Regulator PULSO i karta programowania

Od niedawna na forum?: poczytaj zanim zapytasz!

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Maszlanka
Posty: 28
Rejestracja: wtorek 31 sty 2012, 15:18
Lokalizacja: Załuże

Regulator PULSO i karta programowania

Post autor: Maszlanka »

Witam wszystkich.

Jestem nowy i pewnie nikt by nie wiedział o mym istnieniu gdyby nie problem z jakim się spotkałem, a mianowicie:

Chcę zbudować quada, kupiłem już silniki PULSO 2826/10 oraz regle tej samej firmy DL60A++ i inne drobiazgi.
Posiadam też kartę programowania do tych regli która jest na 6 zworek(istnieją też takie na zworek 10).
Dodam że jeśli chodzi o elektronikę mikroprocesorową to nie jestem zielony w przeciwieństwie do modelarstwa.

Gdy podłączyłem silnik do regulatora a regulator do odbiornika, oraz zasilanie (12V z zasilacza ATX przez kondensator 3F bo baterie jeszcze nie doszły a będą Li Fe) wszystko gra i da się regiel programować z aparatury (timing-nie wiem jeszcze co to ale działa, oraz hamulec). Silniczek się pięknie kręci i wszystko było by ok gdyby nie to że nie mogę zaprogramować pozostałych parametrów ( typ ogniw, napięcie odcięcia itp) które programuje się już z karty. Zamiast odbiornika podłączyłem niniejszą kartę programowania ( na pewno dobrze ) i po włączeniu zasilania brak odzewu a powinien być beep. Przede wszystkim zależy mi jeszcze na wolnym starcie tego ustrojstwa bo śmigła są 14'' i dla tego poluję na 10 zworkową kartę do programowania.

Ktokolwiek widział lub ma taką kartę działającą chętnie odkupie ewentualnie skopiuje o ile nie ma tam jakiegoś proca z zabezpieczeniami.

Proszę o pomoc w zaprogramowaniu tego regla, czy ktoś się już z tym spotkał, ewentualnie jak wygląda sygnał programujący to zrobię programator już sam.
razor
Posty: 208
Rejestracja: niedziela 23 sty 2011, 16:07
Lokalizacja: wawa

Post autor: razor »

to jakiś potwór chyba będzie? same silniki z reglami to ~810g (prawie tyle waży mój cały quad) no i maksymalna moc ~2500W