PIDy w MK - odwrócone wartości G-P, G-I

FC opracowane przez Mikrokopter'a

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

martiiii
Posty: 53
Rejestracja: poniedziałek 05 gru 2011, 15:05
Lokalizacja: Polska

PIDy w MK - odwrócone wartości G-P, G-I

Post autor: martiiii »

Do tej pory zawsze przy MK miałem do czynienia z PID pokroju Gyro-P=120 Gyro-I=140 i Gyro-D=15 . Copter latał bardzo dobrze i stabilnie,za dużo nie było co kombinować. Ostatnio dostałem nowszą wersje MK 2.5 z najnowszym softem i na tym samym sprzęcie zgłupiałem bo Gyro-D nie można w ogóle podnieść więcej niż 4-5 (drgania powyżej), Gyro-P wychodzi w okolicach 180-220 inaczej się buja na boki a Gyro-I odwrotnie bo małe na poziomie 140-160 bo inaczej buja przy wyrównywaniu. Na starych PIDach albo się telepie albo trzęsie albo strzela silnikami. Ogólnie wszystko do góry nogami. Reszta parametrów standardowo.

Czy ktoś z was miał do czynienia z taką zmianą PID przy najnowszym sofcie dla flightctrl v2.5? Zwłaszcza to D mniej denerwuje dlaczego tylko max 5.
Awatar użytkownika
Adasko
Posty: 2245
Rejestracja: wtorek 28 gru 2010, 15:14
Lokalizacja: Londyn

Re: PIDy w MK - odwrócone wartości G-P, G-I

Post autor: Adasko »

pss ja jeszcze na 2.2
w czym sa roznice miedzy 2.2 a 2.5?
martiiii
Posty: 53
Rejestracja: poniedziałek 05 gru 2011, 15:05
Lokalizacja: Polska

Re: PIDy w MK - odwrócone wartości G-P, G-I

Post autor: martiiii »

W sumie niczym istotnym. To fabryczna wersja v2.2 + coś tam. Ale nic aż tak istotnego by odwrócić do góry nogami ustawienia pid, zwłaszcza G-D. Do tej pory przy MK latałem na podstawce v2.1, nawet do 2.2 nie podszedłem.

z ich storny wersja v2.5:
new air pressure sensor with light-/windshield
ACC upgrade already fully integrated
useable up to 5000m
supply voltage up to max. 7S voltage (30V)
LEDs on the switching outputs
additional protection resistors at the servo outputs
ODPOWIEDZ