Polskie Forum FPV
http://rc-fpv.pl/

qav 210m problem z esc
http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?f=42&t=44783
Strona 2 z 3

Autor:  Docent [ piątek 27 lip 2018, 08:55 ]
Tytuł:  Re: qav 210m problem z esc

Jeżeli możesz to sprawdź długość śrub jakimi mocujesz silniki do ramy. Może są za długie i dotykają uzwojenia silników. Możesz również sprawdzić miernikiem czy nie ma przejścia między śrubą mocującą silnik a przewodami, które podłączasz do ESC (od strony silnika).

Autor:  dob12 [ piątek 27 lip 2018, 13:40 ]
Tytuł:  Re: qav 210m problem z esc

wizualnie
jest raczej ok ,ale sprawdzę miernikiem na przejścia.
A takie pytanko jak powinny być skonfigurowane
esc w cc3d.
bo są tam trzy opcje do wyboru
standard 50Hz
Rapid 490Hz
one shot 125;

wiem napewno że nie jako one shot.
Moje to emax SimonK zwykle liniowe to chyba powinny by na 50 Hz czy się mylę.
a te poprzednie co miałem czyli Blheli opto? na jaka częstotliwość

Autor:  Docent [ piątek 27 lip 2018, 14:01 ]
Tytuł:  Re: qav 210m problem z esc

Co to są zwykłe liniowe ESC?

Podaj dokładne nazwy używanych regulatorów bo to jest takie wróżenie z fusów.

Autor:  dob12 [ piątek 27 lip 2018, 19:35 ]
Tytuł:  Re: qav 210m problem z esc

obecnie mam emax Simon 30A 2-3S
miałem RW.RC Opto BLHELi V14.2 30A 2-4S

Autor:  Docent [ sobota 28 lip 2018, 14:10 ]
Tytuł:  Re: qav 210m problem z esc

Jak powinny być ustawione ESC to trzeba sprawdzić w dokumentacji, powinno być napisane w jakim trybie działają. Już chyba rozumiem to liniowe ESC. Chyba chodzi Ci o BEC'a liniowego. Co do CC3D to według mnie max co można wyciśnąć to obsługa OneShot125.

Autor:  dob12 [ niedziela 29 lip 2018, 20:46 ]
Tytuł:  Re: qav 210m problem z esc

ok
znalazłem ze te emax mają podobno 400hz.
wiem ze cc3d to zabytek ,ale do nauki FPV na razie wystarczy

Autor:  dob12 [ czwartek 09 sie 2018, 21:27 ]
Tytuł:  Re: qav 210m problem z esc

Nie znalazłem jakiejś widocznej przyczyny .
Przelutowałem płytke zasilającą wg schematu i esc podłaczyłem po jednym na każdym rogu.
Założyłem nowe emax`y simonK series 30A.
Wylatałem kilkanaście pakietów.
Wczoraj podczas lotu poszedł dym z silnika i qad zaliczył kreta.
Z około 6 m spadł na trawę.
Reg tez sie skopcił( to znaczy nie widać na nim zadnych oznak typu przepalenie jakliegos elementu)
Bec nadal w nim działa ale nie wydaje dzieku przy zbrojeniu silnika(w poprzednich spalonych działała sygnalizacja gotowosci )
Teraz ma takie pytanie
Co poszło pierwsze silnik czy reg?
Mnie się wydaje ze silnik bo nie sądze aby spalony reg spowodował zapalenie silnnika.
i czy przebicie w silniku moze tak usmażyc ESC.
Po mojemu to słaba jakość tych silników

Autor:  Adrián [ piątek 10 sie 2018, 08:35 ]
Tytuł:  Re: qav 210m problem z esc

dob12 pisze:
Co poszło pierwsze silnik czy reg?

Wróżką nie jestem, ale na silniki trzeba było sprawdzone kupić, chociażby emaxy 2205-6 rs, a nie kierować się tylko niską ceną.

Autor:  dob12 [ piątek 10 sie 2018, 08:52 ]
Tytuł:  Re: qav 210m problem z esc

silniki to tez rs2205
tylko nie emaxy

Autor:  Adrián [ piątek 10 sie 2018, 09:15 ]
Tytuł:  Re: qav 210m problem z esc

To tylko taki mały szczegół?

Autor:  dob12 [ piątek 10 sie 2018, 09:41 ]
Tytuł:  Re: qav 210m problem z esc

wiem mój błąd

Autor:  dob12 [ środa 15 sie 2018, 20:35 ]
Tytuł:  Re: qav 210m problem z esc

a jesli chodzi o silniki emax ,to które lepsze rs2205 czy rs 2205s 2300kv?

Autor:  skazi [ środa 15 sie 2018, 21:06 ]
Tytuł:  Re: qav 210m problem z esc

dob12 pisze:
a jesli chodzi o silniki emax ,to które lepsze rs2205 czy rs 2205s 2300kv?

A co lepsze Ford Focus czy Ford Focus RS? :lol:

Autor:  dob12 [ czwartek 16 sie 2018, 07:30 ]
Tytuł:  Re: qav 210m problem z esc

skazi pisze:
A co lepsze Ford Focus czy Ford Focus RS?

a to zalezy kto jaką jazde lubi ;-) ;)

pytanie było skierowane raczej pod względem wytrzymałości mechanicznej

Autor:  krisker [ czwartek 16 sie 2018, 08:20 ]
Tytuł:  Re: qav 210m problem z esc

W F450 miałem podobny problem. Paliły się silniki i regle, bez wyraźnych powodów. Po zmianie silników na Sunnysky nie zdarzyło mi się sfajczenie. Silniki, które miałem (2212 Readytosky) to w mojej ocenie chłam. Być może przewody używane do uzwojeń nie mają właściwej izolacji, bo trudno mi sobie wyobrazić inną przyczynę (tak jak pisałem - paliły siebie i regle bez wyraźnych powodów).

Strona 2 z 3 Strefa czasowa UTC+1godz.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/