Zanim...
Zanim...



Polskie Forum FPV

Forum modelarzy i pilotów FPV
Dzisiaj jest poniedziałek 12 lis 2018, 21:44


Strefa czasowa UTC+1godz.


Regulamin forum


Kliknij, aby zapoznać się z regulaminem



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: niedziela 25 mar 2012, 19:47 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: czwartek 27 sty 2011, 08:20
Posty: 1529
Lokalizacja: Kielce
Się zrobi jak u Artu na foto, z kolei paku wkleił obrazek i mnie zatkało, kompensowanie kątem ściągania powierzchni sterowych... ja pierdziele, to już jakaś wyższa koła jazdy w modelarstwie.
Chyba dopiero do mnie teraz dociera całe pasmo katastrof jakie zaliczyłem na swoich modelach, gdzieś tam było wiele podobnych sytuacji, jak model w jedną stronę reagował gwałtownie, a w przeciwną leniwie... Faktycznie aby zrównoważyć reakcje pochyleń, jedną lotkę można ostrzej ciągnąć, lub przeciwną lotkę łagodniej.
Z kolei lot poziomy z tendencją do przechyleń przez obroty śmigła, można kompensować łamanym sterem na dupie.
Mixując na aparaturze dodanie gazu z odchyleniem steru... Panowie, a latanie parapetami miało być takie proste ;)

_________________
^ sens tylko w postępie ^


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: środa 28 mar 2012, 20:08 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: niedziela 23 sty 2011, 16:56
Posty: 3417
Lokalizacja: B-stok
Nie mixuj bo uzyskasz oscylacje i może kolejne zaskoczenie w trudniej sytuacji. Kontroluj to sam.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czwartek 29 mar 2012, 10:11 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: czwartek 27 sty 2011, 08:20
Posty: 1529
Lokalizacja: Kielce
Oj chciałbym, ale niestety swapy ustawione najniżej, najbardziej agresywna charakterystyka lotu i trzymanie drążka do oporu w przeciwnym kierunku nie chciało prostować maszyny

_________________
^ sens tylko w postępie ^


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: piątek 30 mar 2012, 11:17 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: czwartek 27 sty 2011, 08:20
Posty: 1529
Lokalizacja: Kielce
Pogrzebałem i się nie dogrzebałem.
Fajnie oglądać zdjęcia z silnikami i wykłonem, ale brak info w którą stronę kręcą :P

W którą stronę robić wykłon?

Patrząc od tyłu na betę, śmigło kręci się wg wskazówek zegara - wykłon powinien być w prawo czy w lewo?
Patrząc od tyłu na betę, śmigło kręci się w przeciwną stronę zegara - wykłon powinien być w prawo czy w lewo?

_________________
^ sens tylko w postępie ^


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: piątek 30 mar 2012, 11:26 
Na tym foto co podawałem jest standard, czyli "Patrząc od tyłu na betę, śmigło kręci się wg wskazówek zegara"


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: piątek 30 mar 2012, 11:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: czwartek 27 sty 2011, 08:20
Posty: 1529
Lokalizacja: Kielce
Czyli, jak obroty są w prawo i kładzie się na prawe skrzydło to w konfiguracji pchającej należy zrobić wykłon w prawo.

A gdy silnik byłby ciągnący na dziobie, też w prawo kręci, to też powinno przechylać na prawo, ale w którą stronę zrobi się wykłon (czubkiem / przednią częścią silnika)?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z . Polityką prywatności
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.