Strona 1 z 1

PIDy w MK - odwrócone wartości G-P, G-I

: wtorek 10 lis 2015, 12:50
autor: martiiii
Do tej pory zawsze przy MK miałem do czynienia z PID pokroju Gyro-P=120 Gyro-I=140 i Gyro-D=15 . Copter latał bardzo dobrze i stabilnie,za dużo nie było co kombinować. Ostatnio dostałem nowszą wersje MK 2.5 z najnowszym softem i na tym samym sprzęcie zgłupiałem bo Gyro-D nie można w ogóle podnieść więcej niż 4-5 (drgania powyżej), Gyro-P wychodzi w okolicach 180-220 inaczej się buja na boki a Gyro-I odwrotnie bo małe na poziomie 140-160 bo inaczej buja przy wyrównywaniu. Na starych PIDach albo się telepie albo trzęsie albo strzela silnikami. Ogólnie wszystko do góry nogami. Reszta parametrów standardowo.

Czy ktoś z was miał do czynienia z taką zmianą PID przy najnowszym sofcie dla flightctrl v2.5? Zwłaszcza to D mniej denerwuje dlaczego tylko max 5.

Re: PIDy w MK - odwrócone wartości G-P, G-I

: wtorek 10 lis 2015, 20:01
autor: Adasko
pss ja jeszcze na 2.2
w czym sa roznice miedzy 2.2 a 2.5?

Re: PIDy w MK - odwrócone wartości G-P, G-I

: czwartek 12 lis 2015, 13:05
autor: martiiii
W sumie niczym istotnym. To fabryczna wersja v2.2 + coś tam. Ale nic aż tak istotnego by odwrócić do góry nogami ustawienia pid, zwłaszcza G-D. Do tej pory przy MK latałem na podstawce v2.1, nawet do 2.2 nie podszedłem.

z ich storny wersja v2.5:
new air pressure sensor with light-/windshield
ACC upgrade already fully integrated
useable up to 5000m
supply voltage up to max. 7S voltage (30V)
LEDs on the switching outputs
additional protection resistors at the servo outputs