miałem do czynienia z PID pokroju Gyro-P=120 Gyro-I=140 i Gyro-D=15 . Copter latał bardzo dobrze i stabilnie,za dużo nie było co kombinować. Ostatnio dostałem nowszą wersje MK 2.5 z najnowszym softem i na tym samym sprzęcie zgłupiałem bo Gyro-D nie można w ogóle podnieść więcej niż 4-5 (drgania powyżej), Gyro-P wychodzi w okolicach 180-220 inaczej się buja na boki a Gyro-I odwrotnie bo małe na poziomie 140-160 bo inaczej buja przy wyrównywaniu. Na starych PIDach albo się telepie albo trzęsie albo strzela silnikami. Ogólnie wszystko do góry nogami. Reszta parametrów standardowo.
Czy ktoś z was miał do czynienia z taką zmianą PID przy najnowszym sofcie dla flightctrl v2.5? Zwłaszcza to D mniej denerwuje dlaczego tylko max 5.
Czy ktoś z was miał do czynienia z taką zmianą PID przy najnowszym sofcie dla flightctrl v2.5? Zwłaszcza to D mniej denerwuje dlaczego tylko max 5.