Co jest nie tak ?

Od niedawna na forum?: poczytaj zanim zapytasz!

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

WASER
Posty: 4
Rejestracja: czwartek 28 mar 2019, 21:25
Lokalizacja: STASZÓW

Co jest nie tak ?

Post autor: WASER »

Witam, jestem tu nowy... i od razu z (dla mnie) wielkim problemem...
Kupiłem drona na aliexpress FunSnap Idol i za cholery nie chce się połączyć WiFi z telefonem.. telefon to Xioami Play
dam linki do specyfikacji obydwóch urządzeń może ktoś coś wymyśli.. czemu telefon nie widzi drona...
Tu jest jakaś recenzja... http://www.drone-maniac.com/test-funsna ... lfiedrone/ tyko że ja nic z tego nie rozumiem... te "Gigaherce" to nie moja bajka... wiem że telefon musi mieć WiFi 802.11ac , a telefon to Xioami Play https://www.mgsm.pl/pl/katalog/xiaomi/p ... -Play.html i tu też pisze że ma Wifi WiFi 802.11ac
Więc gdzie jest problem !
Pomóżcie!
kuczy
Posty: 2199
Rejestracja: wtorek 17 lis 2015, 22:03

Re: Co jest nie tak ?

Post autor: kuczy »

2) The connexion is done with a 5.8G WiFi link you must have a compatible 802.11 ac device but it’s not over… The link is done via the channel 153 and no possibility to change the channel. In practice, it means that a lot of europeans android owners…. you won’t be able to connect your device to the Idol….. It’s really a shame that there is no parameters/procedure to change this chanel. If you are living in US/China, you should have no problem of connexion.

Masz wszystko napisane w tym teście

Po polsku - połączenie jest na "WiFi 5GHz" - ale TYLKO NA KANALE 153 - w praktyce wiele europejskich użytkowników nie będzie w stanie połączyć się z dronem. kanału nie da się zmienić.
może jakbyś w telefonie ustawił, lokalizację USA/China ? albo poszukał innego telefonu?

Wygląda na to, że dron pracuje na kanale WiFi który nie jest dopuszczony do użytkowania w UE. Peszek

http://winet.com.pl/Sieci_WLAN_rozk_ad_ ... o_5GHz.htm
WASER
Posty: 4
Rejestracja: czwartek 28 mar 2019, 21:25
Lokalizacja: STASZÓW

Re: Co jest nie tak ?

Post autor: WASER »

kuczy pisze:2)
Po polsku - połączenie jest na "WiFi 5GHz" - ale TYLKO NA KANALE 153 - w praktyce wiele europejskich użytkowników nie będzie w stanie połączyć się z dronem. kanału nie da się zmienić.
może jakbyś w telefonie ustawił, lokalizację USA/China ? albo poszukał innego telefonu?

Wygląda na to, że dron pracuje na kanale WiFi który nie jest dopuszczony do użytkowania w UE. Peszek

http://winet.com.pl/Sieci_WLAN_rozk_ad_ ... o_5GHz.htm
Wielkie dzięki za zainteresowanie się moim problemem... :-)
Próbowałem zmienić lokalizację na Hongkong i też nie widział drona... :-( , z USA nie próbowałem... jeszcze...
Czysto hipotetycznie pytam..., a jakaś antena podłączana przez micro USB do telefonu...? lub... zmiana kanału w oprogramowaniu drona...
Jest coś takiego w ogóle możliwe?. Zielony jestem w tym temacie i szukam jak najprostszych rozwiązań....
Nie ma dla mnie ratunku? :cry:
WASER
Posty: 4
Rejestracja: czwartek 28 mar 2019, 21:25
Lokalizacja: STASZÓW

Re: Co jest nie tak ?

Post autor: WASER »

Problem rozwiązany ! :-D
Trza było tylko znaleźć telefon który widzi drona... wejść w aplikacje FunSnap...połączyć się z dronem i zmienić ustawienia na europejskie GHz.... i już !
Aż sam się dziwię że to ogarnąłem..., bo ja z angielskiego.... tylko Bruner i folskwagen.... :lol:
kuczy
Posty: 2199
Rejestracja: wtorek 17 lis 2015, 22:03

Re: Co jest nie tak ?

Post autor: kuczy »

WASER, no to gratuluję - a na teście gość napisał, ze nie da się zmienić kanału :/ - super !
ODPOWIEDZ