Odbiornik i nadajnik 5,8GHz pomoc w ustawieniu

Od niedawna na forum?: poczytaj zanim zapytasz!

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Awatar użytkownika
krismajster
Posty: 13
Rejestracja: sobota 19 sie 2017, 11:11
Lokalizacja: Zamość

Odbiornik i nadajnik 5,8GHz pomoc w ustawieniu

Post autor: krismajster »

Witam

Posiadam od niedawna drona DJI Phantom 1 do nauki latania, podstawy opanowane :) więc przyszedł czas na FPV

Kupiłem :

Kamerka płytkowa CMOS
Nadajnik TS5828 5,8GHz
Odbiornik Eachine RC832 Boscam FPV 5.8G
Google QUANUM V2 PRO
Antenki Koniczynki Made in China

Moje pytanie, jak to ustrojstwo ustawić ? wybrałem częstotliwość w nadajniku i odbiorniku ale po jakichś 30 metrach gubi sygnał
Na jakiej częstotliwości lub kanale latać żeby był większy zasięg

Proszę o wyrozumiałość bo jestem zielony w tych sprawach

Pozdrawiam wszystkich
Być albo nie być....
Awatar użytkownika
Verid
Posty: 13004
Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 11:29
Lokalizacja: Mikoszewo

Re: Odbiornik i nadajnik 5,8GHz pomoc w ustawieniu

Post autor: Verid »

krismajster pisze:Proszę o wyrozumiałość bo jestem zielony w tych sprawach
Bycie zielonym nie zwalnia z poszukiwania wiedzy na własną rękę. Następnym razem przyłóż się do lektury forum bo typowe problemy z torem wideo oraz sposoby ich rozwiązania były wielokrotnie opisywane.
Przyczyn może być co najmniej kilka:
-niezgodność częstotliwości. Upewnij się (tak, jeszcze raz) że masz wybraną tą samą częstotliwość w nadajniku i odbiorniku (NIE kanał - to nie to samo!!)