Proszę o pomoc w zakupie następnego drona

Od niedawna na forum?: poczytaj zanim zapytasz!

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

QnshT
Posty: 2
Rejestracja: środa 31 paź 2018, 19:48

Proszę o pomoc w zakupie następnego drona

Post autor: QnshT »

Witam.

Potrzebuję pomocy w zakupie kolejnego drona. Jestem zielony w tym temacie bo jedyne czym latam w domu to mocno przerobiony F36, dołożony FPV na 5.8, OSD, wymienione silniki na mocniejsze aby mogły unieść pakiet 300mAh i to co wyżej. Jak widać lubię bawić się nie tylko lataniem ale też majsterkowaniem. Wszystko to jest fajne ale w domu. Chciałbym przenieść się na dwór więc potrzeby jest już cięższy dron. Proszę o jakieś sugestie tak aby spełniał następujące wymagania (wiem będzie ciężko):
- cena do 500 pln (nie chcę ładować na razie w sprzęt więcej, ciągle traktuję to jako zabawkę)
- quadcopter
- do latania w mieście (nie mam licencji)
- z FPV lub do dołożenia
- kamerka min 1080p
- gps
- barometr
Nawet nie wiem czy taka maszyna istnieje bo nie śledzę rozwoju dronów.
Mimo wszystko dziękuję za każdą odpowiedz a jeśli okaże się że o czymś nie pomyślałem to proszę mnie uświadomić.
Pozdrawiam.
hornet2
Posty: 1205
Rejestracja: środa 02 wrz 2015, 17:59

Re: Proszę o pomoc w zakupie następnego drona

Post autor: hornet2 »

Raczej tutaj na swego posta nie dostaniesz odpowiedzi . Na jednej szali stawiasz wysokie wymagania co do wyposażenia drona a z drugiej tylko 500zł . No sorki ! Masz obecnie zabawkę to za 500zł nadal będziesz miał zabawkę .
Pozdro; Hornet2

samolot Spitfire (spalinowy)
copter Typhoon Q500 4K
copter FQ 777 -124
motoszybowiec Easy Glider
helik V931 (AS 350 )
Awatar użytkownika
TorFPV
Posty: 3632
Rejestracja: wtorek 26 lip 2011, 20:03
Lokalizacja: Strefa G

Re: Proszę o pomoc w zakupie następnego drona

Post autor: TorFPV »

Nie kupisz takiego drona w cenie 500zł. Kup Mavic Air ;)
Pozdrawiam Damian :-)

YouTube
hornet2
Posty: 1205
Rejestracja: środa 02 wrz 2015, 17:59